اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران اعلام کرد

خسارت تندباد به 5 خانه مسکونی در کلاردشت و تنکابن/مدارس کلاردشت و بندپی تعطیل شد

خسارت تندباد به 5 خانه مسکونی در کلاردشت و تنکابن/مدارس کلاردشت و بندپی تعطیل شد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه در پی وزیدن تندباد روز گذشته، به سقف 5 واحد مسکونی در تنکابن و کلاردشت خسارت وارد آمد؛ گفت: ارزیابی خسارت‌های اخیر تندباد و باران شدید در مازندران در حال بررسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت استان پس از سرد شدن بیش از 10 درجه‌ای دما طی روز گذشته و امروز و همچنین افزایش نزولات آسمانی در مازندران اظهار کرد: تمامی راه‌های اصلی و فرعی در مازندران علیرغم بارش‌های یکی-دو روز اخیر باز است.

وی افزود: تمام راه‌های روستایی دارای سکنه که تردد در مسیرهای روستایی انجام می‌شود باز است و ممکن است مسیرهای منتهی به روستاهای خالی از سکنه و کم تردد در برخی مناطق بالادست به‌طور موقت مسدود باشد اما تاکنون گزارشی در این خصوص دریافت نکردیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به  وزیدن تندباد در مازندران، حدود 5 واحد مسکونی در تنکابن و کلاردشت از نظر سقف و سربندی خانه‌ها خسارت دیدند.

احمدی ادامه داد: کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ارزیابی خسارت‌های اخیر تندباد و باران شدید در مازندران را بررسی  و پس از آن تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به خسارت دیدگان پرداخت می‌شود.

وی گفت: تمامی مدارس مقاطع گوناگون تحصیلی طی روز جاری در کلاردشت و بندپی شرقی بابل تعطیل شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه