اخبار داغ

رئیس مجلس تنفیذی حزب‌الله لبنان:

جهاد ما تا آزادی قدس ادامه دارد/ جبهه مقاومت با خروج آمریکا از منطقه انتقام سخت خواهد گرفت

جهاد ما تا آزادی قدس ادامه دارد/ جبهه مقاومت با خروج آمریکا از منطقه انتقام سخت خواهد گرفت
رئیس مجلس تنفیذی حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه تا آزادی قدس که آرزوی حاج قاسم بود جهاد را ترک نخواهیم کرد، گفت: جبهه مقاومت با مقاومت خود و خروج آمریکا انتقام سختی را خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید هاشم صفی‌الدین رئیس مجلس تنفیذی حزب‌الله لبنان طی  سخنرانی در مراسم اربعین شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که شامگاه یکشنبه 20 بهمن در مصلای قدس قم برگزار شد اظهار کرد: چهل و یکمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) را تبریک می گویم  بی شک انقلاب اسلامی ایران برترین و بهترین انقلاب های قرن حاضر است این انقلاب به رهبری امام خمینی(ره)   تنها کسی است که اسلام ناب محمدی (ص) را در دنیا زنده کرد به پیروزی رسید ، ملت ایران هم شجاع ترین و مقاوم ترین ملت های عالم هستند.

وی بیان کرد: در طول 41 سال که از عمر این انقلاب پر برکت می‌گذرد ملت ایران از شعارهای معمار کبیر خود و اهداف خود خارج نشده و امروز بیشتر از گذشته این راه را ادامه و در این 41 سال  برای ملت های آزاده منطقه هم نوید پیروزی و آزادی را داده است.

جبهه مقاومت با خروج آمریکا از منطقه انتقام سخت خواهد گرفت
وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی به دست آمریکا گفت: هرچند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شدیدترین انتقام را از ترور سرداران مقاومت با هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد در عراق گرفتند و این ضربه بزرگی به استکبار جهانی بود ولی جبهه مقاومت با مقاومت خود و خروج آمریکا انتقام سختی را خواهد گرفت و تا آزادی قدس که آرزوی حاج قاسم بود جهاد را ترک نخواهد کرد. 

صفی‌الدین افزود: آمریکا و رئیس جمهور احمق اش با معامله قرن خواهان توطئه چینی و پیاده کردن اهداف شوم خود در منطقه و فلسطین هستند ولی این معامله توهمی بیش نیست و این امر باعث اتحاد گروه‌های فلسطینی و ملت‌های منطقه شده است.

جهاد ما تا آزادی قدس ادامه دارد
رئیس مجلس تنفیذی حزب‌الله لبنان  تصریح کرد: امروز ملت فلسطین راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه داده و با اتحاد در برابر اسرائیل و آمریکا ایستاده است دوستداران حاج قاسم آمریکایی‌ها را اخراج و معامله قرنی هم در منطقه وجود خارجی نخواهد داشت جهاد ما تا آزادی قدس ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با ترور سردار حاج قاسم و ابومهدی قانون انسانیت و قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشت ادامه داد:  آمریکا با این تفکر که با ترور این شهیدان خط مقاومت سست خواهد شد آن‌ها را به شهادت رساند ولی خط مقاومت راه و سیره این شهیدان را ادامه و انتقام سختی را خواهد گرفت.

صفی‌الدین تأکید کرد: باهدف قرار دادن پایگاه عین الاسد رئیس جمهور آمریکا در ابتدا  گفت که این حمله موشکی  هیچ تلفاتی نداشتند ولی بعدها آمار کشته های خود را اعلام کرد و افزایش داد این یعنی کاملا  مشخص است این هدف ضربه سختی به آن‌ها وارد کرده است و  با کوچک ترین خطای آنها موشک‌های ایرانی  و مقاومت آن‌ها را نشانه خواهد گرفت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،,
,
,
,
, جبهه مقاومت با خروج آمریکا از منطقه انتقام سخت خواهد گرفت,
,
,
,
,
, جهاد ما تا آزادی قدس ادامه دارد,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه