اخبار داغ

سرپرست فرمانداری نیشابور مطرح کرد؛

تخصیص کمتر از 40 درصد بودجه شهرستان نیشابور

تخصیص کمتر از 40 درصد بودجه شهرستان نیشابور
سرپرست فرمانداری نیشابور گفت: امسال از اعتباراتی که قرار بود به ما داده شود کمتر از ۴۰ درصد تخصیص‌ یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قامتی طویل، سرپرست فرمانداری نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس گفت: در هر برهه‌ای از انقلاب و دفاع مقدس مردم نقش بی‌بدیل و فراموش‌نشدنی داشته‌اند و به همین دلیل انقلاب، انقلاب مستضعفین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: توزیع عادلانه خدمات در بین اقشار جامعه حقی است که مردم باید داشته باشند و مطالبه‌ای به‌حق از مسئولین است اما ما مردم نیز باید رویکرد و نقش خود را برای بقاء کشور تعریف و به آن بپردازیم.

,

سرپرست فرمانداری نیشابور با اشاره به اینکه مردم نقش خود را در زمان‌های حساس به‌خوبی اجرا کرده‌اند خاطر نشان کرد: توجه به اسلامیت از اصول انقلاب اسلامی است و اگر قرار است موضوعی مطرح و مطالبه‌ای گفته شود باید در چهارچوب اخلاق و منطق باشد، برای فقط رسیدن به خدمات انقلاب نکردیم بلکه باید عدالت اسلامی و استقلال که هدف انقلاب بود را نیز کماکان دنبال کنیم.

,

قامتی طویل بیان داشت: ما می‌توانستیم زیر سلطه آمریکا بمانیم و خدمات بهتری بگیریم ولی قطعاً ما به دنبال چنین پیشرفتی نبودیم، هیچ جای دنیا این عزتی که ما داریم را ندارند.

,

وی اظهار داشت: وقتی کشوری نه‌تنها پاسخگوی مثلاً ابرقدرت جهانی نیست و بالعکس او را نیز ملزم به پاسخگویی می‌کند طبیعی است که ما را تحریم کنند.

,

سرپرست فرمانداری نیشابور عنوان داشت: نباید قابلیت‌های خودمان را نادیده بگیریم وقتی با موشک نقطه زن مجهزترین پایگاه آمریکا در منطقه را زدیم و نتوانست موشک‌ها را منهدم کند‌ و این از توانایی همین جوانان است.

,

وی با مخاطب قرار دادن مردم تأکید کرد: همه قول می‌دهیم که به دنبال عدالت و توزیع خدمات باشیم و به‌هیچ‌وجه اجازه نخواهیم داد که مردم یک منطقه با دیگر ‌مناطق تفاوت داشته باشند.

,

رئیس شورای تأمین شهرستان نیشابور ادامه داد: باید با درک شرایط به همدیگر کمک کنیم، دشمن حتی اجازه نمی‌دهد دارویی که نیاز مردم است و به‌زعم آن‌ها حقوق بشری است به دست مردم ایران برسد و ما هزینه ایستادن در برابر این زورگویی‌ها را می‌دهیم.

,

وی نیاز امروز را بودجه بدون نفت دانست و بیان کرد: در همین شرایط سخت اقتصادی مسئولین کشور به دنبال بستن بودجه بدون نفت هستیم.

,

قامتی طویل بازهم با مخاطب قرار دادن مردم گفت: ضریب بهره بری از زمین کشاورزی در برخی کشورها ۱۵ برابر از پیش‌بینی‌ها است ولی چه شده است که در برخی مناطق نیشابور، جهاد کشاورزی انتظار ضریب دو را دارد و در صورت وقوع خوشحال می‌شود، مردم باید به سمت علمی کردن کشاورزی به کمک این سازمان نیز بروند تا ما محتاج خارج نباشیم.

,

سرپرست فرمانداری نیشابور اظهار داشت: وارد اولین سال از چله دوم انقلاب شدیم و باید دقت کنیم که از همه داشته‌های خودمان به‌صورت بهره‌وری استفاده کنیم چون آمریکا با تمام توان تلاش می‌کند تا ما متوقف کند، آمریکا حتی چین که اندکی در اقتصاد رشد کرد را به انواع مختلف متوقف کند.

,

وی با اشاره به عقب‌افتادگی‌های نیشابور نسبت به شاخص استان بیان داشت: نباید شاخص استان با نیشابور تفاوت داشته باشد، زمان یک‌ساله به مدیران شهرستان داده‌ایم تا این عقب‌افتادگی‌ها را جبران کنند.

,

قامتی طویل اظهار داشت: مسائل و مشکلات شهرستان را می‌شود حل کرد به شرطی که همه همدل باشند. امسال از اعتباراتی که قرار بود به ما داده شود کمتر از ۴۰ درصد تخصیص‌یافته است.

,

وی در پایان تأکید کرد: 35 درصد از جمعیت شهرستان در روستاهای نیشابور و ۶۵ درصد در شهر هستند ولی از منابعی که برای شهرستان آمده است، ۶۵ درصد در روستاها هزینه می‌شود و تنها ۳۵ درصد در شهر و این نشان تلاش برای رسیدن به عدالت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه