اخبار داغ

ضرغامی در اجتماع مردم همدان:

انقلاب متعلق به همه است/ آرمان های انقلاب در تشییع سردار سلیمانی پررنگ تر شد

انقلاب متعلق به همه است/ آرمان های انقلاب در تشییع سردار سلیمانی پررنگ تر شد
یک عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه انقلاب متعلق به چهار نفر خاص نیست و متعلق به همه است، گفت: هر دولتی و مسئولی که بیاید باید بداند مردم با همه وجود به انقلاب اعتقاد دارند و همیشه در میدان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سید عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه در اجتماع مردم همدان اظهار کرد: ترامپ در تهدیدی گفت ۵۲ نقطه فرهنگی ایران را می زنیم که  نشان از نادانی اوست چرا که نمی داند مرکز فرهنگی متعلق به تمدن کشور و جهانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: بعد از اظهارات ترامپ تمام دنیا به او و صحبت های غیرقانونی‌اش اعتراض کردند اما باید بدانیم او حرف دلش را زد.

,

مردم با همه وجود به انقلاب اعتقاد دارند

, مردم با همه وجود به انقلاب اعتقاد دارند, مردم با همه وجود به انقلاب اعتقاد دارند,

ضرغامی با بیان اینکه مردم همیشه در میدان هستند، عنوان کرد: هر دولتی و مسئولی که بیاید باید بداند مردم با همه وجود به انقلاب اعتقاد دارند و برای استمرار انقلاب مردم مسئولان را عوض می‌کنند.

,

وی با اشاره به راهپیمایی مردم در چنین شرایط جوی گفت: امروز  ماهواره ها و شبکه های دشمن حضور مردم را در دمای  ۱۰ درجه زیر صفر می بینند و نظاره گر مردمی که ساعت ها در این هوا بودند تا جواب دشمن را دهند، هستند.

,

عضو شورای عالی فضای مجازی بیان کرد: امریکا خیال می کند این مردم دیگر مرگ بر امریکا نمی گویند در حالیکه مردم در پاسخ با مشت های گره کرده مرگ بر امریکا را فریاد زدند.

,

ضرغامی با تجلیل از حضور پر شور مردم همدان گفت: مردم فداکار همدان السلام علیکم یا انصار دین الله السلام علیکم یا انصار رسول الله هستند و شما وارثان و صاحبان انقلاب هستید.

,

صلح، هدیه رهبر انقلاب و رزمندگان است

, صلح، هدیه رهبر انقلاب و رزمندگان است, صلح، هدیه رهبر انقلاب و رزمندگان است,

وی با اشاره به تشییع ۲۵ میلیونی سردار قاسم سلیمانی که در طول تاریخ بشریت بی نظیر بود، افزود : مایکل مور در توئیت خود خطاب به دولت مردان امریکا گفت بیایید درست قضاوت کنیم کدام ژنرال ما اگر حتی در ماموریت نظامی بمیرد مردم ما در تشیع او شرکت می کنند؟

,

عضو شورای عالی فضای مجازی ادامه داد: باید بپذیریم کسی که بر دل ها حکومت می کند الگوی جوانان این دوره است و صلح، هدیه رهبر انقلاب و رزمندگان است.

,

سردار سلیمانی قهرمان مقاومت است

, سردار سلیمانی قهرمان مقاومت است, سردار سلیمانی قهرمان مقاومت است,

ضرغامی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی رزمنده بدون مرز است گفت: اگر در گذشته چگوارا قهرمان بود امروز حاج قاسم در جهان مطرح است و او قهرمان مقاومت و شهید این راه است.

,

شورای فضای مجازی با اشاره به عمق نگاه و تدبیر رهبر انقلاب گفت: اگر رهبری نبود بدون تردید همین کشور در آتش جنگ و ناامنی می سوخت.

,

وی عنوان کرد: وحدت عظیم ملت در تشییع سردار سلیمانی به نمایش گذاشته شد و علت اینکه همه مردم در تشییع شهید سلیمانی آمدند، عشق وی به اسلام و انقلاب بود.

,

انقلاب متعلق به چهار نفر خاص نیست

, انقلاب متعلق به چهار نفر خاص نیست, انقلاب متعلق به چهار نفر خاص نیست,

ضرغامی تاکید کرد: این وحدت، اتحاد و وفاق ملی نعمت بزرگی است که خدا در اختیار ما قرارداده است چرا که انقلاب متعلق به چهار نفر خاص نیست و متعلق به همه است.

,

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر شرکت در انتخابات حتی در صورت مخالف بودن با رهبری گفت: از مردم دعوت می کنم در انتخابات هفته آینده شرکت پرشوری داشته باشند و مشت محکمی به دهان یاوه گویان بزنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه