اخبار داغ

سردار دهقان:

تنها الگوی استقلال و عزت ملت ها، انقلاب اسلامی ایران است

تنها الگوی استقلال و عزت ملت ها، انقلاب اسلامی ایران است
مشاور رهبر معظم انقلاب گفت: اگر ملت ها استقلال و عزت می خواهند یقیناً تنها راه و الگویی که در پیش آن هاست انقلاب اسلامی ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سردار حسین دهقان دقایقی پیش از مراسم بزرگ راهپیمایی 22 بهمن اصفهان در میدان امام(ره) اطهار کرد: ۲۲ بهمن امسال تفاوت اساسی با سال گداشته دارد، حضور در راهپیمایی امسال هم برای مردم منطقه و هم استکبار پیام های متفاوتی دارد و این پیام را می دهد انقلاب زنده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنعت دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: امروز ملت بار دیگر بصیرت و دشمن شناسی را به معرض نمایش گذاشت؛ شعارهای انقلاب امروز با نشاط و تازگی به عرصه آمده است.

,

وی افزود: انقلاب ما شعارهای زیادی داشت که از فطرت انسان برگرفته بود؛ انقلاب شعار آزادی و جمهوری را بر سر زبان آورد، انقلاب ما نشان داد که دین می تواند نظام سیاسی کارآمد و موفقی را بوجود بیاورد.

,

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: انقلاب به دنیا نشان داد اگر به مردم دنیا تکیه کنیم می توان نظام عزیز و با عزتی داشته باشیم؛ انقلاب ما استقلال واقعی را ترجمه کرد.

,

وی خاطر نشان کرد: اگر ملت ها استقلال و عزت می خواهند یقیناً تنها راه و الگویی که در پیش آن هاست انقلاب اسلامی ایران است.

,

سردار دهقان با گرامیداشت یاد شهدا گفت: امام احیاگر اسلام بود و فصل جدیدی را در حیات کشور ما بنیان گداشتند و این یک حقیقت زنده است.

,

وی افزود: حاج قاسم یکی از فرزاندان امام است و به عنوان سرباز ملت و به عنوان سرباز جامع بشری خدمت می کرد وی یک اسوه و نماد است و می تواند الگوی بزرگی باشد.

,

مشاور رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: شهید سلیمانی یک فرمانده شجاع و با تدبیر و انقلابی و متواضع و یک معلم بزرگ عرصه جهاد و دفاع است؛ امروز سلیمانی راهی گشود و مکتبی را بنیان نهاد که نتیجه اش صلح ثبات و امنیت است؛ سردار سلیمانی به انقلاب و در مسیر انقلاب کمک کرد.

,

وی ابراز داشت: سردار سلیمانی در دو دهه گذشته توانست نظام سلطه را با شکست روبرو کند؛ نطام سلطه می خواست از اسلام چبزی نباشد، فلسطین به فراموشی سپرده شود و روابط دنیای اسلام عادی شود تا مردم و مسلمانان را از مسیر عزت خود دور کنند.

,

سردار دهقان در ادامه سخنان خود گفت: سردار سلیمانی کسی بود که طومار توطئه عمیق را در هم شکست؛ امروز ملت عراق یک شعار را بارور می کنند که اگر توسعه و امنیت می خواهند با پاک کردن حضور امریکا در این کشور این اتفاق می افتد.

,

مشاور فرماندهکل قوا ادامه داد: امرور کار به جایی رسید که پول کویت برگ معامله قرن را جلو همه به زباله دان می اندازد، فراز و فرودهای زبادی را ما سپری کردیم و کاستی های موجود را می پذیریم اما بر این باوریم که همه مشکلات را این ملت پشت سر می گذارد.

,

سردار دهقان در ادامه سخنان خود گفت: انقلابی بودن به معنای ولایی بودن است و به این معناست که هیچ محدودیتی برای پیمودن راه حق نیست، انقلابی بودن یعنی با بصیرت تمام راه و روش و هدف دشمن را بشناسیم که به وقت لازم به میدان بیاییم.

,

وی اذعان کرد: موفقیت های این نطام در یک لیست بلند بالا است؛ فصل جدیدی را باز کردیم و مردم سالاری واقعی را تجریه کرده و به دنیا نشان دادیم؛ ما نشان دیدیم که عرصه انقلاب عرصه حضور و شگفت استعدادهاست و نشان دادیم که اگر خود باوری تقویت شود اتفاقات خوبی رقم می خورد.

,

سردار دهقان با بیان این که امروز کشور ما در بسیاری از موارد از جمله کشورهای پیشرفته است، ادامه داد: ما امروز به عنوان تکرار یوم الله ۲۲ بهمن ثبت خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه