اخبار داغ

نسل‌کشی در آمریکا با مواد مخدر؛

توافق پنهانی مافیای دارو به قیمت مرگِ بی‌گناهان/ تجویز خودکار مواد افیونی به بیماران

توافق پنهانی مافیای دارو به قیمت مرگِ بی‌گناهان/ تجویز خودکار مواد افیونی به بیماران
پزشکان سراسر آمریکا به منظور تجویز خودکار مواد مخدر از سیستم‌های الکترونیکی پرونده بیمار استفاده می‌کنند، این اقدام بخشی از توافق پنهانی بین سازندگان نرم‌افزار و شرکت‌های دارویی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ گزارش RT بر بحران مصرف بیش از اندازه مواد مخدر در آمریکا عمیق شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, RT,

سیستم های الکترونیکی پرونده بیمار به منظور تجویز خودکار مواد مخدر برای درمان، مورد استفاده پزشکان سراسر آمریکا قرار می گیرند. این اقدام بخشی از توافق پنهانی بین سازندگان نرم افزار و شرکت های دارویی است.

,

"مکس کیزِر" مجری راشاتودی گفت که این رقابتی در سطح نرم افزاری و اقتصاد کلان است.

,

 

,

, ,

 

,

مکس افزود: "در آمریکا شرکت هایی هستند که در شستشوی مغزی، تحریف زمینه اطلاعات، برنامه نویسی رایانه های خود برای تجویز مواد مخدر به بیماران به منظور سودآوری دخالت دارند، حتی اگر این کار منجر به مرگ افرادی بیشتر از آنچه در جنگ ویتنام از دست دادیم، شود."

,

"استِیسی هِربِرت" توضیح داد: "2 گروه تولیدکننده مواد مخدر و فراهم آورنده الگوریتم وجود دارد. این سیستم ها به منظور تجویز بیش از حد مواد مخدر که سالانه باعث مرگ بیش از 70،000 آمریکایی می شود برنامه ریزی شدند. بنابراین آنها عامدانه کاری انجام دادند تا منجر به مرگ ده ها هزار نفر از مردم شود."

,

 

,

, ,

 

,

مکس افزود: "نسل کشی توسط مواد مخدر یک سرویس، مرکز سودآوری و تجارت است. این بدتر از چیزی است که ما 80 سال گذشته شاهد آن بودیم."

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه