اخبار داغ

استاندار خراسان جنوبی:

تجهیزات ایست و بازرسی‌های خراسان جنوبی تقویت شود/ درخواست استقرار دائم پهباد جهت رصد کویر را داریم

تجهیزات ایست و بازرسی‌های خراسان جنوبی تقویت شود/ درخواست استقرار دائم پهباد جهت رصد کویر را داریم
معتمدیان گفت: خراسان‌جنوبی استانی کویری است و به واسطه قرار گرفتن بین چند استان عدم استقرار دائم پهباد جهت کنترل، رصد و پایش مناطق کویری استان در بحث مبارزه با مواد مخدر از جمله مشکلاتی است که نیاز به توجه دارد لذا درخواست استقرار دائم پهباد جهت کنترل کویر خراسان‌جنوبی را داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان‌جنوبی بعد از ظهر امروز در ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که با حضور سردار ناصر اصلانی معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، اظهار کرد: خراسان‌جنوبی استان در حال توسعه‌ای است و با توجه به دارا بودن مرز مشترک با کشور افغانستان نیاز به توجه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان،,
 
,
وی افزود: در خراسان‌جنوبی در بخش‌های مختلف به ویژه مبارزه با مواد مخدر اقدامات قابل توجهی انجام شده اما نیاز است فعالیت‌های بیشتری صورت گیرد.
,
 
,
استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به همسایگی خراسان‌جنوبی با کشور افغانستان و با توجه به این‌که این کشور مهد تولید و توزیع مواد مخدر است، بیان کرد: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی در استان شاهد ایجاد نظم و برخورد سنگین با قاچاقچیان مواد مخدر هستیم.
,
 
,
معتمدیان عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر مرزهای خراسان‌جنوبی امن است و شاهد ورود و کشف قابل توجه مواد مخدر از سمت مرزها به استان نیستیم و عمده کشفیات استان از باندهایی که در مسیرهای ترانزیتی استان در حال تردد هستند کشف شده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: خراسان‌جنوبی استان مصرف کننده یا توزیع کننده مواد مخدر نیست بلکه به واسطه کویری و ترانزیتی بودن جاده های استان مسیری برای تردد قاچاقچیان و حمل مواد مخدر است.
,
 
,
استاندار خراسان‌جنوبی گفت: در جاده‌های خراسان‌جنوبی دارای ایست و بارزسی‌هایی هستیم که نیاز به تجهیز و تقویت امکانات دارد لذا از مسئولان امر در سطح کشور درخواست توجه و تقویت امکانات ایست و بازرسی‌های استان را داریم.
,
 
,
معتمدیان بیان کرد: خراسان‌جنوبی استانی کویری است و به واسطه قرار گرفتن بین چند استان عدم استقرار دائم پهباد جهت کنترل، رصد و پایش مناطق کویری استان در بحث مبارزه با مواد مخدر از جمله مشکلاتی است که نیاز به توجه دارد لذا درخواست استقرار دائم پهباد جهت کنترل کویر خراسان‌جنوبی را نیز داریم.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: اگر پهباد در خراسان‌جنوبی استقرار داشته باشد این اطمینان را می‌دهیم که نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی بتواند به سایر استان‌ها نیز خدمات دهد.
,
 
,
استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: تقویت رویکرد اطلاعاتی با توجه به این‌که برخی از قاچاقچیان بین المللی هستند بسیار مهم است.
,
 
,
معتمدیان تاکید کرد: اقداماتی در راستای کاهش و پیشگیری از شیوع مواد مخدر درخراسان جنوبی توسط صدا و سیمای استان تهیه شده است که نیاز به حمایت مالی دارد و علاوه بر این سایر اقدامات پیشگیرانه در بحث کنترل و مبارزه با مواد مخدر نیازمند اعتبار است که باید توجه ویژه‌ای در این زمینه صورت گیرد.
,
 
,
وی تصریح کرد: در خراسان‌جنوبی در حوزه تشکل‌های غیر دولتی، همکاری و مشارکت مردم بسیار خوب است و با حمایت مادی و معنوی از تشکل‌ها می‌توان در پیشگیری ازگسترش مواد مخدر جلوگیری کرد.
,
 
,
استاندار خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به رسوب مواد مخدر در استان و وجود افغانی‌ها در این استان مرزی، نیاز است تمامی دستگاه‌های مربوطه جهت پیشگیری و مقابله با اعتیاد در بین دانش آموزان اقدام کنند.
,
 
,
معتمدیان اظهار کرد: همان‌گونه که تاکنون در خراسان‌جنوبی با مواد مخدر مبارزه و مقابله شده بعد از این نیز باید شاهد افزایش مقابله با این پدیده شوم باشیم.
,
 
,
وی با اشاره به سفر سردار اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در آینده نزدیک به خراسان جنوبی، گفت: تمامی کمیته‌های عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر استان مشکلات و نیازمندی‌های خود را جمع بندی و ارائه دهند.
,
 
,
انتهای پیام/127
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه