اخبار داغ

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرج؛

جبهه مقاومت ادامه حیات استکبار در خاورمیانه را با خطر جدی مواجه کرده است/ تبهکاران قرن معامله "فراموش سازی آرمان فلسطین" را به گور می برند

جبهه مقاومت ادامه حیات استکبار در خاورمیانه را با خطر جدی مواجه کرده است/ تبهکاران قرن معامله "فراموش سازی آرمان فلسطین" را به گور می برند
امیر سرلشگر عبدالرحیم موسوی گفت: تروریست های آمریکایی ضربه عین الاسد را صرفا یک سیلی تلقی کنند و از تاخیر در مجازات خود خوشحال نباشند چرا که دست هر چه بالاتر برود سهم گین تر فرود خواهد آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی یوم الله 22 بهمن در کرج با اشاره به اینکه حقیقتا دنیا نه چنین صحنه هایی و نه چنین مردمی را به چشم خود دیده است، گفت: امروز دشمن در هیچ کجای جهان چنین مردم مصمم و با اراده ای که اینگونه پای آرمان خود ایستاده اند را شاهد نخواهند بود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
عبدالرحیم موسوی افزود: به سهم خودم از همه مردم البرز تشکر می کنم که در این برف و سرما این چنین با اراده برای زدن مشت محکم بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی به میدان آمده اید و خود را یکبار دیگر به رخ جهانیان کشیده اید. 
,
 
,
وی اظهار داشت: امسال 22 بهمن با چهلم شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مقارن شده است و امروز درد فراق همرزم قرمان ما چهل روزه شده است. 40 روز است که آزادگان، حق طلبان و مبارزان علیه نظام سلطه آمریکای جنایتکار و رژیم نجس صهیونیستی داغدار عروج خونین سرباز ولایت و سردار دل ها هستند. 
,
 
,
موسوی تصریح کرد: تروریست های آمریکایی ضربه عین الاسد را صرفا یک سیلی تلقی کنند و از تاخیر در مجازات خود خوشحال نباشند چرا که دست هر چه بالاتر برود سهم گین تر فرود خواهد آمد. 
,
 
,
وی گفت: خون شهیدان سیل خروشانی است که کف باطل را با خود خواهد برد و زلال حق و حقیقت را جایگزین خواهد کرد، اگر آتش به عالم شعله دارد، دود هم دارد. خلیل الله دارد اگر جهان نمرود دارد، حق مهدی موعود (عج) هم دارد.
,
 
,
موسوی افزود: مردم بصیر و آزاده البرز همواره در پیروی از ولایت و وفاداری به آرمان های انقلاب ممتاز بوده اند و در خط دفاع از انقلاب، نظام و کشور حضور فعال و تاثیرگذار داشته اند.
,
 
,
وی اظهار داشت: نقش آفرینی مردم البرز در دفاع مقدس و تقدیم سرداران شهیدی چون شرع پسند، کلهر و شهید فهمیده و 6 هزار ستاره درخشان ایران اسلامی در تاریخچه آن مقطع پر افتخار جایگاه ویژه دارد.
,
 
,
موسوی تصریح کرد: البرز به خود می بالد که بالاترین مقام نظامی شهید دوران دفاع مقدس یعنی سرلشگر فلاحی زاده و پرورده این خطه سربلند است، وقوع انقلاب اسلامی ایران در سال 57 از نظر ماهیت، ابعاد و شرایط زمانی، مکانی و اهداف اهمیتی فوق العاده دارد.
,
 
,
وی گفت: انقلاب در شرایطی به وقوع پیوست که جهان آنروز بین دو ابرقدرت شرق و غرب تقسیم شده بود و کاملا زیر سلطه آنها قرار داشت و همه مقدرات آنها یا تحولات از جانب آنها طراحی و هدایت می شد.
,
 
,
موسوی افزود: وقوع یک انقلاب عظیم سیاسی و اجتماعی بر پایه آموزه های دینی در مهم ترین منطقه استراتژیک ایران غیر قابل پیش بینی و باور بود، انقلاب اسلامی ذر عصر جاهلیت مدرن به وقوع پیوست و اندیشه های غیر الهی را به چالش کشید و با ارائه الگویی متکی بر اندیشه ناب اسلامی یک نظام مستقل و قدرتمند را در ایران عزیز مستقر کرد.
,
 
,
وی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در پرتو آموزه های متعالی اسلام عزیز، دل و جان به رهبری امام (ره) سپردند و با وحدت و یگانگی تحولی عظیم آفریدند و مسیر تاریخ را تغییر دادند و تاثیرات و پیامدهای عمیقی در نظام بین الملل بر جای گذاشت.
,
 
,
موسوی تصریح کرد: رژیم دست نشانده آمریکایی که عامل سرسپرده نظام سلطه و مجری برنامه های آنها در منطقه بود فرو ریخت و مردم انقلابی ایران با اتکا به نظام ولایی، ضمن استقرار حکومت دینی پس از 1400 سال موفق به کسب استقلال همه جانبه و مشروعیت مثال زدنی شدند.
,
 
,
وی گفت: در پرتو انقلاب اسلامی بود که پیشرفت های عظیم در ایران رخ داد در حالی که تا پیش از آن تفکر این مهم برای برخی غریبه بود، پیشرفت های عظیم هسته ای، نانو، دانش پزشکی، هوافضا، صنایع دفاعی و سلول های بنیادی و دستاوردهای بومی و مستقل ایران را در جایگاه 10 کشور اول جهان قرار داده است.
,
 
,
موسوی افزود: ایجاد احساس تعلق اجتماعی، تقویت روحیه ایثار، غرور ملی و استحکام برادری اسلامی همراه با بصیرت مردم، احیا جایگاه زن، توجه به مناطق محروم و حضور فعال جوانان در عرصه های اجتماعی بخشی از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.
,
 
,
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی موجب ایجاد اندیشه خودباوری و خوداتکایی، مبارزه با ارزش های مادی و طاغوتی و احیا ارزش های الهی به ویژه روحیه شهادت طلبی گردید و در نتیجه آن ایران اسلامی در برابر تهدیدات گوناگون مستحکم شده است، در طول 40 سال حیات طیبه انقلاب اسلامی دشمنان از هیچ عنادی علیه جمهوری اسلامی فروگذاری نکردند.
,
 
,
موسوی تصریح کرد: دشمن هر توانی داشت تا امروز به کار گرفت تا مانع استحکام و پیشرفت نظام اسلامی شودن و با توطئه های متعدد سیاسی، تحریم همه جانبه و ناجوانمردانه اقتصادی، فتنه های شیطانی امنیتی، تهاجم فرهنگی و عملیات روانی در رویارویی هر کاری توانست انجام داد اما عریان تر از همیشه امروز خصومت را به اوج رسانده است.
,
 
,
وی گفت: به فضل خداوند بزرگ و با اجرای تدابیر رهبری و بصیرت و ملایتمداری ملت شکور، انقلاب اسلامی همچنان به مسیر نورانی خود ادامه داده و نظام روز به روز بالنده و شکوفاتر خواهد شد. رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند با گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی شعارهای جهانی انقلاب همچنان زنده و آرمان های آن در کانون توجه جهانیان قرار دارد.
,
 
,
موسوی افزود: انقلاب اسلامی ایران با دفاع مقتدرانه از استقلال، منافع و امنیت ملی ایران و مقابله با زورگویان و دفاع از مستضعفان عالم، امروز مایه سربلندی کشور ما شده و به همین دلیل است که امروز دو قطبی اسلامی - استکبار ایجاد شده است، انقلاب اسلامی به رغم ریزش های اندک، رویش های زیادی در آن شکل گرفته که می توان آن را معجزه دانست.
,
 
,
وی اظهار داشت: حضور جوانان در عرصه دفاع از اهل بیت (ع)، اردوهای جهادی، انتخابات، تجمعات مذهبی و مدیریت کشور نشان از رویش های قابل توجه و شایسته شکر انقلاب اسلامی است و امروز ملت قهرمان ایران در حالی چهل و یکیمن سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی می دارد که پس از اخراج کارگزاران نظام سلطه از ایران عزیز، دشمن را در منطقه منفعل و زمینگیر کرده است.
,
 
,
موسوی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران طلایه دار اخراج بیگانگان از منطقه شده است، تصریح کرد: در سایه مقاومت و پایداری آگاهانه مردم ایران پرتوهای روشن ایران در جهان تابیدن گرفته است و کرانه های جبهه مقاومت تا قلب دشمن پیش رفته و ادامه حیات استکبار در منطقه را با خطر جدی مواجه کرده است.
,
 
,
وی گفت: بحران زدگان و جنایت کاران رسوایی که با ترور شهید سلیمانی تروریسم بودن خود را به دست خود برای جهان برملا کردند برای فرار از مجازات، توهمات احمقانه خود را با عنوان معامله قرن آشکار کردند، طرح شکست خورده معامله قرن در واقع تبانی تروریست های تبهکار قرن برای نابودی حقوق فلسطین و سیطره بر منطقه است.
,
 
,
موسوی افزود: دنیا بداند همانگونه که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند به یاری خداوند بزرگ معامله قرن قبل از مردن ترامپ خواهد مرد، به برکت الهام بخشی انقلاب اسلامی و شکل گیری جبهه مقاومت هیچ کس موفق به فراموش سازی آرمان فلسطین نخواهد شد و آرمان فلسطین زنده است و خیانت کاران را به گور خواهد سپرد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ما هنوز راه درازی در پیش داریم، اظهار داشت: ملت ایران در تشییع پیکر سردار سلیمانی نشان دادند مصمم تر از هرزمانی بر آرمان های انقلاب وفادار هستند و عزم آن دارند تا با سرکوبی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایت کار، پرچم این نظام را به صاحب اصلی آن مهدی (عج) بسپارند.
,
 
,
موسوی تصریح کرد: روحیه انقلابی اقتضاد می کند مسئولین و مردم با درک صحیح از موقعیت انقلاب و شناخت ترفندهای دشمنان، با تلاش برای کارآمدی نظام حرکت انقلاب در مسیر تمدن سازی اسلامی را تسریع کنند، برون رفت موفق از چالش ها و مقابله با تهدیدات خارجی و مرتفع ساختن مشکلات داخلی از طریق بصیرت و ولایتمداری همگان امکان پذیر خواهد بود.
,
 
,
وی گفت: یکی از عرصه های مهم و تعیین کننده حضور در انتخابات است، هر رای به منزله یک تیر برای ناکامی و ناامیدی دشمن و به منزله یک نهال برای آبادانی کشور است، مردم بصیر و موقعیت شناس ایران عزیز به آن حد از بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده اندکه نسبت به تاثیرات بین المللی حدکثری در انتخابات واقف باشند.
,
 
,
موسوی در خاتمه خاطر نشان داشت: مردم از مسیر انتخاب اصلح و افراد مومن، انقلابی، کارآمد و عدالت خواه، کشور را در جهت حل مشکلات و پیشرفت یاری خواهند کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه