اخبار داغ

حجت‌الاسلام حسینی کیا:

حضور باصلابت ملت در راهپیمایی 22 بهمن قدرت چانه زنی ایران را افزایش می دهد

حضور باصلابت ملت در راهپیمایی 22 بهمن قدرت چانه زنی ایران را افزایش می دهد
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی معتقد است که حضور دشمن شکن ملت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدرت چانه زنی ایران را در عرصه بین الملل افزایش می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی معتقد است که حضور دشمن شکن ملت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدرت چانه زنی ایران را در عرصه بین الملل افزایش می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: از آنجا که در اطراف کشور شاهد حضور پایگاه های نظامی و درگیری و آتش افروخته دشمنان هستیم، حضور قدرتمند مردم در این راهپیمایی سبب خاموشی این آتش خواهد شد و این پیام بزرگی بود که مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا اعلام کردند.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی مصادف شده است و مردم ایران اسلامی با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دنیا را مبهوت کردند.

وی با تاکید بر اینکه پیام حضور در راهپیمایی امروز خنثی شدن همه توطئه ها است، عنوان کرد: مردم با وجود تحریم ها و شرایط سخت اقتصادی در این راهپیمایی باشکوه حضور یافتند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: دشمنان فکر می‌کنند مردم با این شرایط دست از انقلاب و آرمان‌های نظام برمی دارند اما حضور باشکوه مردم نشان داد که مردم پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه