اخبار داغ

22 بهمن کرمان تماشایی تر از سال های گذشته؛

حلقه حضور مردم دیار کریمان بر گِرد عقیق سلیمانی/ مردمی که مشق همت و اتحاد را در مسیرعزت جاری کردند

حلقه حضور مردم دیار کریمان بر گِرد عقیق سلیمانی/ مردمی که مشق همت و اتحاد را در مسیرعزت جاری کردند
22 بهمن کرمان امسال،تماشایی تر از سال های گذشته است و حلقه حضور مردم دیار کریمان، امسال بر گرد عقیق سلیمانی مزین شد؛ مردمی که مشق همت و اتحاد را در مسیر عزت جاری کردند و سیراب از سرچشمه ولایت باری دیگر سوگند خوردند که هم چنان شعله ور از نور ایمان و در سایه رهبرشان، تمام شمع های زمان را روشن می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، طلوع چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب آغاز شد، هوای دلگیر خانه را بیرون دادیم و خنده زنان قدم در مسیر روشن  آزادی گذاشتیم، خیابان ها مملو از جمعیتی است که راه اقتادند تا رود شوند و به دریای عظیم عشق و ایمان بپیوندند تا شکوه جاودانه این انقلاب را به رخ جهانیان بکشانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

,

, ,

مردمی که مشق همت و اتحاد را در مسیر نور جاری کردند و سیراب از سرچشمه ولایت باری دیگر سوگند خوردند که هم چنان شعله ور از نور ایمان و در سایه رهبرشان، تمام شمع های زمان را روشن می کنند.

,

پرچم های سه رنگ وطن چه با شکوه در دستان کرمانی ها افراشته شده است، پرچم هایی که ریشه در خون هزاران کبوتر خونین بال دارد که پرواز را به ما آموختند، خون علمداران بزرگ این سرزمین؛ همان ها که محکم ایستادند تا پرچم بر زمین نماند و جایشان امروز خالی که نه، بسیار سبز است در این نمایش قدرت.

,

,

, ,

امسال 22 بهمن کرمان تماشایی تر از سال های گذشته است، بوی عطر سلیمانی؛ این دیار همیشه کریمان را فرا گرفته است و نسیم آغشته به خاک پاک قبر مطهر این شهید همچون سرمه ای چشم ها را نوازش کرده و اشک فراق را از چشمان منتظر این مردم جاری می سازد .

,

آری حلقه حضور مردم دیار کریمان، امسال بر گرد عقیق سلیمانی مزین و ترند فجر سلیمانی هشتگ اول خیابان های کرمان شد؛ زن و مرد، پیر و جوان، کودک و خردسال با در دست داشتن عکس حاج قاسم و نوشته ای با عنوان « در بهار آزادی، جای سلیمانی خالی» به حرمت او که امنیت را ثبات بخشید و به پاس تلاشش برای شرافت و بلندی نام ایران، همگام به آرمان و اهداف مکتب او پا در عرصه حضور گذاشتند.

,

,

, ,

مردم کرمان با دل هایی شکسته  و با عزمی جدی تر از قبل زیر پرچم مقدس سه رنگ ایران که هنوز از زخم های آن خون می چکد و با دست جدا شده سردار مقاومت به آن ها امانت داده شده است ایستاده اند تا غرور و غیرت ایرانی را به رخ بکشند.

,

,

, ,

فریاد مرگ بر آمریکای امسال با قدرت و صلابت بیشتری سر داده می شود و زمین و آسمان از طنین این فریاد به لرزه افتاده است چرا که نژاد هر کدام از این فریادها به آگاهی می رسد و از دل تک تک قصیده های قیام کرده صدای خون را می شنویم.

,

این نغمه ها همان فریاد سلیمانی است که سال های قبل دوشادوش همین مردم و با مشتی گره کرده به تجاوزگری  و سلطه گری آمریکا مرگ می گفت و امروزفریاد او زنده ترن فریاد روزگار است، خون او خون مردم را به جوش آورد که این چنین متحد و استوار، طنین حقیقت را در گوش تاریخ ماندگار می کنند.

,

,

, ,

جوانان کرمانی با آتش زدن پرچم استکبار، هیبت کاغذی او را در جهنمی از آتش خاکستر کردند و نشان دادند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و ملت ایران تا آخرین قطره خون پای نظام و انقلاب شان ایستاده اند.

,

,

, ,

امسال چه شکوه جاودانه ای را به تماشا نشستیم، حضوری سبز که مرهمی بود بر داغ های کمر شکن و زخم های بی مرهم مقتدایمان؛ مردمی که آمده بودند مکتب شهادت را به  این جهان عصیان زده بشناسانند و نگاه دوربین های جهان را به قلب تپنده جهان اسلام معطوف کنند و فریاد عزت و آزادگی را بر بام جهان طنین انداز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه