اخبار داغ

حضور پرشور سلیمانی ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن استان همدان

حضور پرشور سلیمانی ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن استان همدان
مردم استان همدان همزمان با چهل و یکیمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی با حضور در خیابان ها، فجری سلیمانی رقم زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مردم  دارالمومنین همدان امروز همزمان با فرارسیدن چهل و یکیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی با حضور در خیابان ها و در دست داشتن تصاویری از سردار یاد وی را گرامی داشتند و فجری سلیمانی رقم زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

همدان

, همدان, همدان,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

بهار

, بهار, بهار,

مردم شهر  بهار چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب را در حالی جشن گرفتند که این روز با چهلمین روز شهادت سردار دلها مقارن بود.

,

مردم با در دست داشتن تصاویری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ارادت خود را به شهدای انقلاب و سردار سلیمانی نشان دادند.

,

, ,

, ,

, ,

تویسرکان

, تویسرکان, تویسرکان,

مردم ولایتمدار تویسرکان به مناسبت بزرگداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به خیابان‌ها آمدند و با بیعتی مجدد با آرمان‌های امام خمینی(ره) بر استمرار و تداوم راه شهدا تأکید کردند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

نهاوند

, نهاوند, نهاوند,

مردم قهرمان نهاوند امروز با تصاویری از سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و عشق و ارادت خود را به حاج قاسم نشان دادند.

,

, ,

, ,

, ,

ملایر

, ملایر, ملایر,

مردم ملایر امروز علاوه بر حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن عکس های حاج قاسم سلیمانی را در دست داشتند و فجر سلیمانی امسال را ویژه تر کرده بود.

,

, ,

, ,

, ,

قهاوند

, قهاوند, قهاوند,

به دلیل مقارن شدن چهل و یکمین سال روز پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مردم شهر قهاوند با در دست داشتن تصاویر شهید سلیمانی ضمن سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، بر استمرار یاد و نام و راه این شهید جبهه مقاومت تاکید کردند.

,

, ,

, ,

, ,

رزن

, رزن, رزن,

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستانهای رزن و درگزین با حضور و شکوهی خاص و کم نظیر برگزار شد. مردم این شهر با در دست داشتن تصاویر شهید سلیمانی یاد و راه این شهید جبهه مقاومت را گرامی داشتند.

,

, ,

, ,

, ,

کبودراهنگ

, کبودراهنگ, کبودراهنگ,

امروز مردم غیور و انقلابی شهرستان کبودراهنگ  بار دیگر اتحاد در برابر دشمنان را فریاد زدند و با شعار” منم یه ایرانیم سردار سلیمانی ام” به استکبار جهانی ثابت کردند که خون سردار سلیمانی زمین نخواهد ماند و با خلق حماسه ای دیگر با عنوان فجر سلیمانی سیلی دیگری به صورت آمریکا و مستکبرین عالم زدند.

,

, ,

, ,

, ,

اسدآباد

, اسدآباد, اسدآباد,

راهپیمایی ۲۲بهمن همزمان با چهلم شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همراه بود و مردم شعار «در بهار آزادی جای سردار خالی سر دادند» و یاد و خاطرش را با در دست داشتن عکس او گرامی داشتند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه