اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی خبر داد؛

اختصاص ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار قرض الحسنه به خراسان جنوبی در سال جاری

اختصاص ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار قرض الحسنه به خراسان جنوبی در سال جاری
سلم آبادی گفت: امسال ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع قرض الحسنه ارزان قیمت برای خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بعد از ظهر امروز در همایش انقلاب اسلامی، توانمند سازی تحکیم بنیان خانواده، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر پایه محرومان به پیروزی رسید و توجه ویژه ای به قشر محروم داشته و دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
وی افزود: تمامی آنهایی که دل در گرو انقلاب اسلامی داشتند برای به پیروزی رسیدن انقلاب جان فشانی کردند.
,
 
,
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: هدف امداد توانمند سازی نیازمندان در عرصه های مختلف است.
,
 
,
سلم آبادی عنوان کرد: امسال ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع قرض الحسنه ارزان قیمت برای خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است.
,
 
,
وی با بیان این‌که تعهد ایجاد پنج هزار شغل در سال جاری را داریم، اظهار کرد: تا کنون سه هزار و ۶۰۰ شغل ایجاد شده و مابقی ان شاءالله تا تیرماه سال آینده محقق خواهد شد.
,
 
,
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به این‌که تا کنون ۱۱۰ میلیارد تومان منابع اشتغال پرداخت شده، گفت: ساخت پنج هزار مسکن محرومان در استان آغاز شده که تاکنون ۵۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده و ۸۰۰ واحد نیز آماده بهره برداری است و تا پایان امسال ۲۰۰ واحد دیگر تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.
,
 
,
سلم آبادی خاطرنشان کرد: در مباحث فرهنگی، آموزشی، معیشت، درمان، جهیزیه، سوء تغذیه کودکان، سوء تغذیه مادران باردار و سایر زمینه ها نیز اقدامات قابل توجهی انجام شده است.
,
 
,
وی با اشاره به طرح های زیارتی برای مادران سرپرست خانوار و دختران، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۲۵ زن سرپرست خانوار به قم اعزام شدند.
,
 
,
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: دو هزار و ۳۵۰ نفر در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس و ۹۲ نفر به عتبات اعزام شدند.
,
 
,
سلم آبادی گفت: از ابتدای سال برای دو هزار و ۲۶۰ نفر اردوی آموزشی تربیتی در اردوگاه یادگاران امام برگزار شده که ۶۰۰ نفر از استان سیستان و بلوچستان بودند.
,
 
,
وی افزود: همچنین از ابتدای سال تا کنون ۸۲۰ نفر به مشهد مقدس اعزام و در اردوگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) در مشهد اسکان داده شدند.
,
 
,
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در مورد شهید سپهبد سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی الگویی از اخلاق، انقلابی، ولایتمداری و جهاد و مقاومت بود اما متاسفانه شناخت ما از شخصیت این شهید والامقام بسیار کم است.
,
 
,
سلم آبادی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه، تصریح کرد: کاندیداها و طرفداران آنان باید از بداخلاقی ها انتخاباتی پرهیز کنند و در بیانات مقام معظم رهبری نیز در خصوص این موضوع تاکید شده است.
,
 
,
وی ضمن اشاره به شاخصه های انتخاب اصلح، تاکید کرد: باید به افراد مومن، شجاع، ساده زیست، انقلابی، اهل اجرای عدالت، بصیر، برنامه دار  که التزام به قانون دارند رأی دهیم.
,
 
,
در این همایش از دو مادر، دو دانشجوی موفق، دو طرح اشتغال و دو نخبه که همگی از بانوان مددجو بودند تقدیر شد.
,
 
,
انتهای پیام/127
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه