اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه:

حضور و پشتوانه مردمی از انقلاب اسلامی صیانت کرده است

حضور و پشتوانه مردمی از انقلاب اسلامی صیانت کرده است
علی رستمی، گفت: بر خلاف سایر انقلاب های دنیا که مردم پس از انقلاب به خانه و کاشانه و مزارع خود برمی گردند، اما در انقلاب اسلامی، حضور و پشتوانه مردمی در برهه ها و ابعاد مختلف توانسته از این انقلاب صیانت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار صبح توس؛ علی رستمی معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای اداری تربت حیدریه اظهار کرد: هر انقلابی مبتنی بر ایدئولوژی و بر مبنای دلایل، اهداف و ارمانهایی بوده که بعنوان مثال در انقلاب شوروی، ایدئولوژی سوسیالیست مبتنی بر اقتصاد یک حرکت سیاسی را رقم زد و یا در فرانسه با رویکرد دموکراسی و امریکای لاتین با تهی دستان انقلابی را ایجاد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
 
,
وی تصریح کرد: به اذعان بسیاری از جامعه شناسان سیاسی و بین المللی انقلاب اسلامی جدای از انقلاب های شکل گرفته گذشته بود، بطوریکه در آن تهی دستان به لحاظ فقر، روحانیون و مذهبی ها برای  مناسک دینی، اصناف و بازاریان به خاطر وابستگی و دانشگاهیان و سیاسیون به لحاظ استثمار و استبداد در کنار هم علیه رژیم طاعوت پهلوی قیام کردند.
,
 
,
رستمی بیان داشت: این درحالی بود که مردم در نخستین گام بعد از پیروزی انقلاب با آرای بیش از ۹۸ درصد به حاکمیت نظام اسلامی به رهبری مرجعیت دینی رای دادند که در ادامه این مرجعیت دینی از همان روزهای نخست همه پرسی و انتخابات را مطرح کرد و برای اینکه انقلاب از مسیر خود خارج نشود برای آن مکانیزم های مختلفی را نیز تشکیل داد.
,
 
,
وی افزود: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می شود که بدانیم، بر خلاف سایر انقلاب های دنیا که مردم پس از انقلاب به خانه و کاشانه و مزارع خود برمی گردند، اما در انقلاب اسلامی، حضور و پشتوانه مردمی در برهه ها و ابعاد مختلف توانسته از این انقلاب صیانت کند.
,
 
,
رستمی اضافه کرد: این در حالی است که تا به امروز عمودها، اهداف و آرمانها در انقلاب اسلامی پابرجا و در حال پیشرفت است، هرچند در عمل دچار مشکلات و معضلاتی ناشی از عملکرد ضعیف مسئولان و عوامل بیرونی وجود دارد اما فطار انقلاب همچنان در حال حرکت است.
,
 
,
فرماندار تربت حیدریه به همزمانی اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلبمانی با راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: باید مکتب، منش و مرام و همچنین ابعاد شخصیتی و فکری شهید سلیمانی در جامعه تبیین شود که چگونه این چنین مردانی توانستند در قلوب مردم جای بگیرند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه