اخبار داغ

یکی از فرماندهان سپاه قدس:

عمل به رهنمودهای رهبری بیمه انقلاب و امنیت است

عمل به رهنمودهای رهبری بیمه انقلاب و امنیت است
یحیی ابوالحسین با تأکید بر اینکه راه انتقام گرفتن خون شهدا برای هر قشری از جامع در هر عرصه‌ای مشخص است، گفت: امروز باید به گوش باشیم که چه سخنی از دهان ولایت بیرون می‌آید و چه در عرصه انتخابات و چه مقاومت با عمل به آن، انقلاب و امنیت کشور را بیمه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ یکی از فرماندهان سپاه قدس پیش از ظهر امروز در مراسم اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که به همت مجموعه فرهنگی و مذهبی مسجد امام سجاد (ع) شهر اسدآباد برگزار شد، بااشاره به جایگاه سپاه در نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: تمام عدوات و دشمنی دشمنان با سپاه این است که به نام انقلاب اسلامی نامگذاری شده و در واقع دنبال رو آن انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان, .,

 وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس آموزه های دینی و اسلامی شکل گرفته است، افزود: این سپاه همیشه قهرمان است که نام انقلاب را حفظ کرده و هرجا که سیل و زلزله می‌آید، مجاهدتی از خود به جا گذاشته است.

, .,

ابوالحسین با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای استکبار جهانی سمی مهلک و کشنده است، تاکید کرد: در این نهاد مقدس نقش شهید حاج قاسم سلیمانی، نقشی مهم و اثرگذار بود که سم را برای دشمنان چند برابر کرده بود.

, .,

این رزمنده نیروی سپاه قدس با اشاره به فتنه سال ۸۸ و درایت رهبر انقلاب در خاموشی فتنه، گفت: در سال ۸۸ قرار بود دشمن، این چیزی که هم اکنون در سوریه شاهد هستیم را در ایران اسلامی اجرا کند و به دنبال سرنگونی انقلاب بود‌.

, .,

وی با بیان اینکه علاوه بر داعش، گروهک‌های تکفیری دیگری با عناوین مختلف در سوریه حضور داشتند و به دنبال براندازی حکومت جبهه مقاومت بودند، گفت: در مقابل برای مبارزه با گروهک‌های تکفیری گروه‌های از کشورهای دیگر با عنوان فاطمیون، زینبیون و نبویان شکل گرفته بود که درواقع یک لشکر جهانی شروع شد و زمینه ظهور حضرت امام زمان (عج) را فراهم کرد.

, .,

ابوالحسین با اشاره به نقش پررنگ شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت، تصریح کرد: شهید حاج قاسم شبانه روز نداشت و یک زمان که ما در خواب بودیم، او جلسه برگزار می کرد و برای مبارزه و مقابله با گروهک‌ها برنامه‌ریزی می‌کرد.

, .,

وی با بیان اینکه بر اساس سند، گروهک‌های تکفیری از جمله داعش را اسرائیل و امریکا تجهیز می کرد، گفت: حاج قاسم برای آنان دردسر بزرگ شده بود و به همین دلیل به دنبال ترور او بودند.

, .,

این رزمنده نیروی سپاه قدس به ترور سردار حاجی زاده قبل از ترور شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: برخی این بحث را راه می‌انداختند که سپاه جوانان را به کشتن می دهد و حتی پول‌های ایران را در سوریه هزینه می کند، گویا آنان حرف حضرت امیر المومنین (ع) را متوجه نشدند که باید قبل از آنکه دشمن به پهلویتان بزند و بیدارتان کند، زمین‌گیرش کنید.

, .,

ابوالحسین به رشادت و شجاعت سردار حاجی زاده اشاره کرد و گفت: هر فردی باید در آن موقعیت‌ها قرار بگیرد تا درک درستی از مقابله با دشمن و داعش و گروهک‌های تکفیری داشته باشد.

, .,

وی خاطر نشان کرد: بدانید ما در جبهه مقاومت دشمن را خارج از منطقه زمین گیر کردیم و نگذاشتیم نه تنها خاک بلکه هیچ ضربه و خسارتی به کشور تحمیل شود.

, .,

این رزمنده نیروی سپاه قدس خطاب به مردم اذعان داشت: امروز هر یک از شما می‌توانید منتقم خون شهدا باشید و راه انتقام گرفتن خون آنان در هر عرصه مشخص است و باید امروز به گوش باشید که ولایت چه سخنی از دهانش بیرون می‌آید و به عمل کنید.

, .,

وی با اشاره به مقایسه دستاوردهای قبل و بعداز انقلاب، گفت: چرا کسی نمی‌پرسد قبل از انقلاب، نفت ایران به کجا می رفته و درآمدهای حاصل از آن کجا هزینه می‌شده است.

, .,

ابوالحسین با تأکید بر اینکه آنچه را ندیده‌ایم، با مشاهده در فضای مجازی که میدان جنگ است، اشاعه ندهیم، گفت: امروز ما در میدان جبهه مقاومت و انتخابات قرار گرفتیم و نباید در زمین دشمن بازی کنیم.

, .,

این رزمنده نیروی سپاه قدس خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند که چرا رهبری نام نمی‌برند که ما به چه کسی رأی دهیم؟ این افراد باید بدانند که اگر ایشان بگویند که به چه کسی رای بدهید از عدالت خارج می‌شودند.

, .,

وی با بیان اینکه با مشارکت خود در انتخابات و عرصه‌های مختلف سیاسی انقلاب، امنیت را بیمه کنید، افزود: نکند خدای نکرده در این عرصه مجاهدت‌ها نباشیم و شرمنده شهدا شویم.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه