اخبار داغ

در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن کرمان مطرح شد؛

مردم علی رغم عملکرد منفی مسئولان پای نظام و انقلاب هستند/ این حضور صلابت ایران اسلامی را نشان داد

مردم علی رغم عملکرد منفی مسئولان پای نظام و انقلاب هستند/ این حضور صلابت ایران اسلامی را نشان داد
تنی چند از مسئولان استان کرمان ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کردند که مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه صلابت ایران اسلامی را نشان دادند و همچنین این حضور به امنیت و مانایی هر بیشتر کشورمان کمک خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی 22 بهمن ماه با حضور پر شور و دشمن شکن مردم ولایتمدار استان کرمان برگزار شد. در حاشیه این راهپیمایی برخی از مسئولان استانی ضمن گرامیداشت دهه فجر، ابراز انزجار نسبت به استکبار جهانی و تقارن این ایام با اربعین سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان در خصوص ضرورت حضور در این راهپیمایی مواردی را بیان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

زاهدی:مردم علی رغم عملکرد منفی مسئولان پای نظام و انقلاب هستند

, زاهدی:مردم علی رغم عملکرد منفی مسئولان پای نظام و انقلاب هستند, زاهدی:مردم علی رغم عملکرد منفی مسئولان پای نظام و انقلاب هستند,

محمد مهدی زاهدی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت یوم الله 22 بهمن گفت: در این روز همان گونه که شاهد هستیم ملت شجاع، آگاه، بصیر و ولایتمدار استان کرمان و کشورمان در صحنه مشارکت جدی داشته اند.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امسال به دلیل موضوعات مختلف مسائل بین المللی و منطقه ای و همچنین موضوعات داخل کشور حضورمان در راهپیمایی 22 بهمن ماه از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

,

وی با اشاره به  فشارهای و تحریم های آمریکا علیه کشورمان و همچنین یاوه گوئی های ترامپ و ایادی او در منطقه تصریح کرد: شاهد ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تأثیر گذاری این اتفاق در منطقه بودیم و همچنین مسائل مرتبط با فلسطین حساسیت خارج از مرزها را افزایش داد.

,

زاهدی عنوان کرد: در درون کشور نیز مشکلات و مسائل متعددی اعم از مسائل اقتصادی، بیکاری جوانانف مشکلات معیشتی و غیره وجود دارد؛ اما حضور امروز مردم در یوم الله 22 بهمن نشان داد که ملت ایران با انقلاب و رهبری پیوند مستحکم دارند.

,

این مقام مسئول افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی علی رغم تمامی مشکلات که عمدتا ناشی از عملکرد منفی برخی از مقامات کشور، مسئولان و تصمیم گیری های مجلس رخ می دهد؛ اما باز هم با نظام و انقلاب خودشان هستند.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آنچه که به حضور گسترده مردم کمک می کند تقارن این روز با چهلمین روز شهادت سردار دلها و هم رزمان ایشان است و این حضور پر شکوه سیلی محکمی بر دهان استکبار و یاوه گویان است.

,

سردار مطهری: حضور در راهپیمایی22 بهمن به امنیت و مانایی کشور کمک می کند

, سردار مطهری: حضور در راهپیمایی22 بهمن به امنیت و مانایی کشور کمک می کند, سردار مطهری: حضور در راهپیمایی22 بهمن به امنیت و مانایی کشور کمک می کند,

سردار محمد مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی گفت: هر ساله وظیفه ماست که این ایام الله را گرامی بداریم و ملت ایران نیز با حضور همیشگی خود در صحنه صلابت خود را نشان داده اند.

,

وی با اشاره به اینکه امسال نیز یوم الله 22 بهمن با اربعین سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تقارن پیدا کرده است، ابراز کرد: می طلبد که ملت عزیز ایران به احترام آن بزرگوار و شهدای مقاومت حضور پر شورتری را داشته باشیم همان گونه که این مهم اتفاق افتاده است.

,

سردار مطهری با حضور پر شور ما در صحنه دشمنان ما نا امید و دوستان ملت ایران خوشحال می شوند، تصریح کرد: با این حضور صلابت جمهوری اسلامی ایران نشان داده شد و همچنین این حضور به امنیت و مانایی هر بیشتر کشورمان کمک خواهد کرد.

,

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: حضور پر شور و عظیم ملت ایران به دنیا نشان می دهد که ملت ما همواره در صحنه و به دنبال اهداف انقلاب اسلامی و گوش به فرمان ولی فقیه هستند و قطعا این انقلاب ادامه خواهد داشت تا به دست صاحب اصلی خود امام زمان(عج) برسد.

,

حجت الاسلام عربپور: حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران، حمایت از جبهه مقاومت است

, حجت الاسلام عربپور: حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران، حمایت از جبهه مقاومت است, حجت الاسلام عربپور: حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران، حمایت از جبهه مقاومت است,

حجت الاسلام و المسلمین مهدی عربپور رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه سه مسئله رهبری، مردم و ایدئولوژیک مردمی درپیروزی انقلاب اسلامی تأثیر بسزایی داشته اند، گفت: امروز که انقلاب ما 41 ساله شده است ما برای اینکه این انقلاب الهی و اسلامی را پاس برداریم باید به هر سه مورد یاد شده، توجه داشته باشیم.

,

وی با تأکید بر نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در طی 41 سال گذشته ادامه داد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز در هر جا که لازم بوده است همانند راهپیمایی 22 بهمن، روز قدس و ... حضور چشمگیر داشته اند و از انقلاب در مقابل در برابر هجمه دشمنان ایستادگی کرده اند.

,

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان با اشاره به تقارن 22 بهمن با اربعین شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان اظهار کرد: حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران، حمایت از جبهه مقاومت خواهد بود؛ همان گونه که در تشییع پیکر شهدای مقاومت شاهد حضور پر شور و عظیم مردم بودیم.

,

حجت الاسلام و المسلمین عربپور  خاطر نشان کرد: با حضور امروز در راهپیمایی 22 بهمن ماه بار دیگر کنار انقلاب و مطیع امر رهبری خواهیم بود و این امر موجب می شود که دشمن نسبت به طرح هایی که دارد نا امید شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه