اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد:

2 پروژه آموزشی در خلیل آباد به بهره برداری رسید

2 پروژه آموزشی در خلیل آباد به بهره برداری رسید
مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 2 پروژه آموزشی با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان در این شهرستان به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود روشندل، مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، ضمن تبریک فرا رسیدن 41 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: همزمان با دهه فجر در شهرستان خلیل آباد 2 پروژه آموزشی باع اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به سالن چندمنظوره آموزشگاه حضرت خدیجه (س)، خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار 2 میلیارد ریال به اتمام رسید که 300 میلیون ریال آن توسط اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی و مابقی آن توسط خیرین بزرگوار تامین شده است.

,

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد در ادامه در خصوص پروژه پژوهش سرای دانش آموزی شهید کاظم نژاد تصریح کرد: این پروژه با اعتبار دو میلیارد ریال و با همت خیرین بازسازی شده است.

,

وی همچنین از تهیه 30 دستگاه سیستم کامپیوتر توسط خیرین پزشک و شهروندان خلیل آباد برای این پژوهش سرا خبر داد و عنوان کرد: دانش آموزان می توانند از این پژوهش سرا هر روز عصر و پنج شنبه ها استفاده کنند.

,

روشندل در ادامه تشریح کرد: در این پژوهش سرا کلاس های کنکور و تقویتی و همچنین فیزیک و شیمی هم برای دانش آموزان پیش بینی شده است.

,

وی در پایان با بیان اینکه بعد از گذشت 25 سال، در سال جاری برای اولین قبولی بسیار خوبی در رشته های پزشکی و دانشگاه فرهنگیان داشته ایم، تاکید کرد: 30 نفر از دانش آموزان نیز در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند و در تمامی رشته های کنکور علی الخصوص رشته های پزشکی و دندانپزشکی پذیرفته شدگانی با رتبه زیر 100 داشته ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه