اخبار داغ

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان همدان اعلام شد

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان همدان اعلام شد
به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان همدان اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛  مردم استان همدان همزمان با فرارسیدن روز ۲۲ بهمن با حضور در خیابانهای این شهر پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

همدان

, همدان, همدان,

حسن فاضلیان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن فردا سه شنبه ساعت ۹ صبح در همدان برگزار می‌شود، اظهار داشت: راهپیمایی  در همدان از میدان امامزاده عبدالله همدان آغاز و مسیرهای راهپیمایی به سمت بلوار آیت الله کاشانی، پل شهید صوفی و سپس بلوار خواجه رشید و آرامگاه بوعلی و در نهایت به میدان امام خمینی (ره) ختم می شود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: امامزاده عبدالله همدان به عنوان محل تجمع شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در نظر گرفته شده است و سخنران مراسم عزت اله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی است.

,

وی بیان داشت: امسال بیست و دوم بهمن همزمان با اربعین سردار سلیمانی است و در حقیقت فجر سلیمانی رقم می خورد و به همین مناسبت نمادهای جبهه مقاومت در حاشیه راهپیمایی وجود خواهد داشت.

,

فاضلیان از تمام مردم همدان و همه اقشار برای حضور باشکوه حماسه ماندگار یوم الله ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد تا بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.

,

ملایر

, ملایر, ملایر,

 راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان ملایر، ساعت ۱۰ صبح سه شنبه همزمان با سراسر کشور آغاز و مسیرهای راهپیمایی میدان امام خمینی(ره)، خیابان شهدا، میدان امیرکبیر، میدان امام حسین(ع) می باشد و سخنران این مراسم علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

,

نهاوند

, نهاوند, نهاوند,

 راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان نهاوند، ساعت ۱۰ صبح سه شنبه همزمان با سراسر کشور از مقابل مسجد شهید حیدری این شهر آغاز می شود ، سپس با عبور از خیابان ابوذر، میدان ۲۲ بهمن به سمت محل تجمع در میدان امام خمینی(ره) حرکت می کنند.

,

سخنران مراسم شهر نهاوند حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه و ناصری فرماندار شهرستان خواهند بود.

,

کبودراهنگ

, کبودراهنگ, کبودراهنگ,

 راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان کبودراهنگ، ساعت ۹:۳۰ صبح سه شنبه همزمان با سراسر کشور  از میدان امام حسین ع این شهر آغاز سپس با عبور از خیابان شهید مطهری ، بلوار امام ره در میدان امام خمینی این شهر تجمع می کنند.

,

سخنران این مراسم حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ خواهد بود.

,

اسدآباد

, اسدآباد, اسدآباد,

 راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان اسدآباد؛ ساعت ۹:۳۰ صبح سه شنبه همزمان با سراسر کشور از مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای(دفتر امام جمعه) این شهر آغاز و مسیر های حرکت خیابان امام ، میدان امام، خیابان فرهنگ ، میدان غدیر این شهر می باشد.

,

سخنران این مراسم سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصار الحسین همدان خواهد بود.

,

تویسرکان

, تویسرکان, تویسرکان,

 راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان تویسرکان، ساعت ۱۰ صبح سه شنبه همزمان با سراسر کشور آغاز و  مسیرهای راهپیمایی میدان شهید فرشید ، خیابان باهنر و میدان امام خمینی مقابل شهرداری تویسرکان می باشد

,

سخنران این مراسم حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه شهرستان تویسرکان خواهد بود.

,

بهار

, بهار, بهار,

 راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان بهار، ساعت ۱۰ صبح سه شنبه همزمان با سراسر کشور آغاز  و مسیرهای راهپیمایی از مسجد باب الحوائج تا میدان امام خمینی (ره) این شهر می باشد.

,

سخنران این مراسم سردار رضا طلایی نیک معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خواهد بود.

,

رزن

, رزن, رزن,

 راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان رزن ساعت  ۱۰:۳۰ صبح همزمان با سراسر کشور  از مقابل مسجد جامع این شهر آغاز و مسیرهای حرکت بلوار شهدا، میدان شهدا و تجمع در مقابل مسجد جامع است.

,

سخنران این مراسم  مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی استاندار همدان خواهد بود.

,

قهاوند

, قهاوند, قهاوند,

 راهپیمایی ۲۲ بهمن در قهاوند؛ ساعت ۹:۳۰ صبح سه شنبه همزمان با سراسر کشور آغاز و مسیرهای راهپیمایی میدان معلم حرکت به سمت چهار راه رسالت بلوار نماز جمعه مسجد جامع شهر قهاوند است.

,

فامنین

, فامنین , فامنین,

 راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان فامنین ساعت  ۱۰:۳۰ صبح  همزمان با سراسر کشور از مقابل مسجد جامع این شهر آغاز  و به سمت میدان ازادی حرکت می کنند مکان تجمع مصلای نماز جمعه این شهر است.

,

سخنران این مراسم حجت الاسلام رضا مصباح، امام جمعه فامنین خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه