اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

آمریکا هیچ‌گاه در جنگ نظامی علیه ایران پیروز نشده است

آمریکا هیچ‌گاه در جنگ نظامی علیه ایران پیروز نشده است
سردار فدوی با اشاره به اینکه جبهه استکبار بدون یک روز تعطیلی علیه انقلاب در حال توطئه‌چینی است گفت: ‌آمریکا و حامیانش حتی یک مورد هم نمی‌توانند بگویند که اقدام نظامی علیه ایران اسلامی انجام داده و به پیروزی رسیده باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، سردار علی فدوی شامگاه یکشنبه 20بهمن در مراسم اربعین شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مصلای قدس قم برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران در سال 57 پشت سر امام خود حرکت کرده و ریشه رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را نابود کردند.

انقلاب اسلامی ملت ها را متحد کرده است
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این قدرت انقلاب اسلامی است که می تواند ملتی را متحد کند و در پی آن  وحدت کلمه را ایجاد و گسترش دهد و این وحدت کلمه باید همواره بر امت اسلامی برقرار شود.

وی گفت: 41  سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد در این 41 سال بدون یک روز تعطیلی جبهه باطل و شیطان بزرگ و مستکبرین عالم با هرچه در اختیار داشت از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی به مقابله با انقلاب اسلامی  پرداخت و هنوز هم دشمنی ادامه دارد.

آمریکا در تمام اقدامات نظامی علیه ایران شکست خورده است
فدوی تصریح کرد:  ‌آمریکا و حامیانش حتی یک مورد هم نمی توانند بگویند که اقدام نظامی علیه ایران اسلامی انجام  داده و به پیروزی رسیده باشند، بلکه در همه موارد بدون استثنا با شکست روبه‌رو شده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با اشاره به اینکه ما مکلف به انجام تکلیف هستیم نه مکلف به نتیجه گفت: امام راحل تأکید کرد که مکلف به انجام تکلیف هستیم و این یعنی نتایج امور را خدا رقم می زند و پیروزی از آن بخشی حاصل می شود که هیچ گاه ذهن ها خطور نمی کند.

وی ادامه داد: یاران جبهه انقلاب اسلامی می تواند الگو باشند و یک مکتب باشند دشمن تصور می کرد که با شهادت سردار سلیمانی می‌تواند به جبهه انقلاب اسلامی آسیب وارد کند ولی شهادت یکی از نیروهای انقلاب و جبهه مقاومت در 40روز پیش تلاطمی در دل های ملت های اسلامی  ایجاد کرد و همه به سمت و  سوی جبهه مقاومت روی آوردند.

شهادت سردار سلیمانی سبب وحدت کلمه در امت اسلامی شد
فدوی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی عاشق و دلباخته شهادت بود و این شهادت سبب وحدت کلمه در امت اسلامی شد گفت: 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و همان گونه که به خوبی برای ملت ایران روشن شد وعده های الهی محقق خواهد شد به دیگران امت‌ها نیز روشن خواهد شد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, ،,
,
, انقلاب اسلامی ملت ها را متحد کرده است,
,
,
,
,
, آمریکا در تمام اقدامات نظامی علیه ایران شکست خورده است,
,
,
,
,
,
,
, شهادت سردار سلیمانی سبب وحدت کلمه در امت اسلامی شد,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه