اخبار داغ

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی 22بهمن تبریز؛

در دروازه تبریز بنویسیم، جغرافیای ثبات ایران/ شهادت حاج قاسم، انقلابی دیگر ایجاد خواهد کرد

در دروازه تبریز بنویسیم، جغرافیای ثبات ایران/ شهادت حاج قاسم، انقلابی دیگر ایجاد خواهد کرد
رضایی گفت: نمیدانیم چگونه از شما مردم آذربایجان که همواره عامل ثبات کشور بوده‌اید، تشکر کنیم و اگر در دروازه تبریز بنویسیم، جغرافیای ثبات ایران گزاف نگفته‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم راهپیمایی و جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در تبریز با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا برای اولین بار از تبریز سر داده شده، اظهار داشت: امام خمینی(ره) در سال 56 بر اساس همین شجاعت پیغامی خطاب به مردم آذربایجان صادر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: آذربایجان در انقلاب و دفاع مقدس همواره پیشگام بوده است. درود بر شما مردم که برای سرباز امام حسین(ع) یعنی حاج قاسم سلیمانی که در عراق شهید شد، مراسمات باشکوهی برگزار کردید.

,

رضایی با تعریف و تمجید از مردم آذربایجان و تبریز ابراز داشت: نمیدانیم چگونه از شما مردم آذربایجان که همواره عامل ثبات و لنگرگاه انقلاب و کشور بوده‌اید، تشکر کنیم و اگر در دروازه تبریز بنویسیم، جغرافیای ثبات ایران گزاف نگفته‌ایم

,

وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران تاکید داتش: در چهل ساله انقلاب سخت‌ترین تحریم‌ها را بر ما تحمیل کردند. خرید نفت، صادرات، معامله دلاری مارا تحریم کردند تا دولت ما بودجه نداشته باشد.

,

رضایی ادامه داد: اما ما بیکار ننشستیم و از زمان آقای هاشمی تا به امروز در عادی‌سازی و تنش‌زدایی از دولت‌ها حمایت کردیم وهمه این حمایت‌ها منجر به برجام شد، برجام نتیجه این دولت نیست بلکه نتیجه یک تفکر است.

,

وی افزود: برجام با قدرتمندترین کشورها بسته شد و بنا بود که تحریم‌ها برداشته شود؛ اما دولتی به نام ترامپ آمد و زیر همه چیز زد و تحریم‌ها را تشدید کرد.

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آیا ملت ایران اشتباه کرده که می‌خواهد مستقل باشد و راه خودش را برود، عنوان داشت: رییس جمهور تروریست آمریکا به نظامیان تروریستش دستور داده تا قهرمان ملی ما را شهید کنند.

,

رضایی با تهدید آمریکا تصریح داشت: حمله به پایگاه عین‌الاسد شروع یک انقلاب است و آمریکا بداند شهادت سردار سلیمانی انقلابی را آغاز کرد. همانطور که شهادت مصطفی خمینی مبدا ۲۲ بهمن شد، شهادت سردار سلیمانی آغاز انقلابی خواهد شد که منجر به خروج کامل آمریکا از منطقه می‌شود.

,

وی افزود: مساله انقلاب بزرگی است که در ایران آغاز شده و تنها عین الاسد نیست. انتقام سخت از عین الاسد آغاز شده و به خروج آمریکا منتهی می‌شود

,

رضایی با بیان اینکه تا آمریکا از منطقه خارج نشود، اقتصاد ایران درست نخواهد شد، تاکید داشت: مساله سوریه یا انتقام شهید سلیمانی نیست بلکه آمریکا سی سال است که با حضور در منطقه اقتصاد ما را تحت تاثیر کرده است.

,

وی ادامه داد: آمریکا نا امنی ایجاد می‌کند تا اسلحه بفروشد و مانع پیشرفت کشورهای اسلامی است.

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه گام دوم انقلاب خودش یک انقلاب است و با شهادت سردار سلیمانی آغاز شده است، گفت: از خارج و داخل برخی نگذاشته‌اند که در اقتصاد، انقلاب ایجاد شود و مشکلات را حل کنیم، اما ملت ما قیام کرده و از همین آذربایجان انقلاب اقتصادی دیگر شروع خواهد شد.

,

رضایی تاکید داشت: شما عظمت ملت آذربایجان را بعد از شهادت سردار سلیمانی دیدید، اگرچه پیکر مطهر به تبریز نیامد اما چه شکوهی ایجاد شد. آقا مهدی باکری در دجله شهید شد و حاج قاسم سلیمانی چند متری دجله شهید شد.

,

وی گفت: تا زمانیکه آخرین سرباز آمریکایی در منطقه باشد انقلاب ما ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه