اخبار داغ

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام :

آمریکایی ها بزدلانه سردار دلها را به شهادت رساندند/ حضور پرشور در پای صندوقهای رای شکست توطئه دشمن است

آمریکایی ها بزدلانه سردار دلها را به شهادت رساندند/ حضور پرشور در پای صندوقهای رای شکست توطئه دشمن است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: غربی‌ها و همراهان آنان بزدلانه سردار دلها سردار سپهبد قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در زنجان، با تقدیر از حضور مردم زنجان در صحنه‌های مختلف و روزهای حساس انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حضور مردم زنجان در صحنه همواره مایه عزت، شرف، غیرت دینی، حمایت از قرآن، ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;, ;, .,

وی افزود: مردم استان زنجان همواره درخشیده‌اند و راه امام و مقام معظم رهبری و اسلام ناب محمدی را ادامه می‌دهند که باید این حرکت‌ها ادامه یابد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور در صحنه می‌توانند به حضرت ابراهیم (ع)، حضرت اسماعیل(ع)، امام حسین (ع) و حضرت علی اکبر(ع)  دین خود را ادعا کرده و اسلام انقلابی و جهاد، مردانگی، عزت، استقلال، نه به آمریکا و نه به معامله قرن و آزادی و آزادگی و مبارزه با استکباران و آل سعود و داعش و کوردلان تاریخ را رقم بزنند.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هدایت و راهنمایی امام راحل به پیروزی رسید اگر چه در این راه توطئه‌های بسیاری را متحمل شد، افزود: با رضاخان، صدام، دیکتاتورها و جباران جهان مسائل اسلام درست نمی‌شد و باید انقلابی شکل می‌گرفت که بر اساس اسلام ناب و آزادی‌خواه راه را به انسان نشان دهد.

,

آیت‌الله دری نجف آبادی یادآور شد: ملت ایران در دوران پهلوی اگر چه مسلمان بودند اما زمینه برای حکومت، قدرت، قضاوت و نظامی‌گری نبود اما امام با شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی در برابر رژیم پهلوی ایستاد.

,

وی ادامه داد: غربی‌ها از جمله آمریکای جنایتکار، ترامپ دیوانه، رژیم غاصب اسرائیل را شامل می‌شود که بزدلانه سردار دلها را به شهادت رساندند همانطور که شرقی‌ها نیز آبشخور غربی‌ها بودند.

,

این مسئول بیان داشت: بیشترین تحریم‌ها علیه نظام اسلامی رقم خورده است اما خیر ما در این بود که با وجود این تحریم‌ها، قلههای ترقی و پیشرفت توسط نظام اسلامی طی شده است.

, ,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری با اشاره به پیشرفت‌های خیره‌کننده نظام اسلامی در طی 41 سال گذشته، بیان داشت: این پیشرفت‌ها قابل ملاحظه با قبل از انقلاب اسلامی نیست.

,

آیت‌الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: تولیدات باغی و تولیدات کشاورزی ایران اسلامی به اندازه‌ای پیشرفت کرده است که امروز در بسیاری از محصولات خودکفا شده است.

,

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه صنایع دفاعی، تصریح کرد: امروز موشک می‌سازیم که این امر ناشی از قدرت نظام اسلامی است.

,

این مسئول کارنامه انقلاب اسلامی را درخشان توصیف کرد و گفت: اگر چه ضعف‌ها و اشکالاتی وجود دارد اما پیشرفت نظام اسلامی در ابعاد مختلف قابل ذکر است.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری ادامه داد: طبیعی است که ایران که جزیره امن برای آمریکایی‌ها بود مورد طمع دشمنان بوده و تا کنون توطئه‌های مختلفی به نظام اسلامی تحمیل کردهاند.

, ,

آیت‌الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: درست است که دشمن توطئه می‌چیند و سرداران ما را شهید می‌کند اما این راه ما را بیدارتر می‌کند چرا که دشمن ما با عنایت خداوند از احمق‌ها هستند.

,

وی افزود: جنایت مربوط به شهید سلیمانی در هیچ قاموسی قابل دفاع نیست و زیارتگاه این شهید عزیز زیارتگاه جاودانه خواهد شد و جای این شهید را هزاران جوان با غیرت پر خواهند کرد.

,

این مسئول ادامه داد: جوانان دیگری این علم را بر دست گرفته و راه این شهید گرانقدر را ادامه خواهند داد.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری افزود: ملت ایران با در هم کوبیدن هیمنه آمریکایی‌ها و خروج آمریکا از منطقه، جمع کردن بساط آل سعود و رژیم غاصب اسرائیل این راه را ادامه خواهند داد.

,

وی گفت: مجلس آینده باید تحت تاثیر احزاب غلط قرار نگرفته و منتخبان نمایندگی را خدمت بدانند و ما مجلسی سالم و صالح را خواستاریم.

,

آیت‌ا‌لله دری نجف آبادی برضرورت حضور همه مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: حضور در پای انتخابات آری به رهبری گفتن، نه گفتن به آمریکا و شکستن توطئه‌های دشمنان است.

,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه