اخبار داغ

گزارش تصویری؛

حضور چشمگیر مردم دارالعباده استان یزد در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور چشمگیر مردم دارالعباده استان یزد در راهپیمایی ۲۲ بهمن
مردم همیشه در صحنه دارالعباده استان یزد با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر خلق کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، مردم دارالعباده یزد امروز همانند هم‌وطنانمان در دیگر نقاط کشور، پرشورتر و با شکوه‌تر از هر زمانی، سالگرد چهل و یکمین فجر انقلاب را جشن گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امروز روز میعاد مردم برای نشان دادن اقتدار دوباره انقلاب اسلامی بود و یزدی‌ها که همیشه تا پای جان برای انقلاب تلاش کرده‌اند از ساعات ابتدایی صبح و قبل از آغاز رسمی مراسم، در محل شروع راهپیمایی حاضر شدند.

,

 

,

یزد

, یزد, یزد,

امروز در دست مردم انقلابی یزد، همچون مردم سراسر میهن عزیزمان، علاوه بر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و تصاویر امامین انقلاب، عکس‌های سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز بود. یزدی‌ها امروز به یاد حاج قاسم عزیز، جشن چهل و یکم را برگزار کردند و حضور سردار دل‌ها امروز بیش از هر زمانی در بین مردم انقلابی پررنگ و برجسته بود.

,

در 22 بهمن امسال که مقارن شده است با چهلم شهادت سردار بی نظیر اسلام، هرچه به زمان رسمی برگزاری مراسم راهپیمایی نزدیک می‌شد، به جمعیت حاضر در میدان امیرچخماق یزد نیز افزوده می‌شد و زن و مرد، پیر و جوان یزدی، جشنی متفاوت از انقلاب را ثبت کردند.

,

اما علاوه بر مرکز استان، مردم در شهرهای مختلف یزد نیز با حضور پرشور خود، جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی را باشکوه‌تر از قبل برگزار کردند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

ابرکوه

, ابرکوه, ابرکوه,

مردم انقلابی شهرستان ابرکوه، راهپیمایی خود را ساعت 10صبح از میدان شهدا به‌طرف ورزشگاه پوراکبری برگزار کردند.

,

 

,

, ,

, ,

 

,

بافق

, بافق, بافق,

مردم ولایت‌مدار بافق جشن باشکوه 41 سالگی انقلاب اسلامی را از ساعت 10:30 صبح آغاز کردند و از بلوار امام خمینی(ره) به سمت بسیج تا پایگاه مسجد جامع راهپیمایی کردند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

بهاباد

, بهاباد, بهاباد,

مردم همیشه در صحنه شهرستان بهاباد نیز از ساعت 10 صبح از مسجد انقلاب به سمت خیابان امام تا مسجد جامع راهپیمایی کردند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

تفت

, تفت, تفت,

مردم شهرستان تفت هم، از ساعت 10 صبح از حسینیه امام (ره) به سمت خیابان 22 بهمن تا گلزار شهدا راهپیمایی کردند و سالروز 41 سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

مهریز

, مهریز, مهریز,

مردم شهرستان مهریز از ساعت 9:30 جشن 41 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را آغاز کردند و از میدان شهدای گمنام به سمت میدان ولی‌عصر (عج) راهپیمایی کردند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

میبد

, میبد, میبد,

مردم انقلابی شهرستان میبد نیز ساعت 9 صبح از بیت آیت‌الله اعرافی به سمت خیابان سلمان فارسی، میدان دوازده امام فیروزآباد، میدان امام حسین (ع)، میدان جانباز به‌طرف مصلا آیت‌الله اعرافی راهپیمایی کردند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

اشکذر

, اشکذر, اشکذر,

مسیر راهپیمایی مردم شهرستان اشکذر نیز از میدان بسیج تا مسجدالرضای اشکذر بود.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

اردکان

, اردکان, اردکان,

مردم شهرستان اردکان ساعت 10 صبح، از مقابل مسجد کوشکنو به سمت بلوار آیت‌الله خامنه‌ای، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان شهید رجایی، خیابان شهید مطهری، میدان 15 خرداد و مصلای امام خمینی(ره) راهپیمایی کردند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه