اخبار داغ

به همت گروه های جهادی هیئت رزمندگان اسلام اصفهان:

آغاز ترمیم منازل تخریب شده در سیل سیستان و بلوچستان/ تاکنون 10 کامیون اقلام به منطقه ارسال شد

آغاز ترمیم منازل تخریب شده در سیل سیستان و بلوچستان/ تاکنون 10 کامیون اقلام به منطقه ارسال شد
رئیس هیئت رزمندگان اسلام اصفهان با بیان اینکه اکیپ های ما ترمیم خانه های آسیب دیده منطقه را آغاز کرده اند، تصریح کرد: تاکنون 10 کامیون اقلام شامل آرد، خورداکی، لوازم بهداشتی، لوازم ساختمانی، پوشاک، کفش، آب معدنی به همت هیئت رزمندگان اسلام استان جمع آوری و به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نادرالاصل در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در رابطه با آخرین اقدامات هیئت رزمندگان اسلام اصفهان در منطقه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اکیپ های ما در مناطق جلگه و هودیان در منطقه سیستان و بلوچستان حضور دارند و در حال توزیع کمک های مردمی بین مردم سیل زده این مناطق هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس هیئت رزمندگان اسلام اصفهان با اشاره به استقبال خوب مردم در کمک رسانی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: خوشبختانه هم محموله های آرد و مواد خوراکی و هم پوشاک و کفش با کمک مردم به این مناطق در حال ارسال است.

,

وی با بیان اینکه اکیپ های ما ترمیم خانه های آسیب دیده منطقه را آغاز کرده اند، تصریح کرد: تاکنون 10 کامیون اقلام شامل آرد، خورداکی، لوازم بهداشتی، لوازم ساختمانی، پوشاک، کفش، آب معدنی به همّت هیئت رزمندگان اسلام استان جمع آوری و به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

,

نادرالاصل پیرامون میزان اقلام ارسال شده گفت: بیش از هشت هزار بسته آب معدنی، بیش از 15 تن آرد، بالغ بر یک تن و400 تن برنج وچند صد تخته پتو به این مناطق ارسال شد.

,

رئیس هیئت رزمندگان اسلام اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر سه گروه جهادی هیئت رزمندگان اسلام در منطقه حضور دارند، اظهار کرد: این اکیپ ها تا پایان سال جاری در منطقه حضور خواهند داشت و در سال جدید هم براساس نیاز در منطقه حاضر هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه