اخبار داغ

آیت‌الله سیدحسن عاملی در تبریز مطرح کرد؛

حاکمیت ملی، علتِ دعوای آمریکا با ملت ایران/ ذلالت، نتیجه سازش با دشمن

حاکمیت ملی، علتِ دعوای آمریکا با ملت ایران/ ذلالت، نتیجه سازش با دشمن
امام جمعه اردبیل گفت: من هر وقت خدمت رهبر انقلاب می رسم فقط دیدار با نخبگان و دانشمندان را میبینم. ایشان خیلی خوب تشخیص دادند که برای پیشرفت باید کدام نقطه را تقویت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، آیت‌الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل درمسجد حاج احمد تبریز با اشاره به جایگاه علم در انقلاب اسلامی اظهار داشت: رضاخان میگفت، یک سرباز دزد نزد من از تمام دانشمندان کشور با ارزش تر است. در دوره طاغوت ما در حوزه علم هیچ قدمی بر نداشتیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت: الان بعد از حوادث عراق مشخص شده که ۵۰۰ دانشمند عراق را ترور کرده اند یعنی میدانند زیرساخت های علمی را باید از بین ببرند. من هر وقت خدمت رهبر انقلاب رسیدم فقط دیدار با نخبگان و دانشمندان را مشاهده کردم. ایشان خیلی خوب تشخیص دادند که برای پیشرفت باید کدام نقطه را تقویت کنند. 

,

نماینده ولی‌فقیه در اردبیل خاطرنشان کرد: ترامپ در حالی از دلسوزی برای ملت ایران صحبت می کند که برای کشورهای هم ائتلافش جز غارت هیچ عایدی نداشته است. بالاترین هم‌پیمان آمریکا در منطقه عربستان سعودی است که فقط مثل گاو آنها را می دوشد. به حسنی مبارک رئیس جمهور سابق اعتراض کردند که چرا آمریکا برای ما تصمیم میگیرد گفته بود بروید افتخار کنید که آمریکا برای شما تصمیم میگیرد. در تحلیل وضعیت مصر همین بس که پنج هزار نفر در قبرستان ها زندگی میکنند.

,

وی با بیان اینکه سرسپردگی خاندان پهلوی مشهود بود افزود: وقتی رضاخان را عزل کردند، متفقین موافقت نکردند به این دلیل که به رادیو آلمان گوش میداد، محمدرضا یک لفظ ذلیلانه بکار برا و گفت غلط کردم و دیگر تکرار نمی شود. متفقین گفتند همین فرد بهترین نفر برای حکومت در ایران است.

,

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: اخیراً در محضر رهبر انقلاب بودم به ایشان گفتم دموکراسی توان روی کار آوردن نخبگان را ندارد. فرمودند؛ استدلال این حرف چیست؟ گفتم: مجلس و دولت را نگاه کنید. به رهبر انقلاب گفتم حجاب معاصرت نمیگذارد شما را بشناسیم و قدر شما مجهول مانده است. در عظمت ملت ما همین بس که هیچ ملتی تاکنون نتوانسته بگوید: نه شرقی نه غربی اصل دعوای آمریکا با ما این است که می گوید حاکمیت ملی را بردارید.

,

آیت‌الله با اشاره به نفوذ انقلاب اسلامی در قلب اروپا گفت: در نورنبرگ مسجدی را دیدم که اکثراً از سرمایه داران ترکیه بودند که همگی شیعه شده بودند. پرس و جو کردم که چه اتفاقی افتاده است؛ گفتند ما به دنبال نظام سیاسی اسلام بودیم آن‌ را در هیچ اندیشه و مکتبی جز در اندیشه آیت الله خامنه ای نیافتیم. من به شما بگویم عین الاسد را که زدیم یعنی بدانید هیچ وقت جنگ نخواهد شد. این بزرگترین دستاورد این واقعه بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه