اخبار داغ

امام جمعه طبس:

حضور مقتدارنه و آگاهانه در راهپیمایی 22 بهمن بینه نظام اسلامی را قوی می‌کند/ یک‌بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنیم

حضور مقتدارنه و آگاهانه در راهپیمایی 22 بهمن بینه نظام اسلامی را قوی می‌کند/ یک‌بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنیم
حجت الاسلام محمدی گفت: ان‌شاءالله با حضور مقتدارنه و آگاهانه خودمان در راهپیمایی 22 بهمن موجب تقویت و بینه نظام اسلامی خواهیم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در گفت‌وگو با خاورستان، ضمن دعوت مردم خراسان‌جنوبی جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: انقلاب اسلامی انقلابی مردمی است و حضور مردم در صحنه های مختلف باعث پیروزی انقلاب اسلامی و بقای آن شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: مردم با رهبری امام خمینی (ره) به صحنه آمده و با پشتیبانی و راهنمایی هایی امام خمینی توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند ضمن اینکه امام راحل (ره) نیز در این خصوص فرمودند: اگر حضور مردم نبود انقلاب به اینجا نمی‌رسید.
,
 
,
امام جمعه طبس بیان کرد: انقلابی که به دست مردم به پیروزی رسیده است و 41 سال از آن گذشته است روز به روز با حضور مقتدرانه مردم در صحنه محکم‌تر از گذشته شده و با امید پیش می‌رود.
,
 
,
حجت الاسلام محمدی عنوان کرد: با ظلم و استکباری که امروز دنیا برای تضعیف ملت‌ها در پیش گرفته و می‌خواهد به اهداف شوم خود برسد قطعا حضور ملت‌ها در صحنه مایه تقویت انقلاب و نظام اسلامی می‌شود. لذا از کلیه هم استانی‌ها در اقشار مختلف دعوت می‌شود در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کنند و با حضور خود باری دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند.
,
 
,
وی تصریح کرد: حضور تک‌تک مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب اقتدار نظام و به تبع آن امنیت بیشتر خواهد شد.
,
 
,
امام جمعه طبس گفت: امنیتی که امروز داریم به دلیل اقتداری است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به دست آورده‌ایم.
,
 
,
حجت الاسلام محمدی بیان کرد: قدرت ایران از برکت امام خمینی (ره)، شهدا، انقلاب اسلامی، حضور مردم و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری است ان شاءالله با حضور مقتدارنه و آگاهانه خودمان موجب تقویت و بینه نظام اسلامی خواهیم شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه