اخبار داغ

جانباز انقلاب:

انقلاب کردیم که از وابستگی و ذلت رها شویم/ نگذاریم فاصله طبقاتی در کشور گسترده شود

انقلاب کردیم که از وابستگی و ذلت رها شویم/ نگذاریم فاصله طبقاتی در کشور گسترده شود
جانباز دوران انقلاب استان چهارمحال و بختیاری گفت: ما انقلاب کرده ایم که بتوانیم در سایه‌ی اسلام، استقلال و آزادی را به دست بیاوریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر قلی اسدی جانباز دوران انقلاب، استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ما با 3 شعار اساسی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی انقلاب کرده ایم و توانستیم نظام شاهنشاهی راسرنگون کنیم.
 
وی با تاکید بر اینکه ما به استقلال و جمهوری اسلامی دست پیدا کرده ایم گفت: متاسفانه آزادی را یک عده در کشور ما خدشه دار کرده اند.
 
اسدی با اذعان بر اینکه این روزها یک عده به دنبال این هستند که نظام ما را خدشه دار کنند گفت: ما نباید بگذاریم استقلال و آزادی ما در این کشور از دستمان گرفته شود.

وی یادآور شد: آن هایی که به دنبال رانت خواری و اختلاس هستند در واقع به کشور و انقلاب ما ضربه زده اند که باید جلو همه آن ها را گرفت.

اسدی با تاکید بر اینکه نباید گذاشت نا رضایتی در جامعه ما رخ دهد عنوان کرد: اگر نارضایتی بین مردم ما حاکم شود ضربه به مملکت ما می خورد.

وی با اشاره به اینکه شکاف طبقاتی در کشور بالا رفته است خاطر نشان کرد: یک عده در این کشور به ثروت بیشماری دست پیدا کرده اند و یک عده فقیر و گرسنه هستند که این خلاف آن چیزی است که ما به خاطر آن انقلاب کردیم.

اسدی افزود: مسئولین نباید تنها شعار دهند باید برای عملی کردن آن نیز از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی در پایان تاکید کرد: باید بین همه مردم ایران وحدت و یکپارچگی وجود داشته باشد که دشمن نتواند بر ما تسلط پیدا کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه