اخبار داغ

مردم قم مطرح کردند؛

دشمنان بدانند هرچه ملت ایران را تحریم کنند دست از انقلاب نخواهند کشید

دشمنان بدانند هرچه ملت ایران را تحریم کنند دست از انقلاب نخواهند کشید
مردم شهر خون و قیام قم از ساعات اولیه امروز صبح و قبل از آغاز رسمی راهپیمایی 22 بهمن در خیابان های منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه(س) و میدان شهید مطهری حاضر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   قم فردا، مردم شهر خون و قیام قم مقدسه از صبح زود و قبل از آغاز رسمی راهپیمایی 22 بهمن در خیابان های منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه(س) و میدان شهید مطهری حاضر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا,   قم فردا, قم فردا, ،, ،,

حضور در راهپیمایی تاثیر بسیاری در ناامید کردن دشمن دارد

محمد جواد ارجمند شهروند قمی در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار کرد: هدف اصلی من برای حضور در راهپمیایی ایجاد اتحاد در بین مردم است شغل من آزاد است مشکلات اقتصادی زیادی دارم اما قضیه 22 بهمن و چهلم سردار سلیمان فرق می کند حضور در این مراسم یک وظیفه شرعی است.

ارجمند گفت: حضور در این راهپیمایی ها خیلی موثر است دشمنان وقتی ببینند با این مشکلاتی که در کشور وجود دارد مردم در راهپیمایی شرکت می کنند خودش متوجه می شود که هیچ غلطی نمی تواند کند.

دشمنان بداند ما از انقلاب و نظام و رهبری حمایت می کنیم

شیما زهدی بانوی خانه دار قمی که به همراه خانواده و فرزند کوچک خود در راهپیمایی شرکت کرده بود در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: من با کودک 2 ساله خود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردم تا از همین کودکی بیاموزد که باید پشت انقلاب و رهبری باشد.

وی گفت: این راهپیمایی علاوه بر حمایت از انقلاب و نظام فریاد انتقام خواهی خون سردار سلیمانی نیز است ما همچنان پشت ولایت و رهبری هستیم و این راهپیمایی این پیام را به دشمنان می رساند که ملت ایران رهبر خود را تنها نمی گذارد.

مشکلات اقتصادی مانع حضور ما در راهپیمایی نمی شود

صدیقه قنبری موحد بانوی خانه دار قمی که تصویر سردار سلیمانی را در دست داشت و چشمانش اشک بار بود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به خاطر حمایت از رهبر و ملتم در این راهپیمایی شرکت کردم تا دشمنان بدانند رهبر تنها نیست.

قنبری موحد بیان کرد: نمی توان به بهانه مشکلات اقتصادی میدان را خالی کرد همه کشورها این نوع مشکلات را دارند و مختص کشور ما نیست؛ پدرم تعریف می کرد قبل از انقلاب هم این مشکلات بیشتر از این هم وجود داشت،  ما این مشکلات را پای انقلاب نمی گذاریم.

وی افزود: امروز چهلم سردار سلیمانی است شهادت سردار سلیمانی دل های ما را آتش زد ان شاالله مردانی زیادی همچون سردار سلیمانی خواهند آمد و پشت این نظام و انقلاب ایستادگی خواهند کرد.

حضور در راهپیمایی باعث عقب نشینی دشمن است

کرمعلی خسروی بیان کرد:  تکلیف شرعی هر مسلمانی است تا از انقلاب اسلامی حمایت کند 22 بهمن یوم الله است حضور مردم هرچه در راهپیمایی 22 بهمن بیشتر شود دشمنان عقب نشینی می کنند.

خسروی تاکید کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن ادامه دادن راه شهدا و امام است تا خون در رگ های ما جاری است این انقلاب پایدار است و به راه حق طلبی خود ادامه می دهد.

همه مسلمانان جهان پشتیبان انقلاب اسلامی هستند

سید عبدالعظیم زکی از اتباع کشور افغانستان که در راهپیمایی 22 بهمن قم شرکت کرده بود در گفتگو با خبرنگار ما گفت:  همه مسلمانان در جهان پشتیبان و حامی نظام انقلاب اسلامی هستند در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردم تا بگوییم اگر از سمت دشمنان اسلام بخواهد اسیبی متوجه انقلاب اسلامی ایران شود آماده جهاد و گذشتن از جان خود هستم.

محدثه نظرلو دانش آموز 11 ساله قمی که به همراه پدر و مادر خود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده بود گفت: من در راهپیمایی 22 بهمن آمده ام تا به آمریکا نشان دهم که ملت ایراه هیچ گاه شکست نمی خورند و ما همیشه پیروز هستیم.

ملیکا آقا زیارتی نوجوان قمی نیز اظهار کرد: در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردم تا به امریکا بگوییم که انتقان خون حاج قاسم سلیمانی را می گیریم.

محمد مهدی کودک قمی شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن قم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: میخوام با حضور دار راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان آمریکا که با ما دشمنی می کند بزنم.

حضور در راهپیمایی یک مکتب است

رضایی گارگر قمی که خانواده و دو کودک خود در راهپیمایی شرکت کرده بود گفت: حضور در راهپیمایی یک تکلیف شرعی است باید با فرزندان خود در این راهپیمایی شرکت کنیم این راهپیمایی ها خودش یک مکتب است و باعث تربیت صحیح کودکان می شود.

وی افزود: می خواهیم به دشمنان بگوییم که هرچه فشار اقتصادی و تحریم علیه ملت ایران اعمال کنند ما دست از انقلاب و اسلام بر نخواهیم داشت این حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نقشه دشمنان را نقش بر آب می کند.

انتهای پیام/

, حضور در راهپیمایی تاثیر بسیاری در ناامید کردن دشمن دارد,
,
,
,
,
,
, دشمنان بداند ما از انقلاب و نظام و رهبری حمایت می کنیم,
,
,
,
,
,
, مشکلات اقتصادی مانع حضور ما در راهپیمایی نمی شود,
,
,
,
,
,
,
,
, حضور در راهپیمایی باعث عقب نشینی دشمن است,
,
,
,
,
,
, همه مسلمانان جهان پشتیبان انقلاب اسلامی هستند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, حضور در راهپیمایی یک مکتب است,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه