اخبار داغ

22 بهمن حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها

41 سال ایستادگی در پرتو ولایت/ به عشق سردار سلیمانی به صحنه آمدیم

41 سال ایستادگی در پرتو ولایت/ به عشق سردار سلیمانی به صحنه آمدیم
مردم خراسان جنوبی بار دیگر به عشق سردار سلیمانی صحنه آمدند تا به دشمن بگویند ذره‌ای از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی کوتاه نمی‌آیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مراسم باشکوه 22 بهمن و چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در خراسان جنوبی مانند سایر نقاط کشور برگزار شد. این مراسم در بیرجند از میدان شهدا آغاز و با طی خیابان‌های شهدا، ارتش و پاسداران به سمت میدان قدس ادامه یافت. مردم قبل از شروع رسمی راهپیمایی، در محل حاضر بودند. در سایر نقاط استان خراسان جنوبی نیز مراسم از محل‌های تعیین شده با حضور پرشور مردم آغاز شد.همزمانی یوم الله ٢٢ بهمن و اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی، فضای متفاوتی را ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
راهپیمایان پوسترها و تصاویری از شهید سپهبد قاسم سلیمانی، "فجر سلیمانی"، "نه به مذاکره"، "مجلس فریاد رس؛ انقلابی-قوی" و "مرگ بر آمریکا و اسرائیل" در دست داشتند. همزمانی یوم‌الله ٢٢ بهمن و اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی، فضای متفاوتی را ایجاد کرده است.
,
 
,
در ابتدای مراسم، یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گرامی داشته شد.
,
 
,
, ,
محمود نخعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی امروز نشان داد که ملت شریف ایران ذره‌ای از آرمانها و اهداف خود کوتاه نخواهند آمد و ان شاءالله به یاری خداوند این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی (عج) وصل خواهند کرد.
,
 
,
وی افزود: ترامپ بداند اگرچه سردار سلیمانی را از ما گرفت هزاران هزار سردار سلیمانی در این کشور به پا خواهند خواست و انتقام خون سردار سلیمانی را از آمریکای جنایت‌کار خواهند گرفت.
,
 
,
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی بیان کرد: پیام امروز راهپیمایی مردم شریف خراسان‌جنوبی به تمام استکبار جهانی به ویژه آمریکا نشان داد که آمریکا به معنای واقعی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
,
, ,
 
,
حامد عرب زاده مسئول جمعیت جوانان سرزمین خورشید خراسان جنوبی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: حضور مردم امروز در راهپیمایی 22 بهمن بسیار خوب است.
,
 
,
وی با بیان این‌که حماسه حضور باشکوه مردم به دلیل علاقه به سردار سلیمانی چند برابر شده است، افزود: امروز تمامی مردم بیرجند به صحنه آمدند و ثابت کردند که ایرانی هستند و همچون روزهای ابتدای انقلاب باشور و انرژی در صحنه هستند.
,
 
,
حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی نیز در این خصوص اظهار کرد: 22 بهمن سالروز صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که خون بیش از 230هزار شهید گرانقدر به پای آریخته شده است.
,
 
,
وی افزود: حضور آحاد مردم به ویژه در این برهه حساس که آمریکا کشور ما را تحریم کرده است مشت محکمی در دهان یاوه‌گویان است.
,
 
,
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: امروز الحمدلله رب العالمین در آستانه چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور با شکوه خود نشان دادیم که اتحاد، همدلی و پایمردی اقشار مختلف جامعه فارغ از جریان خاص سیاسی صیانت از آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است.
,
 
,
عزیزی اظهار کرد: امروز شاهد بصیرت و حضور همیشه در صحنه مردم هستیم که به رغم داشتن مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز در راهپیمایی شرکت کردند و مطمئنا حلقه تکمیلی راه پیمایی 22 بهمن حضور پر شور در انتخابات و خلق حماسه‌ای خواهد بود و همه دشمنان متوجه خواهند شد تحریم‌های ظالمانه هیچ تاثیری در صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های مقام معظم رهبری نخواهد داشت.
,
 
,
, ,
امینی یکی از شهروندان بیرجندی نیز در این خصوص اظهار کرد: 22 بهمن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.
,
 
,
وی افزود: تقارن 22 بهمن امسال با اربعین سردار سلیمانی دارای اهمیت زیادی است و به عشق سردار دلها به صحنه آمدیم.
,
 
,
این شهروند بیان کرد: آمدیم بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم.
,
 
,
حسین دانا شهروند بیرجندی نیز در این خصوص اظهار کرد: اهمیت حضور در همایش های ملی همیشه مورد تاکید بود و لازم است.
,
 
,
وی افزود: حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال با توجه به دشمنی‌های همیشگی استکبار و ایادیش از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه امسال دشمن پا روی خط قرمزهای ایران گذاشت و جنایات زیادی مرتکب شد.
,
 
,
این شهروند بیرجندی بیان کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن موجب دلگرمی، اقتدار و اتحاد است.
,
 
,
سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در میدان قدس بیرجند اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی در ولایت مداری و حضور در عرصه‌های انقلاب اسلامی همواره اول بوده‌اند و ما قدردان آنها هستیم.
,
 
,
سردار شریف اظهار کرد: انقلاب اسلامی توسط یک رهبر استثنایی و به همت این ملت ولایت مدار و وفادار پا به عرصه اجتماع گذاشته است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه دشمنان این نظام و اسلام از هیچ توطئه‌ای علیه این نظام فروگذاری نکرده‌اند، افزود: فهرست طولانی از توطئه‌ها و شکست‌های دشمن پیش روی ما است.
,
 
,
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار شهید در راه آرمان‌های انقلاب تقدیم کردیم، افزود: ما ملتی مقاوم برای تحقق در برابر آرمان‌های انقلاب هستیم.
,
 
,
سردار شریف تصریح کرد: سرداران بزرگی مانند صیاد شیرازی و فرماندهان دفاع مقدس در زمان جنگ تحمیلی لشگر و تیپ سازمان‌دهی می‌کردند و سردار قاسم سلیمانی در عمری که بعد از سرداران بزرگ زنده بود همان منش را پیاده کرد و شما شاهد شکل‌گیری لشکر مومن مردم در عراق، سوریه، افغانستان و یمن هستید.
,
 
,
وی افزود: دشمنان ما ضرب شصت لشکرهایی که توسط سردار سلیمانی ساماندهی شده‌اند را چشیده‌اند و ما می‌دانیم که صهیونیست‌ها چه حال نزاری دارند و بعد از تشییع پیکر و قبل از خاکسپاری سردار سلیمانی کمتر از 7 روز اولین سیلی را از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریافت کردید.
,
 
,
سردار شریف با اشاره به اینکه دشمن در ترور سردار سلیمانی اشتباه بزرگی مرتکب شد، بیان کرد: مطمئن باشید ترور سردار سلیمانی سفره آمریکا و اسرائیل را از منطقه جمع خواهد کرد.
,
 
,
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حیثیتی که از شما به باد رفته است که تا مدت‌ها حرفی از عواقب این حمله بیان نخواهید کرد.
,
 
,
, ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه