اخبار داغ

رییس جامعه المصطفی العالمیه قم:

انقلاب اسلامی هیمنه و اقتدار پوشالی ابر قدرت ها را در چشم جهانیان شکست

انقلاب اسلامی هیمنه و اقتدار پوشالی ابر قدرت ها را در چشم جهانیان شکست
رییس جامعه المصطفی العالمیه قم گفت: انقلاب اسلامی هیمنه و اقتدار پوشالی ابر قدرت ها را در چشم جهانیان شکست و نشان داد که نباید از این قدرت ها ترسید و هراسی به دل راه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی رییس جامعه المصطفی العالمیه قم صبح امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن سنندج که با حضور پرشور مردم برگزار شد اظهار کرد: سلام ما بر زنان و مردان، جوانان و نوجوانان پر افتخار ایران اسلامی که امروز آمدید و در این اجتماع با شکوه حضور پیدا کردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی گفت: شهیدان عزیز ما شهید سلیمانی، از افق بالا به این جمعیت به این مردم وفادار نگاه کنید و اطمینان داشته باشید که راه پر افتخار شما توسط این عزیزان ادامه خواهد یافت و تا آخرین نفس و آخرین قطره خون در این راه ایستاده ایم.

,

وی گفت: امروز در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می بینیم که انقلاب اسلامی با نشاط تر، با اقتدار تر و قدرتمندتر از روز نخست در دنیا می درخشند و دشمنان باید بدانند که همه توطئه ها از اولین روز پیروزی انقلاب تا به امروز که در این چهل و یک سال طراحی و اجرا کردید توسط این ملت پر افتخار و مقاوم تا به امروز خنثی شده است و یقین بدانید در آینده هم چنین خواهد بود.

,

وی ادامه داد: همین افراد ناکام به شکست خورده صحنه را مثل همیشه ترک خواهند کرد و  به انها می گوییم که  درسال های دیگر هم رویای خام را که در سر داشتند همانند همیشه آرزوی خود را به گور خواهند بُرد.

,

حجت الاسلام و المسلمین عباسی عنوان کرد: دشمن ما آمریکای سلطه گر و هم پیمانان و نوکران و مزدوران او ببینند حضور و استقامت و ایستادگی ملت مردم ما را چرا که نسل جوان است که آینده از آن آنهاست به گمان خام خود تصور کردند با به شهادت رساندن سردار بزرگ اسلام ، مقاومت اسلامی در منطقه متوقف می شود اما دیدند حضور مردم ما را.

,

انقلاب اسلامی حادثه تاریخی مهم برای ملت، کشور و جهان بشریت است

, انقلاب اسلامی حادثه تاریخی مهم برای ملت، کشور و جهان بشریت است, انقلاب اسلامی حادثه تاریخی مهم برای ملت، کشور و جهان بشریت است,

وی گفت: امروز زمانی است که لازم است نسل جوان و جدید به دنبال ساختن نسل تمدن اسلامی باشند که به عنوان آرمان و گام دوم انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری بیان شده است.

,

وی با بیان اینکه  دشمن سرمایه گذاری هایی برای اختلاف افکنی در میان مردم منطقه کردند اظهار کرد: ما و مردم عراق، پاکستان و سایر ملت های این منطقه برادران هم و اعضای یک خانواده هستیم و دشمن تلاش کرد در این ماه های اخیر آورد برای ایجاد اختلاف بین ملت های منطقه، طراحی خود را به صحنه  آورد اما نتوانست.

,

آمیخته شدن خون سردار سلیمانی پیوند تاریخی بین ملت های منطقه و مقاومت اسلامی را نشان داد

,

وی گفت: آمیخته شدن خون سردار سلیمانی و مجاهدانش، پیوند تاریخی بین ملت های منطقه و مقاومت اسلامی را نشان داد، دشمنان ما دیدند این اتحاد و حرکت عظیمی که به برکت انقلاب اسلامی در منطقه ایجاد شد.

,

وی خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی عنوان کرد: شما غریبه های ناآشنایی هستید که به منطقه ما آمده اید و اسباب و محور شرارت هستید، آمریکا و نوکر دست نشانده ی آمریکا در منطقه اسباب فتنه و سبب توطئه هستند، و امروز ملتهای منطقه با اتحاد در برابر شما موضع گرفتند و این را بدانید که همه مردم منطقه ما به دنبال تحقق این هدف یعنی گرفتن حق شهید سلمانی هستند.

,

رییس جامعه المصطفی العالمیه قم  گفت: بهای خون شهید سلیمانی و مجاهدت های سالیان متمادی او این است که ریشه دشمن بیگانگان از این منطقه کنده شود و به یاری خدا این اتفاق خواهد افتاد.

,

انقلاب اسلامی هیمنه و اقتدار پوشالی ابر قدرت ها را در چشم جهانیان شکست

, انقلاب اسلامی هیمنه و اقتدار پوشالی ابر قدرت ها را در چشم جهانیان شکست, انقلاب اسلامی هیمنه و اقتدار پوشالی ابر قدرت ها را در چشم جهانیان شکست,

وی افزود: انقلاب اسلامی هیمنه و اقتدار پوشالی ابر قدرت ها را در چشم جهانیان شکست و نشان داد که نباید از این قدرت ها ترسید و هراسی به دل راه داد.

,

وی در پایان گفت: آینده روشن و افق روشنی در انتظار جوانان است چرا که راه راه روشنی است و باید مقاومت کرد چرا که خدا با ماست و نباید از هیچ قدرتی هراسی به دل راه دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه