اخبار داغ

امام جمعه موقت تهران:

معدل کارآیی ایران پس از انقلاب بسیار بالاست/ در دوران طاغوت ارتش ما با دلارهای نفتی وابسته به غرب اداره می‌شد

معدل کارآیی ایران پس از انقلاب بسیار بالاست/ در دوران طاغوت ارتش ما با دلارهای نفتی وابسته به غرب اداره می‌شد
امام‌ جمعه موقت تهران گفت: معدل کارایی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و فراتر از ظرفیت‌ها و امکانات موجود است به طوری که دنیا امروز ما را در بالاترین سطح می‌بیند لذا مسئولین در کشوری مانند ایران نباید دغدغه منابع داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد در شورای اداری استان قزوین که عصر امروز(دوشنبه) در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امیرالمومنین در منشور حکومت‌داری در خطاب به مالک اشتر، چهار حوزه روشن را طبق اولویت‌ها برای اداره کشور مد نظر قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: در این نامه نسبت به خلق ثروت برای کشور تاکید شده و حضرت منابع مالی و درآمدهای شفاف مالیاتی را بیان می‌کنند؛ لذا بدون اقتصاد سالم نمی‌توان به درآمد پایدار دست یافت.

,

امام جمعه موقت تهران با اشاره به مولفه دفاعی و امنیت بیان کرد: بدون تردید هر جامعه‌ای با دشمن مواجه است که ابتدا باید آن را شناخت و به مبارزه پرداخت یعنی خلق امنیت داشت؛ که این جامعه می‌تواند از توسعه برخوردار باشد.

,

ابوترابی فرد عنوان کرد: ارتقاء جایگاه نیروی انسانی سفارش دیگر امیرالمومنین است که ارتقاء منزلت علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مردم را به دنبال دارد که جزو وظایف کلیدی مدیران است.

,

امام جمعه موقت تهران ابراز کرد: وظیفه دولت است که یک کشور برخوردار از آبادانی و عمرانی را ایجاد کند و هر مسئولیتی در نظام، در این چهار حوزه بیان شده توسط حضرت جای می‌گیرد.

,

, ,

وی تصریح کرد: معدل کارایی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و فراتر از ظرفیت‌ها و امکانات موجود است به طوری که دنیا امروز ما را در بالاترین سطح می‌بیند، لذا مسئولین در کشوری مانند ایران نباید دغدغه منابع داشته باشند.

ابوترابی فرد ادامه داد: یکی از علل افزایش هزینه‌ها این است که مسئولین هزینه‌ها را مناسب با درآمدها تعیین نمی‌کنند و این مسئله هم به علت تکیه به منابع نفت و گاز اتفاق افتاده است که ما را غافل کرده است.

,
,
,

مسئولین هزینه‌ها را مناسب با درآمدها تعیین نمی‌کنند

, مسئولین هزینه‌ها را مناسب با درآمدها تعیین نمی‌کنند,

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اگر با درآمد مالیاتی کشور را اداره می‌کردیم امروز وضعیت بهتری داشتیم، تاکید کرد: اکنون در سخنرانی‌های تبلیغاتی برای انتخابات، کسانی که می‌گویند هزینه‌ها را افزایش می‌دهند باید پرسید که منابع درآمدی شما از کجاست؟ این هزینه‌ها فقر و تورم را به دنبال دارد.

وی افزود: امروز خوشبختانه در جهاد با دشمن در بالاترین جایگاه قرار داریم چراکه این بخش با اندیشه، تفکر و علم و با استفاده بهینه و درست از منابع و توسط نیروی جوان اداره می‌شود.

ابوترابی فرد عنوان کرد: اگر امروز در بالاترین جایگاه نظامی و دفاعی هستیم بخاطر این است که صنایع دفاعی ما بر مبنای دانش است نه دلارهای نفتی؛ در حالی که در دوران طاغوت ارتش ما با دلارهای نفتی و وابسته به غرب اداره می‌شد.

,
,
,
,
,

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه قدرت دفاعی ما نشان دهنده بسیج جامعه برای تقابل با دشمن است، بیان کرد: امروز جایگاه فاخر دفاعی ما دستاورد فرماندهی صحیح و حضور نیروهای قدرتمند و سلحشور در این بخش است که نماد دشمن شناسی و تقابل منطقی و علمی با دشمن است.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه ریشه امنیت در کشور فرهنگ عمومی مردم است، اضافه کرد: نیروی انسانی در جامعه ما ارتقاع پیدا کرده است و در حوزه علمی انقلابی عظیم شکل گرفته اما باید توجه کنیم که به لحاظ فرهنگی از همه آسیب‌های فرهنگی جهان متاثریم و تهاجم عظیم فرهنگی در حال رخ دادن است.

,

ابوترابی فرد در پایان یادآور شد: حدود ۸۰۰ میلیارد دلار خسارت‌های جنگ تحمیلی بود اما طی این ۴۰ سال عمران و آبادانی در کشور شکل گرفته و انقلاب عظیمی در زیرساخت‌ها اتفاق داده است.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه