اخبار داغ

معاون فرهنگی قوه قضاییه:

تفکر انقلابی و مدیریت جهادی راه حل مشکلات کشور است

تفکر انقلابی و مدیریت جهادی راه حل مشکلات کشور است
معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: امروز فرزندان این انقلاب موشک های بالستیک می سازند و زیر دریایی مدرن درست می کنند، اما نمی شود وضعیت این پراید را درست کرد؟ چرا که آنجا مدیریت انقلابی و جهادی بوده است؛نباید فکر کرد که مشکلات از انقلاب و از دین است بلکه مشکلات از فاصله گرفتن از انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس محمد وحدتی، معاون فرهنگی قوه قضاییه در سخنرانی پایانی راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در گچساران گفت:مهمترین دستاورد این انقلاب بستر سازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است و زمینه سازی ظهور حضرت حجت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: قرآن نقشه راه ماست و باید به درستی به آن عمل و پیاده شود و خداوند بربشر منت گذاشته و به کمتر از قرآن برای هدایت بشر اکتفا نکرده است.

,

وحدتی تصریح کرد:متاسفانه در برخی جوامع این رکن اصلی هدایت بشر کنار گذاشته شده و بشریت روی نجات و صلاح را نمی بینند،مگر در صورت ظهور آن امام‌معصوم و لذا مهمترین اولویت جامعه بشریت کاری است که شرایط ظهور آن امام معصوم هرچه زودتر فراهم شود.

,

معاون فرهنگی قوه قضاییه تصریح کرد:علت غیبت قائم(عج) جامعه است و هر وقت جامعه مستعد شد و شرایط نیزفراهم شد منجی هم‌می آید و در کار او شکستی نیست چرا که آخرین ذخیره الهی است.

, .,

وی تصریح کرد:عزیزان افتخار ما به این است که انقلاب ما بستر سازی برای این تحول عظیم را قرار داده است و برخی ها معتقدند که ما در گرفتاری های خودمان‌گیر کرده ام و چطور می خواهیم بشریت را نجات بدهیم؟!!و چه اتفاقی باید بیافتد که در قدم اول ملت ها دوست را از دشمن تشخیص بدهند و مسئله دشمن شناسی را باید مورد توجه قرار دهند.

,

وحدتی اظهارکرد:قبل از انقلاب گرگ ها، لباس چوپان برتن کرده بودند و تفکرات و ایسم های مختلفی را در سراسر جهان بوجود آورده بودند که انقلاب اسلامی نقاب را از چهره این ها کند،حضرت امام فرمودندکه آمریکا شیطان بزرگ است که مشاهده می کنیم که  روز به روز این مسئله عمق بیشتری پیدا می کند،اگر چه آمریکا برای اینکه اسلام را بدنام کند داعش را طراحی کرد.

,

معاون فرهنگی قوه قضاییه تصریح کرد:شما براین قدرت شیطانی غلبه کردید که این اقدام به مراتب سختر از قدرت نظامی آنهاست و آمریکایی ها اگر در جایی ادعای حقوق بشر و دموکراسی دارند عقب افتاده ترین ملت ها هم به آنها می خندد که اینها دروغ می گویندو مردم می دانند اینها نجات بخش نیستند.

,

وی تصریح کرد:قبل از انقلاب، کمونیسم چه جولانی می داد و دانشگاه های ما را تسخیر کرده بودند و انقلاب چهره از آنها برداشت و امام فرمودندکه نه آمریکا و نه شوروی و در ان پیام معروف حضرت امام راحل به گوروانچوف نوشتند که صدای خرد شدن استخوانهای مارکسیسم به گوش می رسد.

,

وی افزود:سه سال بعد از پیام حضرت امام(ره) شاهد تحقق این پیش بینی بودیم و شوروی فروپاشید؛ اما قدم اول این است که ملت ها بدانند که این راه ها بن بست است و دین باید توانمندی خودش را نشان دهد و کل بشریت را نجات دهدچرا که آنها دین را ضد پیشرفت بشریت قلمداد می کردند و شما ۴۱سال درمقابل همه قدرت های استکباری ایستاده اید و امروز سرعت پیشرفت علم در ایران از همه جا جلوتر است.

,

وحدتی بیام کرد:نکته بعد ایجاد امید در دل مردم است و ما الگو نشان دادیم و به همه جهان این را ثابت کردیم که می شود مقابل استکبار ایستاد،هرکسی به این ریسمان چنگ بزند شکست ناپذیر خواهد شد وشهید سردار سلیمانی خدمات ارزنده ای به جهان اسلام تقدیم کردند.

,

معاون فرهنگی قوه قضاییه تصریح کرد:در گذشته ارتش های عربی چندین جنگ مقابل اسرائیلی کردند و کاری هم‌ از پیش نبردند و رسما صهیونیست ها می گفتند که نیل تا فرات از آن ما خواهد بود و قدرتمندترین ارتش جهان را داریم و تا همین اخیر هم مهمترین تامین کننده نفت اسرائیل مصر بود که با انقلاب اسلامی این موج به سمت لبنان و سرزمین های اشغالی رفت و انقلاب اسلامی الگوی مبارزه را به آنها یاد داد.

,

وی افزود:صهیونیست ها در جنگ های ۳۳روزه و جنگ های دیگر ،شکست های سنگینی از حزب الله خوردند برخی به آمریکایی فشار آوردند که ریشه همه این شکست ها از ایران اسلامی است اما کور خواندند و مجدد شکست ها خوردند.

,

معاون فرهنگی قوه قضاییه تصریح کرد:انقلاب الگوی مبارزات را به جهانیان و آزادی خواهان یاد دادند و اسرائیل ، امریکا ، اروپا و کشورهای مرتجع عربی برنامه ریزی کردند و به غزه حمله کردند و چند نقطه حماس را زدند و اما بعد از ۲۳روز دست را بالا بردند و بعد در جنگ  ۸روزه و نیز در جنگ ۵۰روزه شکست های سنگینی از فلسطینی هامتحمل شدند.

,

وحدتی گفت:اما بعد ها وضعیتی در کشورهای عربی اتفاق افتاد و آمریکایی هاخواستند تا از این فرصت ها استفاده کنند و از ۳۳ملیت آدم در سوریه ریختد و داعش را بوجود آوردند،کار دولت سوریه به آخر رسیده بود و مقام‌معظم رهبری فرمودند که بشار باید حفظ شودو با همت سردار سلیمانی این مهم محقق شد و امریکایی ها با ذلت چه شکست های را متحمل شدند و ما به آنها الگوی مقاومت را یاد دادیم .

,

وی افزود:پنج سال است که آمریکایی ها و قدرت ها را اینگونه یمنی ها زمین گیر کرده اند ؛شما در دوره حساسی از تاریخ بشریت درحال زندگی هستید و نقطه کانونی این حوادث ایران اسلامی است و ائمه معصوم علیهم السلام خبر انقلاب شماها را داده بودند و وقتی پیامبر خبر از شماها می داد اینجا خبری از اسلام نبود.

,

معاون فرهنگی قوه قضاییه تصریح کرد:حاجیان را در کنار کعبه وقتی که اعلام ‌برائت می کردند آل سعود آنها را با گلوله جواب می دادند ، در عراق می گویند اگر ایران نبود و حاج قاسم نبود آمریکایی دمار از روزگار ما در می آوردند که در کل منطقه نیز چنین ادعایی مطرح می شود.

,

وی تصریح کرد:مردم قدر انقلابشان را می دانند اما مشکلاتی هم داریم،نظامی که چنین اقتداری دارد و کشوری که چهل سال قدرت های استکباری به اقتدارش اعتراف کرده اند ،پس آیا این‌مشکلات زیبنده این نظام است؟،آیا حق مردم ما این است؟ آیا این مشکلات قابل رفع نیست؟.

,

وحدتی اظهارکرد:در بیانیه گام دوم انقلاب جواب رفع این مشکلات داده شد و اینکه مشکلات ریشه در ضعف مدیریت داخلی دارد و این موارد را گردن آمریکا نندازید که اگر درست عمل کنیم این توطئه را به فرصت تبدیل می کنیم.

,

معاون فرهنگی قوه قضاییه تصریح کرد:شهید سلیمانی تهدید ها را تبدیل به فرصت می کردند، در دفاع مقدس با ۴۶کشور مقابله می کردیم و رزمندگان ما با تکیه برمدیرت انقلابی تهدید ها را به فرصت تبدیل کردندو خرمشهر ها را نیز فتح کردند،رهبری فرمودندکه با تکیه بر مدیریت جهادی و اقتصادی می توان بر مشکلات نایل آمد درحالی بیشترین تحریم ها متوجه صنایع نظامی ماست و پیشرفت های زیادی در صنایع نظامی نیز داریم.

,

وی تصریح کرد:امروز فرزندان این انقلاب موشک های بالستیک می سازند و زیر دریایی مدرن درست می کنند، اما نمی شود وضعیت این پراید را درست کرد؟ چرا که آنجا مدیریت انقلابی و جهادی بوده است؛نباید فکر کرد که مشکلات از انقلاب و از دین است بلکه مشکلات از فاصله گرفتن از انقلاب است.

, .,

وحدتی تصریح کرد:این مشکلات حل می شود و راه حل مشکلات برپایه یک دولت جوان و انقلابی است و این دست شما مردم را می بوسد ،من هم‌یک رای دارم اما همین یک رای ها خیلی اثر گذار هستند،مقام معظم رهبری سیاست های کلی نظام را ترسیم می کنند و آن بازوانی که باید این نقشه را اجرا کنند ما انتخاب می کنیم و آن منتخب ماست که بر اساس سلیقه وزرا را تایید می کند.

,

وی تصریح کرد:این وظیفه نماینده است که از وزیر پاسخ بخواهد و یا او را در صورت ضعف برکنار کند و طبق قانون وظیفه دارد و این نماینده را ما انتخاب می کنیم و باید قدر تک تک آرای خود را بدانیم،آن جوانی که امروز در خیابان عصبانی است بداند آیا آن روزی که داری رای می دهی این مسایل را درنطر می گیری که چه کسی دلسوز تر و خدمت گذارتر است و چه کسی انقلابی است .

,

وحدتی گفت:من و شما هستیم که این آقایی که اینجور ادعای نوکری مردم می کند را انتخاب می کنیم، که باید ادعایش را اثبات کند ما خودمان سرنوشتمان را انتخاب می کنیم و بدانید ما در این کشور هیچ بن بست و مشکلی بدون حل نداریم و دشمن از همیشه ضعیفتر است و امروز فرصت هایی داریم که هرگز نداشته ایم.

,

معاون فرهنگی قوه قضاییه تصریح کرد:جنگ اقتصادی آمریکا ، روسیه و چین برای ما فرصت است و عراق و سوریه امنیتش را مدیون شما می داند و اولویت فرصت های اقتصادی این کشورها برعهده شماست و چرا مدام نگاه به غرب است.

,

وی تصریح کرد:باید اقتصاد بدون نفت را پایه گذاری کنیم ،ما در منطقه قدرتی هستیم و یک روز آمریکایی ها هواپیمای ما را در خلیج فارس زدند و اما امروز پیشرفته ترین هواپیمای آنها را زدیم و ماباید بازوان رهبری را یاری دهیم  و باید مجلس انقلابی و دولتی انقلابی داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه