اخبار داغ

معاون سازمان راهداری:

ترافیک ۱۰ کیلومتری در ورودی رشت/ ۱۰۰۰ خودرو در محور فومن-سراوان گرفتار شدند

ترافیک ۱۰ کیلومتری در ورودی رشت/ ۱۰۰۰ خودرو در محور فومن-سراوان گرفتار شدند
مقام مسئول راهداری از ایجاد ترافیک ۱۰ کیلومتری در ورودی رشت خبر داد و با اشاره به این‌که حدود ۱۰۰۰ خودرو در محور فومن-سراوان گرفتار برف شده‌اند، گفت: به زودی این محورها بازگشایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا اکبری با اشاره به انسداد بخشی از آزادراه قزوین-رشت به دلیل بارش سنگین برف، اظهار کرد:‌ فعالیت سامانه بارشی که از دیروز شدت افزایش یافته و به سمت شمال، شمال غرب و مرکز بارش‌ها بیشتر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان این‌که این سامانه استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان و قزوین را بیش از همه استان‌ها درگیر کرده است، ادامه داد: تا سحر امروز هیچ مشکلی به لحاظ تردد وسایل نقلیه در محور مواصلاتی نداشته‌ایم و راهداران در محورها حضور داشتند.

,

وی با یادآوری این‌که تمام مدیران ستادی در قرارگاه مرکزی راهداری کشور حضور دارند، تصریح کرد: جانشین فرمانده پلیس راه کشور نیز در اینجا حضور داشت و تا ساعت 5 صبح تردد در تمام محورهای مواصلاتی کشور روان بود.

,

وی گفت: این در حالی بود که از ساعت 5 صبح امروز به دلیل ترافیک در ورودی رشت از سمت آزادراه خودروها به سمت رشت وارد شهر نشدند.

,

معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری با اشاره به بارش حجم زیاد برف زیاد و تشکیل صف خودرو در آزادراه قزوین-رشت، ادامه داد: به همین دلیل هم‌اکنون ماشین‌ها با حدود 10  کیلومتر ترافیک از سمت آزادراه قزوین-رشت گرفتار برف شده‌اند.

,

اکبری بیان کرد:‌ ساعت 5 صبح برف نسبتا کم سابقه و شدید بارید به طوریکه در مدت یک ساعت یک متر برف باریده است.

,

وی با اشاره به این که در محور فومن-سراوان انباشت خودرو به وجود آمده و  خودروهای راهداری نیز متاسفانه لابلای خودروها گرفتار شده‌اند، اضافه کرد: در محدوده امامزاده هاشم (عوارضی قزوین-رشت)  سرعت خودروها کاهش یافته و با توجه به این‌که هیچکدام از خودروها زنجیر چرخ نداشته‌اند با یک توقف و انسداد ترافیکی مواجه شده‌ایم.

,

وی گفت: ساعاتی پیش یک اکیپ راهداری از سمت قزوین به این محل اعزام شده ککه با توجه به تصاویر دوربین‌ها در حال پاکسازی مسیر به سمت عوارضی هستند و تا ساعاتی دیگر این کار به پایان می‌رسد.

,

وی افزود: بعد از امام زاده هاشم به سمت رشت همکاران راهداری در حال برداشتن نیوجرسی‌ بتنی بین بزرگراه هستند تا  خودروهای گرفتار در برف بتوانند دور زده و برگردند.

,

وی با تاکید بر این‌که در حال رصد شرایط هستیم، اظهار کرد:‌ تعدادی از مدیران در مرکز مدیریت راه‌های گیلان مستقر بوده و تمام اعضای قرارگاه مرکزی حمل‌و‌نقل و راهداری زمستانی کشور هم در مرکز در تهران مستقر هستند.

,

وی با اشاره به این‌که با تعدادی از هموطنان و رانندگان گرفتار در محور فومن-سراوان و مسئولان راهداری و اپراتورهای ماشین آلات ارتباط مستقیم و مستمر داریم، گفت: تماس تلفنی با سامانه 141 ما از این محور خیلی زیاد شده و حدود 5 کیلومتر تراکم وسیله نقلیه در این محدوده داریم که حدود 1000 وسیله نقلیه گرفتار شده‌اند.

,

مقام مسئول سازمان راهداری تصریح کرد: در محدوده امام زاده هاشم تا رشت، آزادراه تعداد زیادی دسترسی دارد، همه اینها باعث شده حجم تردد زیادی در این محور انباشته شود.

,

اکبری با اعلام این‌که اولین ماشین آلات راهداری که به سروان برسند  بلافاصله به فومن اعزام می‌شوند، گفت:‌مدیریت راه های گیلان به هموطنان پیشنهاد داده‌اند چنانچه در یک محدوده مسکونی یا روستا درگیر برف شده‌اند بهترین کار این است که فعلا و برای کوتاه مدت خودرو  را رها کنند و به روستاها پناه ببرند.

,

وی تاکید کرد:‌به زودی همکاران راهداری این محور راه بازگشایی خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه