اخبار داغ

فرمانده منطقه چهارم ندسا:

آمریکا غلطی اضافی کند منافعش در منطقه به آتش کشیده می شود/شهادت سردار سلیمانی خون تازه ای به بدن برخی مسئولین بی رمق وارد کرد

آمریکا غلطی اضافی کند منافعش در منطقه به آتش کشیده می شود/شهادت سردار سلیمانی خون تازه ای به بدن برخی مسئولین بی رمق وارد کرد
روانکار گفت: اگر غلطی اضافی از آمریکا سربزند منافعش در منطقه به آتش کشیده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن و اربعین شهدای مقاومت با حضور اقشار مختلف مردم پارسیان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

دریادار دوم پاسدار منصور روانکار، فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، در این مراسم با قدردانی از حضور پر معنا و ولایت مدار مردم پارسیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: در چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، ۲۲ بهمن را جشن می گیریم تا از امام راحل یاد کنیم، امامی که آزادگی را به همه جهانیان هدیه داد.

,

روانکار، دهه فجر را عیدی خداوند به ملت ایران دانست و تاکید کرد: دهه فجر عیدی خداوند به ملتی بود که اراده کرد تا دشمن را ریشه کن کند.

,

فرمانده منطقه چهارم ندسا، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران اصالت دارد، ریشه دارد و ریشه و اصالت این انقلاب، اسلام ناب است، اصالت آن قرآن، کربلا و عاشوراست و عصاره این حرکت، پیروزی خون هایی بود که به ناحق در کربلا ریخته شد.

,

روانکار، خطاب به جوانان و امیدهای آینده این کشور، عنوان کرد: جوانان ما باید تاریخ امروز و گذشته را بخوانند که در گذشته چه بودیم و امروز به کجا رسیده ایم، حکومت اسلامی ما در برابر استکبار ایستاده و کسی حق سر دادن شعار “آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند” را نداشت و این ما بودیم که دشمن را به زانو درآوردیم.

,

وی حضور باشکوه مردم در تشییع پیکرهای شهدای مقاومت را رفراندومی مردمی دانست و اظهار کرد: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، خون تازه ای در رگ های جوانان غیرتمند دمیده شد، حتی این خون به بدن بی رمق برخی مسئولین ما نیز وارد شد.

,

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، با اشاره به قدرت موشکی ایران، تصریح کرد: آمریکا بعد از ماجرای عین الاسد اگر غلطی اضافی می کرد تمام منافعش در منطقه به آتش کشیده می شد و این باعث شد تا جرات نکند اقدامی انجام دهد.

,

این مقام ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به موضوع انتخابات نیز‌ گریزی زد و خاطرنشان کرد: کاندیدها و مسئولین و کسانی که صاحب نفوذند مراقب باشید و دل مردم را چرکین نکنید و روحیه پاک مردم را هدف قرار ندهید.

,

روانکار، با بیان اینکه مجلس آینده باید مجلسی انقلابی شود، خاطر نشان کرد: اگر می خواهیم با فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم عمل کنیم باید شتاب بگیریم و اگر مجلس می خواهد سرعت بگیرد باید افرادی انقلابی را در خود ببیند نه افرادی سازش گر را.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه