اخبار داغ

سردار شاکرمی:

تقارن ۲۲ بهمن با اربعین سپهبد سلیمانی تبلور پیوند عمیق انقلاب با مقاومت است

تقارن ۲۲ بهمن با اربعین سپهبد سلیمانی تبلور پیوند عمیق انقلاب با مقاومت است
فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: تقارن ۲۲ بهمن با اربعین سپهبد سلیمانی تبلور پیوند عمیق انقلاب با مقاومت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره ابوذر استان در هتل زاگرس شهر ایلام گفت: ۲۲ بهمن امسال مصادف با چهلمین روز شهادت سپهبد سلیمانی است که امیدواریم مردم با حضور خود از این شخصیت برجسته تجلیل و قدردانی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

سردار جمال شاکرمی اظهار کرد: اکنون در یک شرایط خاص قرار داریم و دشمن سعی دارد با ایجاد خلل در اعتماد مردم به مسئولان و نظام به هر طریقی که می تواند به اسلام و نظام ضربه بزند.

,

وی از تشکیل گردان های سایبری در استان خبر داد و افزود: سعی شده با توجه به فضای مجازی از آن به عنوان یک فرصت و شاهراه اطلاعات استفاده کنیم و توطئه دشمنان را در دلسرد کردن جوانان و مردم خنثی کنیم.

,

وی تاکید کرد: ما جز استانهای امن کشور هستیم و سرریز جریان های دیگر استانها با تلاش مجموعه انتظامی همواره سرکوب می شود و اجازه نمی دهد خللی به امنیت استان وارد شود.

,

سردار شاکرمی گفت: شاید ایراد و مشکلی در کشور باشد اما نباید اجازه دهیم کسی دولت را تضعیف کند زیرا با وجود همه تحریم ها و مشکلات همه باید اتحاد خود را حفظ کنیم.

,

وی اظهار داشت: چپ و راست و جناح و حزب نباید دستاویزی برای تفرقه شود، دشمن به دنبال فرصتی برای ضربه به نظام است ، بایستی همه افکار در دفاع و پشتیبانی از نظام منسجم و متحد شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه