اخبار داغ

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

22 بهمن متعلق به هیچ‌یک از جناح‌های سیاسی نیست/ تمام نقشه‌های دشمن با حضور گسترده مردم خنثی می‌شود

22 بهمن متعلق به هیچ‌یک از جناح‌های سیاسی نیست/ تمام نقشه‌های دشمن با حضور گسترده مردم خنثی می‌شود
حمید رضا ترقی گفت: راهپیمایی 22 بهمن متعلق به هیچ‌یک از جناح‌های سیاسی نیست و مردم تنها برای حمایت از رهبری و انقلاب خود وارد عرصه‌های حساس انقلاب می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و مراسم نماز جمعه مقام معظم رهبری، شدیداً دشمن را دچار ترس و وحشت کرده است و نشان داد حضور گسترده مردم چقدر ضربه سنگینی بر برنامه‌ریزی‌های دشمن زده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: تمام نقشه‌های دشمن که تلاش داشت شکافی میان نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم ایجاد کند، با حضور گسترده مردم خنثی و نابود شده‌اند لذا امروز دشمن تمام امکانات خودش را در شبکه‌های رادیو تلویزیونی، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی فعال کرده است تا به کمک نیروهای ستون پنجمش در داخل ایران بیایند و اجازه ندهند حضور گسترده مردم که در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی شرکت کردند، در راهپیمایی 22 بهمن تکرار شود.

,

ترقی خاطر نشان کرد: دشمنان با کم‌رنگ کردن مشارکت مردم در سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی، درواقع به دنبال بزرگنمایی کاهش پشتی بانی مردم از نظام هستند اما مردم بصیر ما این موضوع را اثبات کرده‌اند که زمانی که می‌فهمند دشمن از یک موضوع نگران است و از آن می‌ترسد، برعکس آن عمل می‌کنند و به آن اهمیت بیشتری می‌دهند از این رو قطعاً فردا با حضور یکپارچه و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن رو به رو خواهیم شد.

,

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با تأکید بر اینکه 22 بهمن شاهد مشت محکمی بر دهان آمریکا و هم‌پیمانانش خواهیم بود، گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن درواقع حمایت از انقلاب است و مردم نه برای مسئولین، نه برای جناح‌های سیاسی و نه برای خوشایند سیاسیون در راهپیمایی شرکت نمی‌کنند بلکه به خاطر احساس تکلیف عمومی به میدان می‌آیند و از انقلاب خود حمایت می‌کنند.

,

وی تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن متعلق به هیچ‌یک از جناح‌های سیاسی نیست و همان‌طور که مردم در شعارهای خود می‌گویند«این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، یعنی مردم تنها برای حمایت از رهبری و انقلاب خود وارد عرصه‌های حساس انقلاب می‌شوند و مردم علی‌رغم گله‌مندی از عملکرد برخی مسئولان باز هم به میدان می‌آیند و دشمن را نا امید می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه