اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

شرکت در انتخابات تجلی مردم‌سالاری است

شرکت در انتخابات تجلی مردم‌سالاری است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج یک تشکیلات مردمی و یک تفکر است که هر فردی از ملت ایران به‌راحتی می‌تواند جایگاه خود را در آن پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت استان چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج برای آغاز گام دوم انقلاب باید متناسب با فرمایشات مقام معظم رهبری و سند راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی قدم بردارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی افزود: بسیج همان‌طور که در طول چهل سال گذشته برنامه‌های زیادی را اتخاذ کرده است، باید با حفظ اهداف و منظومه فکری مقام معظم رهبری و تدوین سیاست‌های ایشان گام بردارد.

سردار سلیمانی تاکید کرد: باید در بسیج سازماندهی متناسب‌تری صورت گیرد، برنامه‌ها اولویت‌بندی شده و طبق آن پیش رفت.

اگر کادرهای بسیج، بسیج را نشناسند در برنامه‌ریزی‌ها خطا می‌کنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: بسیجیان باید خودشان بسیج را بیشتر از هرکسی بشناسند، اگر کادرهای بسیج، بسیج را به‌خوبی نشناسند در برنامه‌ریزی‌ها خطا می‌کنند.

سردار سلیمانی عنوان کرد: بسیج یک تشکیلات مردمی و یک تفکر است که هر فردی از ملت ایران به‌راحتی می‌تواند جایگاه خود را در آن پیدا کند، اما عده‌ای به اشتباه فکر می‌کنند بسیج یک دستگاه حکومتی است.

,
,
,
,
, اگر کادرهای بسیج، بسیج را نشناسند در برنامه‌ریزی‌ها خطا می‌کنند ,
,
,
,
,

وی خاطرنشان کرد: هر هیئت اندیشه‌ورز در بسیج یک مغز است و این مغز است که باید با اشرافیت بر پیرامون خود ببیند چه فرمانی در پیشِ روی خود متجلی می‌کند و چه برنامه‌ای را تدارک ببیند.

شرکت در انتخابات تجلی مردم‌سالاری است

سردار سلیمانی با اشاره به انتخابات پیشِ رو گفت: شرکت در انتخابات یک جلوه از تجلی مردم‌سالاری است، مردم در سایر ابعاد نیز باید سالار خود باشند و بسیج عامل تفکر مردم‌سالاری دینی است.

,
,
, شرکت در انتخابات تجلی مردم‌سالاری است ,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه