اخبار داغ

همتی:

شاخص‌های بانک مرکزی نشانگر بهبود شرایط اقتصادی کشور است

شاخص‌های بانک مرکزی نشانگر بهبود شرایط اقتصادی کشور است
رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: با تدابیر اتخاذ شده و همانگونه که شاخص های اقتصادی بانک مرکزی نشان می دهد اوضاع نسبت به گذشته به تدریج بهبود می یابد و امیدواریم این روند مستمر باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، عبدالناصر همتی با حضور در مراسم راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ضمن اشاره به حضور گسترده مردم و با گرامی داشت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد: به یمن مقاومت و ایستادگی مردم، دشمنان علیرغم تحمیل فشارهای مضاعف اقتصادی نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همتی تصریح کرد: عده ای تلاش می کنند تا شرایط اقتصادی کشور را وخیم و آینده را سخت تر از امروز نشان دهند اما با تدابیر اتخاذ شده و همانگونه که شاخص های اقتصادی بانک مرکزی نشان می دهد اوضاع نسبت به گذشته به تدریج بهبود می یابد و امیدواریم این روند مستمر باشد.

,

همتی همچنین حضور پرشور مردم را نشان دهنده پایبندی آنان به آرمانهای انقلاب دانست و افزود: ما به طور شبانه روزی در حال تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی مردم هستیم و این حضور پرشور مردمی وظیفه ما را در قبال آنها مضاعف می کند.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه