اخبار داغ

معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی:

راز و جرگلان صاحب بیمارستان می شود/۲۵ پروژه بخش خصوصی آماده کلنگ زنی در استان

راز و جرگلان صاحب بیمارستان می شود/۲۵ پروژه بخش خصوصی آماده کلنگ زنی در استان
معاون هماهنگی امور استانداری خراسان شمالی گفت: سرانجام احداث بیمارستان در شهرستان محروم راز و جرگلان به عقد تفاهم نامه منتج شد و به زودی کلنگ آن بر زمین زده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار عصر اترک، رضا رجب زاده، معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: تفاهم نامه ای در زمینه احداث بیمارستان در منطقه محروم شهرستان راز و جرگلان میان استانداری خراسان شمالی، سپاه پاسداران و وزارت بهداشت منعقد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

رجب زاده در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر جانمایی محل ساخت بیمارستان در دست مطالعه و بررسی مشاور طرح است، اعلام کرد: به زودی جانمایی محل احداث این بیمارستان و کلنگ زنی این پروژه انجام خواهد شد.

,

وی افزود: برآورد اعتبار برای ساخت این بیمارستان نیز در دست بررسی است.

,

وی در بخش دیگری از سخن خود درباره ادامه عملیات اجرایی ساخت پروژه راه آهن نقاب-جوین-اسفراین-بجنورد-شیروان که قطعه ای از این پروژه به علت تعارض ملکی متوقف شده بود، اظهار کرد: حدود 10 کیلومتر از مسیر ریل گذاری این پروژه با صاحبان زمین های در مسیر همچنین شرکت آستان قدس دچار تعارض شده بود که با پیگیری های انجام شده سرانجام در نیمه نخست بهمن ماه امسال مسئله تعارض های ملکی حل شد.

,

رجب زاده در ادامه با یادآوری این مطلب که این راه آهن آنتنی به راه آهن سراسری کشور متصل خواهد شد، عنوان کرد: در سفر دوم رییس جمهور به استان در تیر ماه امسال مصوب شد که در سال جاری مبلغ 20 میلیارد تومان و در سال آینده نیز مبلغ 180 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه به استان اختصاص داده شود که خوشبختانه دولت تعهد 20 میلیارد تومان اعتبار سال جاری خود به این پروژه را عملی کرد و این اعتبار به استان اختصاص یافت.

,

وی همچنین به عملیات راهسازی بزرگ راه بجنورد-گلستان نیز اشاره کرد و افزود: دولت در سال جاری 89 میلیارد تومان اعتبار از تعهد 200 میلیارد تومان دور دوم سفر خود به این پروژه را اختصاص داد و تا پایان سال جاری نیز 10 میلیارد تومان دیگر به این پروژه اختصاص خواهد یافت.

,

وی گفت: اخیرا 10 کیلومتر از این بزرگ راه به زیر بار ترافیکی رفت و تا پایان سال جاری نیز چهار کیلومتر دیگر به زیر بار ترافیک خواهد رفت.

,

معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی یادآور شد: تا پایان دولت تدبیر و امید، بزرگ راه بجنورد-گلستان تکمیل خواهد شد.

,

وی همچنین افزود: تا پایان سال جاری باند کنارگذر شمالی بجنورد نیز به بهره برداری می رسد.

,

وی درباره پروژه های آماده کلنگ زنی در استان نیز اعلام کرد: در استان 25 پروژه با برآورد سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی آماده کلنگ زنی شده است که مجوزهای این پروژه ها صادر شده اند.

,

رجب زاده احداث مجتمع گردشگری بیگان در شهرستان شیروان، احداث گلخانه به مساحت 100 هکتار در شهرستان شیروان، طرح آبیاری نوین پایاب سد شیرین دره، طرح توسعه آلفا آلومینا، راه اندازی واحد تولیدی شمش منیزیوم در شهرستان گرمه، احداث بیمارستان خصوصی در بجنورد، احداث پنج مرکز جامع سلامت و احداث گاوداری 10 هزار راسی را از جمله این پروژها عنوان کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه