اخبار داغ

گزارش کُردتودی از مراسم 22 بهمن در شهرهای کردستان؛

اتحاد و اقتدار در فجر سلیمانی/ تجلی حضور پرشور مردم پایتخت وحدت در راهپیمایی 22 بهمن

اتحاد و اقتدار در فجر سلیمانی/ تجلی حضور پرشور مردم پایتخت وحدت در راهپیمایی 22 بهمن
راهپیمایی 22 بهمن امروز در کردستان در حالی برگزار شد که سرمای هوا از شور و اشتیاق مردم برای شرکت در این حضور باشکوه نکاسته بود. زن و مرد و کوچک و بزرگ در نمایش انسجام و شکوه ملی ایران اسلامی حضور داشتند و امروز همه آمدند تا به جهانیان بگویند هستیم و خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی،  امروز سه شنبه 22 بهمن است و مردم کردستان همگام و همصدا با ملت بزرگ ایران امروز هم حماسه ای دیگر خلق کردند، مردمی که بارها نشان دادند که حامی و پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب هستند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی،,

زن و مرد و کوچک و بزرگ در نمایش انسجام و شکوه ملی ایران اسلامی حضور داشتند و  امروز همه  آمدند تا به جهانیان بگویند هستیم و خواهیم بود.

,

راهپیمایی 22 بهمن امروز در کردستان در حالی برگزار شد که سرمای هوا از شور و اشتیاق مردم برای شرکت در این حضور باشکوه نکاسته بود و همه آمده بودند تا پیام سردار شهید حاج قاسم سللیمانی را با فجر سلیمانی به دنیا مخابره کنند.

,

, ,

 انقلاب اسلامی عزت و سرافرازی را به امت اسلامی بازگرداند / اقتدار امروز کشور به پشتوانه مردم ایجاد شده است

,  انقلاب اسلامی عزت و سرافرازی را به امت اسلامی بازگرداند / اقتدار امروز کشور به پشتوانه مردم ایجاد شده است,  انقلاب اسلامی عزت و سرافرازی را به امت اسلامی بازگرداند / اقتدار امروز کشور به پشتوانه مردم ایجاد شده است,

 حجت الاسلام احمد حاتمیان امروز و در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و در جمع گسترده مردم شهرستان قروه با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی مبتنی بر اسلام ناب و اندیشه توحید است

,

وی با بیان اینکه در سال 57 پرچم توحید توسط یکی از شاگردان مکتب اسلام برافراشته شد افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) مسلمانان به عزت و آزادگی رسیدند و از انزوایی که اسیر آن شده بودند خارج شدند.

,

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کردستان خاطر نشان کرد: یک روز مسلمانان جنایت های رژیم صهیونیستی را در فلسطین مشاهده می کردند و توانایی سخن گفتن نداشتند اما با پیروزی انقلاب اسلامی اقتدار به جامعه مسلمانان بازگشت و گروه های مقاومت اسلامی در سراسر منطقه ایجاد شدند.

,

وی به برنامه یزی امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت: برنامه انقلاب اسلامی در ایران سرنگونی رژیم ستمشاهی و در جهان اسلام ایجاد امت واحده مسلمانان بود که با تشکیل حکومت اسلامی در ایران آغاز شد.

,

حاتمیان با بیان اینکه اراده آهنین ملت ایران اسلامی در طول بیش از 40 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمن را ناکام گذاشته است افزود: ملت سرافراز ایران با قومیت های مختلف و با فرهنگ های مختلف انسجامی ملی و اتحادی بی نظیر دارد و در طول 8 سال دفاع مقدس نیز این ملت ایران اسلامی بود که دشمن را از رسیدن به خواسته های خود ناامید کرد.

,

به گفته وی این بسیجی ها بودند که با ایمان در برابر دشمن ایستادند و امت واحده مسلمانان را در ایران اسلامی تشکیل دادند 

,

حاتمیان با بیان اینکه امروز اقتدار این امت در برابر بیگانگان توصیف ناشدنی است، ادامه داد: ایران اسلامی امروز به جایگاهی رسیده است که چندین سال بزرگترین قدرت های جهان را پای میز مذاکره می نشاند و خواسته های خود را بر دشمن تحمیل می کند که این به پشتوانه شما مردم ایجاد شده است.

,

وی نادانی ترامپ را عامل ایستادن وی در برابر ملت تایران اسلامی عنوان نمود و گفت: فردی مثل ترامپ هنوز ملت ایران اسلامی را نشناخته است که به خود اجازه می دهد در برابر ایران بایستد.

,

وی به شهادت رسیدن سردار سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار را نشان دهنده خوی دشمنی آنان دانست و بیان داشت: سردار سلیمانی نماد صلابت و اقتدار ملت ایران اسلامی و تمام مسلمانان دنیا است و به شهادت رسیدن ایشان توسط آمریکایی ها جنایتی نابخشودنی است.

,

حاتمیان در پایان به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره نمود و افزود: ما انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش روی داریم که باید از رای مردم افرادی انتخاب شوند که برای آینده مردم تصمیم گیری کنند و کشور را به سمت آرمان های انقلاب اسلامی سوق دهند

,

وی خواستار حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای و در انتخابات مجلس شورای اسلامی شد و گفت: مردم باید با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای دشمنان ایران اسلامی را ناامید کنند و یکبار دیگر پشتیبانی خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را به منصه ظهور بگذارند.

,

22 بهمن در دهگلان: انقلاب اسلامی در ردیف انقلاب های بزرگ جهان قرار دارد

, 22 بهمن در دهگلان: انقلاب اسلامی در ردیف انقلاب های بزرگ جهان قرار دارد, 22 بهمن در دهگلان: انقلاب اسلامی در ردیف انقلاب های بزرگ جهان قرار دارد,

حجت الاسلام فرضی در مراسم راهپیمایی ضمن گرامی‌داشت و تبریک یوم الله 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سقوط نظام شاهنشاهی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در ردیف انقلاب های بزرگ جهان قرار دارد و عظمت و شکوهی که با انقلاب اسلامی همراه و عجین شده پیام بلند آن است.

,

وی با اشاره به بیانه گام دوم انقلاب گفت: این بیانه در چهار محور کلیات در محور پنجم عملکردها رابیان می کند و این سند باید در هرشهرستان و هر منطقه با توجه به شرایط و بوم منطقه تبدیل به استاد راهبردی شود که باید اقدامات ارائه شود.

,

وی ارتباط جامعه اهل سنت را با نظام مقدس جمهوری اسلامی و نزد مقام معظم رهبری جایگاهی رفیع دانست و گفت: هر چند در طول سالهای و تحمیل هزاران مشکل توسط ایادی استکبار  این مناطق دچار بحرانها و مشکلات عمیق شدند.

,

 حجت الاسلام فرضی با اشاره به انتخابات 98 گفت: موضوع انتخابات موضوعی سرنوشت ساز است و نباید در انتخابات از روی احساس و قومگرایی رای داده شود باید انسانهای شایسته و مدیری که بتوانند قانون مناسب برای مردم و مسئولان تعیین کنند و مشکلات را در اسرع وقت حل نمایند به مجلس راه یابند.

,

 وی در ادامه گفت: رای هریک از ما  آینده کشور، منطقه و شهرستان را ترسیم می کند و باید به دقت و جدیت به این تکلیف عمل کنیم.

,

, ,

22 بهمن در سنندج: پیام حضور مردم سنندج در راهپیمایی 22 بهمن دفاع از کشور و حمایت از رهبری است

, 22 بهمن در سنندج: پیام حضور مردم سنندج در راهپیمایی 22 بهمن دفاع از کشور و حمایت از رهبری است, 22 بهمن در سنندج: پیام حضور مردم سنندج در راهپیمایی 22 بهمن دفاع از کشور و حمایت از رهبری است,
سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور پرشور مردم در اینچنین  روزی یک بار دیگر به دشمن نشان داد که هرگز توان مقابله با صف مردم انقلابی در جمهوری اسلامی را نخواهند داشت.
,
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: ملت، امروز نشان دادند که  برای دفاع از کشورشان در هر شرایطی حاضرند حضور پیدا کنند و پیام این حضور دفاع از کشور و حمایت از نظلام و رهبری است.
,

وی عنوان کرد: مردم ایران بر اساس مکتب و مذهب خود در میدان حضور دارند و در راه انقلاب اسلامی، جوان، جان و خون داده‌اند و چنین مردمی همواره در تمام صحنه‌ها حضور خواهند داشت.

,

 سردار حسینی گفت: دین اسلام پیام‌آور عدالت و اعتدال و مهربانی و برادری برای همه مردم است و امروز آمده اند تا به دشمن نشان دهند هر  جوان انقلابی و ایرانی خود به تنهای یک حاج قاسم سلیمانی است و آمده اند تا بگویند ادامه دهند راه این سردار شهید خواهند بود.

,

وی گفت: دشمن امروز باید آگاه باشد که این حضورنشان دهنده آن است که نه تحدید و نه تحریم نخواهد توانست مردم را از این انقلاب جدا کند .

,

فرمانده سپاه بیت المقدس با تشکر از حضور مردم انقلابی کردستان خطاب به مسوولین افزود: مسوولین باید قدر دان این مردم باشند و همیشه خود را خادم این ملت شریف بدانند و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

,

, ,
22 بهمن در بیجار: مجلس انقلابی موجب پیشرفت مملکت است/مسوولان به فکر حل مشکلات مردم باشند  
, 22 بهمن در بیجار: مجلس انقلابی موجب پیشرفت مملکت است/مسوولان به فکر حل مشکلات مردم باشند  , 22 بهمن در بیجار: مجلس انقلابی موجب پیشرفت مملکت است/مسوولان به فکر حل مشکلات مردم باشند  ,
 
,
مشاور عالی فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت : راه قوی شدن ایران، وجود مجلسی مقتدر است که انقلاب اسلامی نیاز به مجلس قوی دارد.
,
 
,
سردار محمود عبدالله زاده ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور پر شور آحاد ملت ایران در راهپمایی امروز یک بار دیگر توطئه دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، یک وظیفه انقلابی است، گفت: انتخاب اصلح وظیفه همه است و انتخابات باید هوشمندانه و بابصیرت برگزار شود، مردم نماینده ای می خواهند که در مجلس قوی، مردمی، کارآمد و در میدان باشد.
,
 
,
مشاور عالی فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح گفت : مردم ما همواره و درهر شرایطی هوشیار بوده اند وبا آگاهی کامل شرایط و موقعیت کشور را درک کرده اند و در صحنه حضور پیدا کرده اند امسال نیز با حساسیتی که در دفاع  از انقلاب و نظام دارند در صحنه حضور می یابند و از انقلاب و نظام دفاع خواهند کرد.
,
 
,
سردار محمودزاده تصریح کرد:  مشکلات اقتصادی قابل درمان است و در درون مردم و توسط متخصصان قابل حل است و نیازی به دست دراز کردن به خارج از کشور نیست .
,
 
,
وی ادامه داد :  سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با آن درایت و بصیرت دشمن را در منطقه زمین گیر کرد و بیداری اسلامی را رونق بخشید.
,
 
,
حضور همه آحاد جامعه در روز ۲۲ بهمن در سراسر کشور، قدرتی است که در دنیا بی نظیر است و مشت محکمی بر یاوه گویی منافقان و وطن فروشان است.
,
 
,
این مقام مسوول خاطر نشان کرد: خوداتکایی و اعتماد داشتن به نیروهای داخلی موجب پیشرفت صنایع دفاعی و موشکی کشور شده است و همین عامل در انتقام سخت از آمریکا نقش مهمی داشت.
,
 
,
وی بیان داشت: از ابتدای انقلاب تا اکنون مردم با توجه به تمام سختی ها پای نظام و ارزش های آن ایستاده اند و مسوولان باید قدر این مردم را بعنوان ولی نعمتان انقلاب بدانند و برای رفع مشکلات آنها تلاش کنند .
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه