اخبار داغ

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ترور سردار سلیمانی سفره آمریکا و اسرائیل را از منطقه جمع خواهد کرد/ بهبود وضعیت معیشتی مردم با حضور مسئولان جهادی رقم می‌خورد

ترور سردار سلیمانی سفره آمریکا و اسرائیل را از منطقه جمع خواهد کرد/ بهبود وضعیت معیشتی مردم با حضور مسئولان جهادی رقم می‌خورد
سردار شریف با اشاره به اینکه دشمن در ترور سردار سلیمانی اشتباه بزرگی مرتکب شد، گفت: مطمئن باشید ترور سردار سلیمانی سفره آمریکا و اسرائیل را از منطقه جمع خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در میدان قدس بیرجند اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی در ولایت مداری و حضور در عرصه‌های انقلاب اسلامی همواره اول بوده‌اند و ما قدردان آنها هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با بیان این‌که ۴۱ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد، تصریح کرد: شروع گام دوم انقلاب و دهه پنجم انقلاب توأم با دستاوردهای انقلاب و شکست‌های بی پایان دشمن است.

,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که امروز آمریکا و اسرائیل با قدهای خمیده در مقابل ملت رشید ایران همچنان مشغول توطئه هستند، افزود: اراده خداوند پیروزی حق بر باطل و تحقق آرمان‌های انقلاب است.

,

سردار شریف اظهار کرد: انقلاب اسلامی توسط یک رهبر استثنایی و به همت این ملت ولایت مدار و وفادار پا به عرصه اجتماع گذاشته است.

,

وی با اشاره به اینکه دشمنان این نظام و اسلام از هیچ توطئه‌ای علیه این نظام فروگذاری نکرده‌اند، افزود: فهرست طولانی از توطئه‌ها و شکست‌های دشمن پیش روی ما است.

,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار شهید در راه آرمان‌های انقلاب تقدیم کردیم، افزود: ما ملتی مقاوم برای تحقق در برابر آرمان‌های انقلاب هستیم.

,

ترور سردار سلیمانی سفره آمریکا و اسرائیل را از منطقه جمع خواهد کرد

,

سردار شریف تصریح کرد: سرداران بزرگی مانند صیاد شیرازی و فرماندهان دفاع مقدس در زمان جنگ تحمیلی لشگر و تیپ سازمان‌دهی می‌کردند و سردار قاسم سلیمانی در عمری که بعد از سرداران بزرگ زنده بود همان منش را پیاده کرد و شما شاهد شکل‌گیری لشکر مومن مردم در عراق، سوریه، افغانستان و یمن هستید.

,

وی افزود: دشمنان ما ضرب شصت لشکرهایی که توسط سردار سلیمانی ساماندهی شده‌اند را چشیده‌اند و ما می‌دانیم که صهیونیست‌ها چه حال نزاری دارند و بعد از تشییع پیکر و قبل از خاکسپاری سردار سلیمانی کمتر از 7 روز اولین سیلی را از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریافت کردید.

,

سردار شریف با اشاره به اینکه دشمن در ترور سردار سلیمانی اشتباه بزرگی مرتکب شد، بیان کرد: مطمئن باشید ترور سردار سلیمانی سفره آمریکا و اسرائیل را از منطقه جمع خواهد کرد.

,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حیثیتی که از شما به باد رفته است که تا مدت‌ها حرفی از عواقب این حمله بیان نخواهید کرد.

,

شریف تصریح کرد: دشمنان دیشب گفتند در حمله سپاه پاسداران ایران به پایگاه عین الاسد 100 نفر ضربه مغزی شدند، مرگ در فرهنگ لغات آنها ضربه مغزی است و حیثیت آنها به باد رفته است.

,

 دشمن سیلی سوم را دوم اسفند ماه در پای صندوق‌های رای دریافت خواهد کرد

,

وی با اشاره به این‌که دشمنان امروز سیلی محکمی از مردم دریافت خواهند کرد و ایستادگی مردم در پای انقلاب اسلامی را خواهند دید، افزود: دشمنان به برکت مردم ولایتمدار و مقام معظم رهبری سیلی سوم را در دوم اسفند ماه در پای صندوق‌های رای دریافت خواهند کرد. 

,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم عزیز شما به حق پیکر سردار سلیمانی را به عنوان سرباز ولایت تشییع کردید و بیش از 50 میلیون نفر در مراسمات این سردار حضور داشتند و در این مراسم‌ها انتقام سخت را فریاد زدید و دومین موضوعی را که فریاد زدید این بود که همه ما سردار سلیمانی هستیم.

,

شریف تصریح کرد: معرفت، ادب دینی، احترام به پدر و مادر، ولایتمداری، اخلاص و معنویت واژه‌هایی است که اندکی از خصوصات سردار سلیمانی را بیان می‌کند و مقام معظم رهبری از او به عنوان مکتب قاسم سلیمانی یاد کرد.

,

وی افزود: سردار سلیمانی این عظمت را به خاطر ارادت به فرهنگ اهل بیت (ع) و حضرت زهرا (س) به دست آورده بود. 

,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که هر گاه نام حضرت زهرا (س) به میان می‌آمد چشمان سردار سلیمانی پر از اشک می‌شد و حضرت زهرا (س) سرانجام خوبی را برای او رقم زد، شهادت در کشور عراق، تشییع باشکوه در حرم امام علی (ع) و امام حسین (ع) و شهادت به دست منفورترین فرد روی زمین رقم خورد. 

,

سردار شریف تصریح کرد: مردم عزیز 22 بهمن فرصتی برای یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی چون استقلال، آزادی و آینده پیش‌روی کشور است.

,

وی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی عزت و استقلال را به ما برگرداند، افزود: تمام پیشرفت‌های کشور ما نه تنها قابل مقایسه با دوران قبل، کشورهای منطقه و حتی کشورهای پیشرفته نیست.

,

دشمن می‌خواهد مشکلات داخلی ما را برجسته کند/ بزرگی سردار سلیمانی در سربازی برای ولایت فقیه رقم خورد

,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که دشمن می‌خواهد مشکلات داخلی ما را برجسته کند، گفت: ما 41 سال فرصت داشتیم برای این کشور فرصت‌سازی و کشور را امن کنیم، امروز در حوزه امنیتی و دفاعی نه تنها مشکلی نداریم بلکه اگر تمام ابرقدرت‌های دنیا با هم جمع شوند نمی‌توانند نگاه چپ به این کشور کنند.  

,

سردار شریف تصریح کرد: فرهنگ اهل بیت (ع)، ولایت فقیه و توده‌های مردم سه مولفه مهم انقلاب اسلامی هستند و  امروز همه این مؤلفه‌ها در جایگاه مطلوبی قرار دارند.  

,

وی افزود: همه مجد، عظمت و الهام بخشی امروز ایران اسلامی به سبب رهبری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و بزرگی سردار سلیمانی نیز در سربازی برای ولایت فقیه رقم خورد.

,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی در جغرافیای مقاومت صدها قاسم سلیمانی تربیت کرده است، گفت: اگر نگاه ما به مسائل مانند شهید سلیمانی معطوف به توصیه‌های حکیمانه مقام معظم رهبری بود امروز شاهد مشکلات کمتری در داخل کشور بودیم.

,

مسئله معیشت مردم با حضور مسئولان جهادی و ولایی بهبود خواهد یافت

,

سردار شریف تصریح کرد: مردم در سخت‌ترین شرایط موفقیت‌هایی را کسب کردند و ما نشان دادیم که برترین هستیم و باید در مورد مسئله معیشت مردم کار کنیم که قطعا با حضور مسئولان جهادی و ولایی خواهیم توانست.

,

وی افزود: اگر تحریم‌هایی که علیه کشور ما شده است علیه کشورهای دیگر می‌شد، قطعا سقوط می کردند و دولتمردان ما توانسته‌اند این شرایط را مدیریت کنند.

,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این سال‌هایی که در تحریم بودیم به جز چند شرکت، حقوق هیچ یک از کارمندان معوقه نداشته است حتی بعضی از پرداخت‌ها افزایش پیدا کرده است و باید در کنار انتقاد قدردان زحمات بعضی از مسئولان باشیم.

,

سردار شریف با اشاره به این‌که مسئولان سپاهی در کنار مسئولان هستند و امنیت را برای کشور فراهم کرده‌اند، تصریح کرد: مسئولان باید از تمام توان خود برای بهبود وضعیت موجود استفاده کنند.

,

وی با اشاره به این‌که امروز زمان خدمت مسئولان است و باید به مردمی که در کنار آنها هستند دل بدهند، افزود: حضور پر شور مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی نشان داد که مردم قدردان خدمتگزاران خود هستند.  

,

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی سعادت کشور را تضمین می‌کند اما دشمن تلاش می‌کند تصویری غیر واقعی از شرایط ایران ارائه دهد.

,

سردار شریف تصریح کرد: خواست دشمن برگشت دوباره به ایران است و هراس آنها نیز از الگو شدن انقلاب اسلامی برای دیگر کشورها است.

,

وی با اشاره به گردن کشی آمریکا برای خروج از عراق علی رغم تصویب مجلس این کشور، افزود: چشم و گوش ملت‌ها به برکت انقلاب اسلامی باز شده است.

,

وی به معاهده ننگین معامله قرن و اعطای قدس به رژیم صهیونیست اشاره کرد و افزود: امت اسلامی به برکت خون شهدای فلسطین و شهدای جبهه مقاومت، قبله اول مسلمانان را از استکبار خواهند گرفت و در آنجا نماز خواهند خواند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه