اخبار داغ

هم‌زمان با دهه مبارک فجر؛

اتصال هفت روستای سبزوار به شبکه ملی گاز با 100میلیارد ریال اعتبار

اتصال هفت روستای سبزوار به شبکه ملی گاز با 100میلیارد ریال اعتبار
هم‌زمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر طرح گازرسانی به هفت روستای سبزوار به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز با حضور معاون استاندار و جمعی از مسئولین شهرستان سبزوار هفت روستای بخش ششتمد از شهرستان سبزوار به شبکه ملی گاز متصل شده و بهره‌برداری از این طرح به‌صورت رسمی آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فرماندار سبزوار در مراسم بهره‌برداری از این طرح بابیان اینکه بیش از 2هزار خانوار روستایی از توابع دهستان مشکان با بهره‌برداری از این طرح از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد اظهار داشت: درمجموع این طرح با هزینه‌ای بالغ‌بر 10میلیارد تومان به اجرا درآمده است.

,

احمد برادران با اشاره به اینکه خدماتی که پس از انقلاب در حوزه گازرسانی به روستاها انجام‌شده بی‌سابقه است ادامه داد: نهضت گازرسانی به روستاهای دیگر این بخش نیز در دستور کار قرار دارد.

,

گفتنی است روستاهای چشمه اوش،حسین آباد،کلاته نوبهار،یحیی آباد و نوبهار روستاهی هستند که در این نوبت از نعمت گاز برخوردار شده اند.

,

همچنین در ادامه بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی در دهه فجر هم‌زمان سه طرح آبیاری کم‌فشار در بخش مرکزی سبزوار افتتاح شد.

,

برادران در تشریح این طرح‌ها با مهم برشمردن استفاده از سیستم آبیاری کم‌فشار در مناطق خشک و نیمه‌خشک ادامه داد: 112هکتار از زمین‌های زیر کشت در سبزوار با استفاده از این سیستم آبیاری خواهند شد.

,

فرماندار سبزوار بابیان اینکه هزینه انجام‌شده برای مجهز شدن این مقدار از زمین‌های زراعی به سیستم آبیاری کم‌فشار بالغ‌بر 80میلیارد ریال بوده است تصریح کرد: از این میزان تنها 15 درصد مبلغ توسط بهره‌برداران پرداخت خواهد شد و مابقی از محل اعتبارات دولتی هزینه خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه