اخبار داغ

بازتاب گسترده بین المللی راهپیمایی 22 بهمن در رسانه های 2020؛

مفسر آمریکایی: پیش بینی دولت ترامپ مبنی بر سقوط ایران در 40 سالگی کاملا اشتباه بود/ اکونومیست: هوای ایران بسیار سرد است، اما جشن های سالگرد پیروزی انقلاب به شدت گرم هستند

مفسر آمریکایی: پیش بینی دولت ترامپ مبنی بر سقوط ایران در 40 سالگی کاملا اشتباه بود/ اکونومیست: هوای ایران بسیار سرد است، اما جشن های سالگرد پیروزی انقلاب به شدت گرم هستند
برخی از رسانه های خارجی از آغاز دهه فجر به پوشش لحظه به لحظه جشن 41 امین سالگرد انقلاب اسلامی در سراسر ایران پرداخته اند. اذعان این رسانه ها به تیر به سنگ خورده دولت آمریکا و حضور گسترده مردم حاکی از بلوغ انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ برخی از رسانه های خارجی از آغاز دهه فجر به پوشش لحظه به لحظه جشن 41 امین سالگرد انقلاب اسلامی در سراسر ایران پرداخته اند. اذعان این رسانه ها به تیر به سنگ خورده دولت آمریکا و حضور گسترده مردم حاکی از بلوغ انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

در ادامه این واکنش ها را مشاهده می کنید:

,
, ,

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت با به تصویر کشیدن خاطرات روزهای انقلاب اذعان داشت که ایرانی ها 10 روز قبل از سالگرد پیروزی انقلاب موسوم به دهه فجر، این ایام را گرامی می دارند.

, ایندیپندنت,
, ,

خبرگزاری آلمانی ruptly با اشاره به تبعید امام خمینی پیش از انقلاب و تأکید بر اینکه مردم ایران 10 روز قبل از سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به غلبه خود بر پادشاهی پهلوی می بالند به پوشش زنده این مراسم پرداخت.

, ruptly,
, ,

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز اذعان کرد که ده ها هزار ایرانی در میان تشدید تنش ها از سوی آمریکا به منظور گرامیداشت 41 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان ها آمدند.

, نیویورک تایمز,
, ,

"ئوان کول" مفسر و پرفسور آمریکایی طی یادداشتی با طرح این سؤال که "آیا دشمنی ترامپ دولت ایران را در 41 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقویت کرده است؟" نوشت که حضور گسترده مردم ایران در جشن 41 امین سالگرد انقلاب اسلامی حاکی از این است که پیش بینی دولت ترامپ مبنی بر سقوط ایران در چهل سالگی کاملا اشتباه بود.

, ئوان کول,

وی افزود: "جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در سال 2017 در میان مجاهدین خلق ادعا کرد که ایران چهل سالگی خود را نخواهد دید و ما در سال 2019 جشن سقوط این دولت را در ایران برگزار می کنیم."

,

کول ادامه داد: "رودی جولیانی مشاور شخصی ترامپ نیز در سال 2018 پیش بینی کرد که آزادی در همین اطراف است ... می خواهم سال آینده این همایش را در تهران داشته باشیم."

,
, ,

آژانس خبری چینی Xinhua با اعلام برگزاری ده ها هزار نفری جشن 41 امین سالگرد انقلاب اسلامی ایران نوشت که ایرانی ها با شعارهای ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی به خیابان های سراسر کشور آمدند.

, Xinhua,

آنها تصاویری از امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی، آیت الله خامنه ای رهبر ایران و سردار قاسم سلیمانی که ماه گذشته به دست آمریکا ترور شد را در دست داشتند.

,
, ,

رادیوی آمریکاییِ فردا با اذعان به حضور پر شور مردم ایران در 41 امین سالگرد انقلاب اسلامی در میان اوج تنش های اعمال شده از سوی آمریکا نوشت که کودکان ایرانی هنگام حضور در گرامیداشت 41 امین سالگرد انقلاب ماکت های سردار سلیمانی را در دست داشتند.

, فردا,

تظاهرکنندگان پلاکاردهای "مرگ بر آمریکا" و "ما تا آخر ایستاده ایم" را با خود حمل می کردند.

,

, ,

روزنامه انگلیسی زبان straitstimes نوشت که ده ها هزار ایرانی با به حرکت درآوردن پرچم های کشور خود و تصاویری از امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی در بزرگداشت 41 امین سالگرد پیروزی انقلاب حضور یافتند.

, straitstimes,
, ,

خبرگزاری صهیونیستی جروزالم پست اذعان داشت که ده ها هزار ایرانی از اقصی نقاط این کشور در میان تشدید تنش ها از سوی آمریکا به خیابان ها آمده و 41 امین سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

, جروزالم پست,

این رسانه افزود که ماه گذشته در پی حمله پهپادهای آمریکایی به سردار "قاسم سلیمانی" فرمانده ارشد نظامی ایران و ترور وی در 3 ژانویه سال جاری (2020) در بغداد درگیری تمام عیاری بین ایران و آمریکا رخ داد.

,
, ,

خبرگزاری روسی اسپوتنیک با پوشش زنده جشن انقلاب اسلامی از برگزاری باشکوه 41 امین سالگرد این رویداد خبر داد.

, اسپوتنیک,
, ,

خبرگزاری پاکستانی issi طی گفتگویی همگانی با موضوع "41 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روابط پاکستان و ایران" به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن پرداخت.

, issi,
, ,

خبرگزاری بین المللی قرآن iqna مستقر در انگلستان از برگزاری جشن 41 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز اسلامی انگلیس در لندن خبر داد.

, iqna,
, ,

indus خبرگزاری بین المللی انگلیسی زبان پاکستان با پوشش زنده جشن 41 امین سالگرد انقلاب از امام خمینی به عنوان بنیانگذار این نهضت یاد کرد.

, indus,
, ,

خبرگزاری بین المللی mbs با به اشتراک گذاشتن لینک های مرتبط با 41 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم ایران در این رویداد را گسترده خواند و اعلام کرد که ایرانی ها از 10 روز قبل این دستاورد که به رهبری امام خمینی رقم خورد را جشن می گیرند.

, mbs,
, ,

مجله انگلیسی economist با اعلام 41 امین سالگرد انقلاب اسلامی ایران نوشت که هوا در ایران بسیار سرد است، اما جشن سالگرد پیروزی انقلاب به شدت گرم است.

, economist,

"آیت الله علی خامنه ای" رهبر بزرگ ایران با آزاد کردن 2300 زندانی روحِ شادی را به مردم تزریق کرد.

,
, ,

شبکه اجتماعی فیسبوک نیز تمام این مراسم را به صورت زنده پخش کرد.

, فیسبوک,
, ,

تلویزیون المنار لبنان با اعلام 41 امین سالگرد پیروزی انقلاب این رویداد را غلبه مردم ایران بر پادشاهی پهلوی که از سوی آمریکا حمایت می شد دانست.

, المنار,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه