اخبار داغ

جانشین سپاه نینوا گلستان:

مکتب سردار سلیمانی ولایت مداری و دشمن شناسی را به جوانان آموخت

مکتب سردار سلیمانی ولایت مداری و دشمن شناسی را به جوانان آموخت
جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: مکتب سردار سلیمانی ایثار، از خودگذشتگی، صبر، دشمن شناسی و شجاعت به به نسل جوان آموخت و همه ما در این مکتب جامع، محکم خواهیم ایستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، سید موسی حسینی دیروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج خواهران و برادران و خانه عالم مسجد قائم آل محمد (عج) گنبدکاووس اظهار کرد: اسلام با بعثت نبی اکرم (ص) قدرت یافته و با قیام عاشورا بقا و با پیرو ی انقلاب اسلامی، استمرار پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی با اشاره به اینکه کشور ایران در زمان پهلوی زیر سلطه و قدرت آمریکا و کشورهای اسثتمارگر بود؛ افزود: برای کشورهایی چون آمریکا، شوروی و انگلیس بسیار سخت بود که ایران به عنوان یک جزیره با ثبات در زمینه منابع ملی و استراتژیکی منطقه از زیر سلطه آنها خارج شود.

,

جانشین سپاه نینوا گلستان ادامه داد:  بنابراین با پیروزی انقلاب اسلامی دشمن دو استراتژیک از بین بردن ایران و یا زیر سلطه قرار دادن آن را طراحی کرد.

,

وی با تاکید بر اینکه دشمن با همه توان خود سعی در جلوگیری از نفوذ و صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشورها است؛ خاطر نشان کرد: آمریکا با جنگ ترکیبی و نرم و تواما عملیات روانی، تلاش می کند تا چهره خود را تطهیر کرده و مانع از صدور انقلاب اسلامی به جهان شود.

,

حسینی با بیان اینکه آمریکا وجود سردار سلیمانی را برای خود خطرناک می دید؛ گفت: وجود سردار سلیمانی در طی این سالها سبب به خطر افتادن منافع و قدرت آمریکا در منطقه بود و تلاش می کرد تا بتواند این مرد شجاع را در قالب توطئه های مخفیانه خود از بین ببرد اما موفق نشد.

,

وی ادامه داد: شهادت و ترور سردار سلیمانی یک پروژه است که باید به آن پرداخته شود و مشخص نیست که آمریکا چگونه به این نتیجه رسید و در این زمان سردار دلها را شهید کرد.

,

جانشین سپاه نینوا عدم شناخت مردم ایران را مهمترین ضعف دشمن برشمرد و خاطر نشان کرد: دشمنان به درک عمیق از مردم ایران نرسیدند؛ زیرا به قول فرمایشات رهبر معظم انقلاب مردم ایران مردمی صبور و شاکر هستند و با همه کمبودها و مشکلات همچنان مقاومت می کنند.

,

وی گفت: مکتب سردار سلیمانی ایثار، از خودگذشتگی، صبر، دشمن شناسی و شجاعت به به نسل جوان آموخت و همه ما در این مکتب جامع، محکم خواهیم ایستاد.

,

حسینی یادآور شد: دشمن در محاسبات خود مبنی بر ترور سردار سلیمانی اشتباه کرد و واقف نبود که شهادت سردار خطرناکتر از خود اوست.

,

وی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات دوم اسفند را نوعی خونخواهی سردار سلیمانی از دشمن توسط مردم دانست و گفت: با انتخاب هوشمندانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن مردم خوانخواه سردار سلیمانی از دشمن خواهند بود.

,

انتهای پیام/

,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه