اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان:

آمریکا به دنبال چپاول منطقه است/ استقلال کشور مهمترین دستاورد انقلاب است

آمریکا به دنبال چپاول منطقه است/ استقلال کشور مهمترین دستاورد انقلاب است
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به چهره عریان آمریکا گفت: طرح معامله قرن نشان داد آمریکا به دنبال تصاحب و غارت اموال این منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم جهانبخش امروز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با تبریک سال روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی استقلال کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه استقلال کشور با اقتدار ملی گره خورده است، ابراز کرد: اگر امروز ما در سطح جهان در معادلات بین المللی مهم‌ترین و وزین‌ترین رای را داریم به واسطه انقلاب اسلامی است.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی استقلال و آزادی حقیقی را برای ایران به ارمغان آورده است، تصریح کرد: ایران اسلامی به واسطه انقلاب اسلامی چندین دهه در مقابل تمام زورگویی های مستکبرین ایستاده است.

,

وی با اشاره به اتفاقات اخیر، خاطر نشان کرد: چهره لخت و عریان آمریکا توسط ترامپ به جهانیان نشان داده می شود.

,

جهانبخش با بیان اینکه وقتی ما می گوییم مستقل هستیم و مستبد بین المللی را برنمی تایبم، ادامه داد: ما ترور سردار رفیع کشور را برنمی تابیم.

,

وی بیان کرد: در معامله قرن دیده می شود که آمریکا به دنبال تصاحب و غارت اموال این منطقه است و به فکر صلح نیست و این نشان دهنده خوی استکباری آمریکا است.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه انتقام سخت محور مقاومت ابعاد مختلفی دارد، افزود: اقدام مقتدرانه سپاه عزیز و اتفاقاتی که در منطقه در حال وقوع است و موج مخالفت هایی که علیه آمریکا اتفاق افتاده است سخت ترین انتقام است.

,

وی با اشاره به اینکه حتی مرتجع ترین کشور ها وقتی که به مرحله عمل می رسند به لحاظ نفوذ این تفکر انقلابی با اثرگذاری جمهوری اسلامی نمی توانند چپاول آمریکا را قبول کنند تاکید کرد: این یعنی انتقام سخت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه