اخبار داغ

مبارز انقلابی مطرح کرد؛

22 بهمن حرکتی عظیم در اتحاد ایران

22 بهمن حرکتی عظیم در اتحاد ایران
یکی از پیشگامان انقلاب اسلامی در شهرستان اردل گفت: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن عرصه نمایش اتحاد یکپارچه، همدلی و عزتمندی ملت بزرگ، مومن و انقلابی ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ فریدون طهماسبی، از پیشگامان انقلاب اسلامی شهرستان اردل امروز در همایش تجلیل از پیشگامان انقلاب که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن مهرگان شهر اردل برگزار شد با گرامیداشت فرارسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امسال با توجه به تبلیغات مسموم دشمنان نظام یکی از حساس‌ترین برهه‌های انقلاب اسلامی است و ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق خود با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای والامقام را به دنیا اعلام می کنند.

طهماسبی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن امسال در چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی به نماد ایستادگی، وحدت و یکپارچگی ملت ایران تبدیل خواهد شد.

وی افزود:حضور گسترده مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن‌ماه بلوغ فکری و سیاسی مردم ایران را به نمایش می گذارد و قطعا در جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ابهت و اقتدار ملی ایرانیان به دنیا نشان داده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز, جهانبین نیوز,
,
,
,
,

طهماسبی اظهار داشت: در پیش بودن ایام برگزاری انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی نیز فرصت ارزشمندی برای مقابله با تهدیدات دشمنان اسلامی و به نمایش گذاشته شدن غرور ملی مردم سربلند کشورمان است.

وی پیروی از منویات مقام معظم رهبری را عاملی مهم برای تقویت اتحاد و همبستگی در کشور عنوان کرد و تصریح نمود: مقام معظم رهبری در سخت ترین شرایط کشور و برای مقابله با توطئه های دشمنان با نصایح و تدابیر هوشمندانه به نجات کشور از شرایط بحرانی کمک می کنند و هم اینک همه اقشار جامعه با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات آتی مجلس اقتدار ملی ایرانیان را به نمایش می گذارند.

,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه