اخبار داغ

فرمانده سپاه کرمانشاه مطرح کرد؛

اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی با اعتبار ۲۶۱ میلیارد تومان

اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی با اعتبار ۲۶۱ میلیارد تومان
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در کرمانشاه با اعتبار ۲۶۱ میلیارد تومان به همت سپاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصادنیوز سردار بهمن ریحانی در ویژه برنامه جشن انقلاب در مسجد محمد رسول الله (ص) روستای قزانچی با برشمردن برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: مسئولان با هر مسئولیتی که داشته باشند، باید عقبه کشور را بشناسند؛ ایرانی که پیش از انقلاب شاید ظاهر، پوسته و ارتشی قوی داشت اما شکننده بود تا جایی که در مقابل کمترین تهاجم دشمن و نیروهای انگلیس، روسیه و …نتوانست مقابله کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی با تاکید بر اینکه امام (ره) کشور را به یک دگرگونی تاریخی رساند، افزود: بر کشور ما باورانده بودند که اراده انجام هیچ کار و فکری برای ساختن و تولید نداریم و در همه صنایع نظامی و غیرنظامی قبل انقلاب چیزی نمی‌دانستیم.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امام خمینی (ره) فضای اعتقادی جدیدی در کشور ایجاد و دین را بازخوانی کرد و باور جدیدی از دین به ما داد.

,

سردار ریحانی بیان داشت: امام (ره) ما را به این خودباوری رساند که امروز به گوش پایگاه شیطانی دنیا سیلی زدیم و از همین آدم‌های معمولی اسطوره‌های بزرگی چون قاسم سلیمانی ساخت.

,

وی با اشاره به اینکه سردارسلیمانی در مکتب امام (ره) پرورش یافت، ادامه داد: این شهید بزرگوار اعتقادات دینی و انقلابی را محکم کرد و به جایی رسید که مراسم تشییع پیکر وی در طول تاریخ انقلاب کم نظیر بود.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه عنوان کرد: جوان‌هایی چون شهید حججی که انقلاب، امام (ره) و جنگ را ندیدند اما امام (ره) مکتب و فرهنگی بنا نهاد که رهبرانقلاب درباره آنها فرمود شهید حججی حجت خدا بر زمین است.

,

سردار ریحانی با بیان اینکه امروز آنچه باعث سربلندی و عزت ما در برابر بزگترین پایگاه‌های شیطانی دنیا در راس آنها آمریکا شده، خودباوری است که ما می‌توانیم، افزود: امروز در مباحث علمی بر اساس شاخص‌ها حرف برای گفتن داریم و در حوزه غرب آسیا و خاورمیانه برترین جایگاه علمی و در دنیا رتبه ۱۱ را داریم.

,

وی گفت: ایران در بسیاری از علوم سد سازی و زیر ساخت‌ها جایگاه‌های اول تا سوم دنیا را داریم و در المپیادهای نجوم، ریاضی و شیمی دانش آموزی و دانشجویی مقام اول تا سوم را داریم.

,

, ,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: با وجود عدم آمادگی، دشمن جنگ را بر ما تحمیل کرد اما با خودباوری و ایمان به خداوند از عده دشمن و تهدیدات آنها نترسیدیم و در مقابل ۴۰ کشور دنیا ایستادیم؛ در واقع امام (ره) روح خودباوری را در ما پروراند.

,

وی با اعلام اینکه اگر روی پای خود بایستیم و بر خدا توکل کنیم و ایمان داشته باشیم برتر خواهیم بود، بیان داشت: کار ما به جایی رسیده که امروز دشمن را هزاران کیلومتر آن طرف مدیترانه شکست دادیم.

,

سردار ریحانی گفت: آنچه قاسم سلیمانی را در دنیا پرآوازه کرد این است که در خارج از مرزها دشمن را زمین گیر کردیم.

,

راه امام راحل راه ولایت مداری و شهدا است

, راه امام راحل راه ولایت مداری و شهدا است,

وی عنوان کرد: ملت ایران طی این سال‌ها همواره مورد تهدید، ترور و آدم کشی و بحران بوده اما ملت سربلند ایستاده و جدای از اینکه مردم نسبت به مسائل کشور سو مدیریت‌ها و مشکلات اقتصادی، گلایه دارند ا ز اصول خود عقب نشینی نکردند.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه راه امام (ره) راه ولایت مداری و راه شهدا است، گفت: ملت ایران نمی‌تواند خون شهدا را نادیده بگیرد، ملتی که د ر بدرقه و استقبال شهید سلیمانی شرکت کند او را فراموش نمی‌کند، گلایه و اعتراض دارند اما از اصول خود عقب نشینی نمی‌کنند.

,

وی با بیان اینکه در آینده پیروزی‌های بزرگ‌تر برای ما و شکست‌هایی خارج از تصور ما برای دشمنان رقم زده می‌شود، افزود: تا زمانی که بر اساس اتحاد، همبستگی و برادری عمل کنیم، سربلند خواهیم بود و دشمنان هم از ما می‌ترسند.

,

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: بعد جنگ جهانی دوم یک تیر به سمت آمریکایی شلیک نشد اما امروز پایگاه‌های او شخم زده شد و این اقدام ابهت دشمن را شکست اما جرأت پاسخ نداشتند اگرچه تهدید کرده بودند که ۵۲ نقطه ایران را خواهند زد.

,

قدرت اصلی انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی است

, قدرت اصلی انقلاب اسلامی پشتوانه مردمی است,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: آمریکا در مقابل ایران مجبور به عقب نشینی شد البته شاید تجهیزات نظامی داشته باشد اما قدرت عمل از او گرفته شده و دچار بی عملی در میدان عمل شد.

,

سردار ریحانی گفت: پشتوانه مشروع مردمی قدرت اصلی نظام است و دشمن از همین پایگاه قدرتمند مردمی هراسان است.

,

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در آئین تشییع شهید سلیمانی عنوان کرد: مردم در عمل پایبندی به اصول انقلاب و راه شهدا را نشان می‌دهند دشمنان هم، این را می‌بینند و محاسبه می‌کنند.

,

, ,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اعلام اینکه قبل از انقلاب برخی از اقشار از جمله روستاییان و مردم مناطق محروم فراموش شده بودند، گفت: در مکتب امام (ره) و رهبری نگاه‌ها عوض شده و همه می‌خواهند از هم سبقت بگیرند و برای محرومان و روستاها کاری بکنند و این را افتخار می‌دانند.

,

سردار ریحانی با تاکید بر اینکه عزت ما به پشتوانه محرومین است که نظام به آنها توجه دارد، افزود: ۵۶ واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد برای مددجویان کمیته امداد ساخته شد که با احتساب آنها شمار واحدهای تحویل شده به ۲۱۶ واحد رسید.

,

وی خدمت به مناطق محروم را جز برنامه‌ها و مأموریت‌های اصلی اعلام و عنوان کرد: طی پنج سال اخیر ۱۵۹ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی نظیر ساخت خانه نیازمند، مسجد، جاده، آب و خانه بهداشت و ۱۰۲ میلیارد تومان برای پروژه‌های غیر عمرانی شامل کمک هزینه جهیزیه و سبد معیشتی مناطق محروم هزینه شده است.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه در زلزله ۱۵۲ واحد مسکونی در مناطق محروم ساخته شد، گفت: در این راستا ۳۰۰ قرارداد با کمیته امداد منعقد شده است.

,

سردار ریحانی با تاکید بر اینکه امروز جز افتخارات نظام جمهوری اسلامی این است که بیشترین خدمات و پروژه‌های عمرانی در روستاها و مناطق محروم انجام شده است، گفت: سرعت کار برای محرومین در انقلاب افزایش یافت. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه