اخبار داغ

قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور در جمع راهپیمایان سمنان:

مردم درک می کنند که سوءمدیریت ها ربطی به اصول انقلاب ندارد/ مجلس قوی، کشور را قو تر خواهد کرد

مردم درک می کنند که سوءمدیریت ها ربطی به اصول انقلاب ندارد/ مجلس قوی، کشور را قو تر خواهد کرد
قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور گفتک ملت درک می کند که سوءمدیریتها ربطی به اصول انقلاب اسلامی ندارد و برای اصلاح آن نیز کمر همت را بسته تا پای صندوق های رای این مشکلات را حل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام حبیب الله غفوری قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور و سخنران راهپیمایی 22 بهمن سمنان در جمع مردم سمنان با اشاره به چهلمین روز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: وقتی خبر شهادت سلیمانی منتشر شد، آثارش در سراسر عالم را دیدید و این حضور پیامش به دوستدآن انقلاب این است که مطمئن باشید که ملت ایران ملت بابصیرتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
 
,
غفوری در ادامه گفت:   بصیرتی که در سال ۵۷ رژیم طاغوت را ساقط کرد و نظامی را بر اساس اسلام و قرآن ثابت کرد.
,
 
,
وی با اشاره به دشمنی های مستکبران علیه انقلاب اسلامی گفت: به رغم فشارهای دشمن، در عرصه های مختلف به ویژه در اقتصادی و رسانه ای ، ملت ایران با درک حقیقت بزرگ مثل اصحاب رسول خدا و یاران امام حسین پا به پای اسلام ایستاد و با قدرت مشکلاتش را حل خواهد کرد و بعنوان قدرت اول منطقه معرفی خواهد شد.
,
 
,
قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور با تقدیر از حضور پرشور مردم سمنان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حضور پیامی به دشمنان ستمگر دارد، پیام حضور این ملت در راهپیمایی 22 بهمن سال ۹۸ این است که شما گمان کردید با تحمیل سختترین تحریمها بر ملت ایران میتواتید مردم را از اسلام، از راه امام حسین و شهدای انقلاب اسلامی جدا کنید اما این ملت به راهش بصیرت و ایمان دارد اگرچه از سوء مدیریت ها گله مند است اما مسائل را به روشنی درک می کند.
,
 
,
غفوری تاکید کرد: ملت درک می کند که سوءمدیریتها ربطی به اصول انقلاب اسلامی ندارد و برای اصلاح آن نیز کمر همت را بسته تا پای صندوق های رای این مشکلات را حل کند.
,
 
,
وی همچنین تصریح کرد: این ملت تا آخرین قطره خون مانند شهید سلیمانی پای کار حمایت از اسلام و قرآن و اصول اسلامی خواهد ایستاد.
,
 
,
قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه پیامی هم این حضور باشکوه به محضر رهبر انقلاب دارد اظهار کرد:  خطاب به رهبری می‌گوییم این ملت شعارش این است ما اهل کوفه نیستیم و حقیقتا ملت ایران ملتی بی نظیر است و حضورش در عرصه‌های خطر این موضوع را ثابت کرده است.
,
 
,
غفوری خطاب به مسئولان، خواستار رسیدگی و توجه بیشتر به مشکلات مردم شد و اگفت: هرکس در این نظام مسئولیتی دارد، وظیفه سنگینی به خصوص در زمینه مشکلات معیشتی برعهده دارد. مسئولان اندیشه جدی تر و تدابیر بیشتری را لحاظ کنند و تا زمانی که مشکلات مردم را برطرف نکرده اند خواب به چشمشان نیاید.
,
 
,
وی حضور پرشور در انتخابات مجلس را خواسته شهدا از ملت ایران عنوان کرد و گفت: توقعی که شهیدان دارند این است که هرجا اسلام نیاز به حمایت دارد ملت حضور پیدا کنند و انتخابات مجلس که هفته آینده برگزار خواهد شد یکی از همان عرصه ها است.
,
 
,
قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور مجلس قوی را لازمه کشوری قوی دانست و افزود: امروز با افتخار میگوییم کشور ما در عرصه های مختلف پیشرو است اما باید قوی تر شویم. باید مجلسی قوی داشته اشیم که از پس مشکلات برآید.
,
 
,
غفوری در ادمه افزود: افرادی را انتخاب کنیم که باشجاعت از تهدید نترسند و دلبسته دنیا نباشد و دغدغه آنها حفظ جایکاهشان نباشد. نمایندگانی که دغدغه مشکلات جامعه را داشته باشند، راحتی را برخود حرام کنند تا مردم درسختی نباشند.
,
 
,
وی در پایان گفت: با حضور حداکثری در انتخابات، برای انتخاب مجلسی توانمند و حافظ مصالح نظام و قرآن تلاش کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه