اخبار داغ

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

حاج قاسم انقلابی بود و در مبانی انقلاب با هیچ کس سازش نمی کرد/ حضور در انتخابات ۲ اسفند، مانور مردمی بودن نظام است

حاج قاسم انقلابی بود و در مبانی انقلاب با هیچ کس سازش نمی کرد/ حضور در انتخابات ۲ اسفند، مانور مردمی بودن نظام است
آیت الله خاتمی در تجمع راهپیمایان ۲۲ بهمن کرمان گفت: یاد حاج قاسم یاد زیست مردمی است، یاد انقلابی زیستن او است، حاج قاسم انقلابی بود و در مبانی انقلاب با هیچ کس سازش نمی کرد، یاد حاج قاسم یاد نفرت دیرینه از استکبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، صبح امروز همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم ولایی دیار کریمان با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

آیت الله سید احمد خاتمی در این مراسم اظهار کرد: از گام های خداپسندانه شما تشکر می کنم، بر اساس آیات قرآن این قدم ها همچون عمل صالح هستند و خداوند در پرونده حسنات شما همانند نمازها، روزه ها و عرض توسل ها به اهل بیت(ع) ثبت می شوند.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امسال ۴۱ سال است که امت بزرگ ما در سراسر کشور در بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ شهرستان و بخش راهپیمایی می کنندالبته راهپیمایی امسال از تمام راهپیمایی های ۴۰ سال گذشته متمایز است.

,

وی مطرح کرد: اولین ویژگی این راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ این است که فجر سلیمانی شد و این راهپیمایی ها در ادامه بدرقه های جانانه این ملت در بدرقه شهید سلیمانی است.

,

آیت الله خاتمی ابراز کرد: این شهید بزرگوار به رزمندگان این دیار می بالید و سرانجام در کنار آن ها آرام گرفت، تجلیلی که از این شهید شد، بی نظیر بود در تهران ۷ میلیون و در کرمان ۳ میلیون نفر به استقبال این شهید بزرگوار آمدند.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: مسئله حاج قاسم، مسئله یک فرد نیست بلکه مسئله یک جریان و مکتب است، از ساعات آغاز شهادت شهید سلیمانی رهبر انقلاب پیام صادر کردند و به در هر مناسبی از شهید سلیمانی یاد کردند.

,

وی ادامه داد: یاد شهید سلیمانی یاد اخلاص بود این شهید بزرگوار کار برای خدا می خواستند و از اینکه کارهایشان تابلو شود دوری می کردند.

,

آیت الله خاتمی عنوان کرد: یاد حاج قاسم یاد ولایت مداری است آنچه بر قبر این شهید ثبت شده همواره موجبات افتخار این شهید به واژه سرباز ولایت بود و این اواخر تاکید بسیاری داشت به او سرباز ولایت گفته شود و در وصیت خود تاکید بر نوشتن این عبارت بر سنگ قبر خود داشت.

,

لباس جهاد همراه ابدی حاج قاسم تا شهادت

, لباس جهاد همراه ابدی حاج قاسم تا شهادت,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: یاد حاج قاسم یاد جهاد مداوم است  ایشان از ۲۴ سالگی تا ۶۳ سالگی لباس جهاد را درنیاورد و با همان لباس هم به شهادت رسید.

,

وی افزود: یاد حاج قاسم یاد احیا مقاومت است. امریکا در منطقه به دنبال تسلط بر خاورمیانه بود اما او نگذاشت خواب آمریکا تعبیر شود.

,

آیت الله خاتمی گفت: آمریکایی ها کینه شدیدی از حاج قاسم داشتند در ابتدا می خواستند حاج قاسم را با پهپاد به شهادت برسانند که موفق نشد و قصد داشتند اگر نشد با هلیکوپتر و یا هواپیمای جنگی  او را به شهادت برسانندو  دلیل آن هم ناکام گذشتن آمریکا بود.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این فرزند رشید اسلام در کمتر از ۳ سال داعشی را که آمریکا نابودی آن را در ۳۰ سال تخمین زده بود محو کرد.

,

حاج قاسم انقلابی بود و در مبانی انقلاب با هیچ کس سازش نمی کرد

, حاج قاسم انقلابی بود و در مبانی انقلاب با هیچ کس سازش نمی کرد,

وی یادآور شد: یاد حاج قاسم یاد زیست مردمی است، یاد انقلابی زیستن او است، حاج قاسم انقلابی بود و در مبانی انقلاب با هیچ کس سازش نمی کرد، یاد حاج قاسم یاد نفرت دیرینه از استکبار است.

,

آیت الله خاتمی مطرح کرد: یاد حاج قاسم احیا فرهنگ شهادت بود، او شعار نمی داد بلکه بی صبرانه در پی شهادت بود، یاد او یاد خستگی ناپذیری و دل سوزاندن برای مردم، محرومین و مستضعفان است.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دومین ویژگی اختصاصی ۲۲ بهمن ۹۸ این است که ده روز دیگر مردم عزیز ایران امتحان دیگری در عرصه حضور در پیش دارند.

,

حضور در انتخابات بیانگر پاسخ مجدد آری به جمهوری اسلامی است

, حضور در انتخابات بیانگر پاسخ مجدد آری به جمهوری اسلامی است,

وی بیان کرد: حضور در انتخابات ۲ اسفند تکمیل راهپیمایی امروز و بدرقه با شکوه شهید سلیمانی است، در واقع حضور پای صندوق رای پاسخ مجدد آری به جمهوری اسلامی است و هر رای که در صندوق ریخته می شود باعث قوت نظام است و بیعت با نظام، امام، ولایت، شهیدان و خون های پاکشان است چیزی که دشمنان نمی خواهند.

,

آیت الله خاتمی تاکید کرد: حضور در پای صندوق رای حق و تکلیف است و باید با انتخاب نماینده اصلح آینده خود را رقم زد، چیزی که در دوران پهلوی وجود نداشت و با خون هزاران شهید ایجاد شد.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امام خمینی(ره) حفط نظام از اوجب واجبات است هر کس نماز می خواند و روزه می گیرد باید رای دهد.

,

وی گفت: حضور در انتخابات ناکام گذاشتن توطئه های دشمن است، آن ها در فضای مجازی التماس می کنند مردم رای ندهند البته این امر در همه ادوار گذشته بود اما امسال نمود آن بیشتر است.

,

آیت الله خاتمی یادآور شد: نصیحت می کنم افرادی که آگاهانه و ناآگاهانه در زمین دشمن با تحریم انتخابات بازی می کنند دست بردارند، ملت ایران با همین حضور شکوهمند دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

,

حضور در انتخابات ۲ اسفند، مانور مردمی بودن نظام است

, حضور در انتخابات ۲ اسفند، مانور مردمی بودن نظام است,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد:حضور در انتخابات ۲ اسفند، مانور مردمی بودن نظام است باید حضور پیدا کنیم چرا که عقل می گوید باید اصلح را انتخاب کرد، شورای نگهبان کف صلاحیت را مشخص می کند و شما باید سقف آن را با رای خود مشخص کنید.

,

وی ادامه داد: اصلح، انقلابی ترین  و ولایتمدار ترین است، کسی است که شیفته خدمت باشد نه تشنه قدرت، با ورود به مجلس منافع مردم را ببیند و مدیریت جهادی داشته و با برنامه هایش گره از کار مردم وفادار بگشاید.

,

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد:حضور در انتخابات تقویت قانون مداری است و مجلس نماد قانون است، تخریب شورای نگهبان بی تردید حرکت ضد انقلابی و مطابق با خواست دشمنان است.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: آخرین تفاوت بین ۲۲ بهمن ۹۸ و ۲۲ بهمن های قبل از آن این است که در عرصه بین المللی یک جنایتی به نام معامله قرن توسط ترامپ جنایتکار انجام شده است.

,

مرگ زود هنگام معامله قرن در جهان اسلام/ این معامله متولد نشده مرده است

, مرگ زود هنگام معامله قرن در جهان اسلام/ این معامله متولد نشده مرده است,

وی ابراز کرد: معامله قرن، معامله غاصبانه است، ۷۰ سال پیش فلسطین توسط این جنایتکاران اشغال شده و بار دیگر این جنایت را تثبیت کرداه و بیت المقدس را به عنوان پایتخت اسرائیل معرفی کردند.

,

آیت الله خاتمی گفت: در این مورد تمام سلایق فلسطینی هم صدا هستند و به فضل خدا این طرح متولد نشده مرده است و جان نخواهد گرفت.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در این طرح جنایتکارانه جانی مستقیم ترامپ و نتانیاهو هستند و اندیشه ای جز ظلم به کشورها ندارند و سردسته آن ها عربستان است که به ناحق خادم الحرمین نامیده شده  و در واقع خائن الحرمین است.

,

وی ادامه داد: راه آن است که جهان اسلام علیه این طرح هم پیمان شوند و دوباره شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا  را در جهان اسلام طنین انداز کنند.

,

آیت الله خاتمی در پایان گفت: حد عادلانه مسئله فلسطین آن است که ایران مطرح کرده و مراجعه به آرا مستقیم مردم فلسطین با هر عقیده و مذهب است، برنامه جمهوری اسلامی این است که هر فلسطینی برابر با یک رای است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه