اخبار داغ

ماموستاهای اهل سنت کردستان تصریح کردند؛

تقارن ۲۲ بهمن و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی یک اراده الهی است/ مردم مکر خائنان به نظام را به خود آنها بر می‌گردانند

تقارن ۲۲ بهمن و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی یک اراده الهی است/ مردم مکر خائنان به نظام را به خود آنها بر می‌گردانند
طبق فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران بهترین و بزرگترین انقلاب از حیث محتوا بوده و امروز هم با گذشت بیش از چهل و یک سال همچنان مردم پای این نظام و انقلاب هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، طبق فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران بهترین و بزرگترین انقلاب از حیث محتوا بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , کُردتودی،,  ,

آری انقلابی که از حیث محتوا بزرگترین انقلاب جهان بود به کوری چشم دشمنان به چهلمین سالگی رسید.

,

در طول این چند سال به نحوه های مختلف از جنگ داخلی گرفته تا هشت سال دفاع مقدس ، از تحریم گرفته تا فتنه های داخلی و خارجی را تجربه کرد ، اما خم به ابرو نیاورد و هر سال مستحکم تر از سال قبل به رشد خود ادامه داد.

,

, ,

حضور مردم در یوم‌الله 22 بهمن مکر و حیله خائنان به نظام و انقلاب را به خود آنها بر می‌گردانند

, حضور مردم در یوم‌الله 22 بهمن مکر و حیله خائنان به نظام و انقلاب را به خود آنها بر می‌گردانند,

ماموستا امین راستی از ماموستاهای برجسته اهل سنت سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی با اشاره به اینکه روز 22 بهمن روز سرنگونی رژیم 2500 ساله شاهنشاهی و استقرار نظام جمهوری اسلامی است گفت: بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برای منافع دنیوی و شخصی قیام نکرد بلکه ایشان برای مبارزه با ظلم و ستم، محرومیت و برقراری عدالت در جامعه قیام کرد.

,  کردتودی,  کردتودی,

وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را ایمان به خدا، رهبری و وحدت و یکپارچگی ملت ایران عنوان کرد و افزود: همدلی، انسجام و اتحاد مردم نقش تعیین کننده ای در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

,

امام جمعه موقت سنندج با تاکید بر اینکه راهپیمایی فردا برای دشمنان نظام حامل پیام های فراوانی است، گفت: دشمنان و معاندان این ملت و حکومت در یوم الله 22 بهمن ماه جواب دندان شکنی از امت همیشه در صحنه ایران دریافت  خواهند کرد.

,

وی با اشاره به اینکه یوم الله 22 بهمن اوج بصیرت شناسی مردم ایران است، افزود: 41 سال است که دشمنان از هر توطئه ای برای ساقط کردن یا تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرده اند، ولی تاکنون هرکاری که کرده اند به در بسته خورده اند که این نشان می دهد مردم و ملت ایران نظام و حاکمیت خود را دوست دارند.

,

ماموستا راستی با بیان اینکه امسال به خاطر تقارن چهلم شهید سلیمانی و یوم الله 22 بهمن یک فجر سلیمانی داریم یادآور شد: امسال نیز همه مردم ایران  به کوری چشم دشمن جشن چهل و یک سالگی انقلاب را باشکوه‌تر از گذشته برگزار خواهند کرد و امید است ملت و نظام روزبه‌روز مقتدرتر و دشمنان روزبه‌روز مایوس‌تر ‌شوند.

,

, ,

تقارن 22 بهمن و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی یک اراده الهی است

, تقارن 22 بهمن و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی یک اراده الهی است,

امام جمعه اهل سنت قروه با بیان اینکه تقارن 22 بهمن و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی یک اراده الهی است گفت: این نقطه عطفی برای ملت ایران اسلامی محسوب می شود.

,

ماموستا ملا هاشم نوری در گفتگو با خبرنگار کردتودی  با تبریک فرارسیدن یوم الله 22 بهمن به تقارن این روز و چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره نمود و اظهار داشت: برخی از تقارن های تاریخی به سبب اراده الهی رخ می دهند که عظمت و جایگاه چنین روزهایی نیز بیشتر نمایان شود.

, کردتودی , کردتودی ,

وی افزود: همزمان شدن چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقطه عطفی برای ملت بزرگ ایران است تا عزت و اقتدار خود را به دشمنان نشان دهند.

,

وی با تاکید بر اینکه گرامیداشت 22 بهمن به عنوان یوم الله از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است خاطر نشان کرد: خداوند روزهایی را برمی‌گزیند تا به بندگان خود نشان دهد که در چنین روزهایی آنان را از نعمات خود بهره مند ساخته است و روز 22 بهمن نیز همین گونه است.

,

وی به گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره نمود و گفت: مردم باید امسال باشکوه تر از تمام سال های گذشته در راهپیمایی بوم الله 22 بهمن حضور یابند و در گرامیداشت این روز بزرگ که همزمان است با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی شرکت کنند.

,

وی خواستار حضور حداکثری مردم شد و بیان داشت: حضور مردم در این مراسم نشان دهنده پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دشمنان این سرزمین را از نقشه های شوم خود پشیمان خواهد کرد.

,

, ,

حضور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان استکبار جهانی است

, حضور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان استکبار جهانی است,

ماموستا شیرزادی امام جمعه مریوان نیز در گفتگو با خبرنگار آفتاب دل عنوان کرد: انقلاب اسلامی نعمت عظیمی است که خداوند به ملت ایران هدیه فرموده است و شرکت و حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن شکرانه نعمت انقلاب اسلامی است.

,

وی با تاکید بر ضرورت تداوم راه شهید سلیمانی در پاسداری از نظام و مردم و تقارن چهلم شهید حاج قاسم سلیمانی با یوم الله 22 بهمن افزود: دشمنان همیشه با ملت ایران به‌صورت آشکار نزاع و درگیری داشته و به‌دنبال تحقق توطئه‌های شوم خود که همان براندازی نظام بوده، هستند اما مردم بار دیگر نشان دادند که پشت این نظام هستند و اجازه دخالت دشمنان را نخواهند داد.

,

 وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان استکبار جهانی است، گفت: این راهپیمایی مشخص می‌کند که دشمن هر چقدر برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم هزینه کرده است بی فایده بوده است.

,

, ,

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب ناامیدی دشمنان می شود
  
ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: برای نشان دادن اتحاد و یکدستی خود به دشمنان و پیام حمایت از انقلاب، همه باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت گسترده داشته و نسبت به این موضوع غافل نباشیم.

, شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب ناامیدی دشمنان می شود,
,
,

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم از نظام هستند، اضافه کرد: همه باید هوشیار باشیم و با حضور پررنگ و انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، زمینه یاس و ناامیدی دشمنان و خنثی شدن توطئه‌های آنان را فراهم کنیم.

,

امام جمعه سنندج وحدت و یکدلی مردم را عامل سقوط نظام شاهنشاهی اعلام کرد و یادآور شد: به واسطه انقلاب اسلامی خدمات بسیار خوبی صورت گرفته است، بنابراین باید قدردان تلاش مسوولان و دستگاه‌های مختلف بود، ضمن اینکه مسوولان نیز باید قدر مردم وفادار را دانسته و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

,

رستمی گفت: قدرت ایمان مردم موجب پیروزی ایران در برابر ۳۷ دولت پشتیبان رژیم بعث در دوران دفاع مقدس شد و اکنون نیز بعد از 41 سال از گذشت انقلاب، با قدرت در برابر تحریم و فشارهای اقتصادی دشمن ایستاده‌ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه