اخبار داغ

خروش مدافعان خلیج فارس در ۲۲ بهمن تماشایی

خروش مدافعان خلیج فارس در ۲۲ بهمن تماشایی
در یوم الله ۲۲ بمهن،مردم شیعه و سنی شهر و روستای استان هرمزگان با گرامی داشت یاد و خاطره سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر شعار « مرگ بر آمریکا » را سر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛ استان هرمزگان امروز شاهد حماسه ای دیگر در تاریخ خود بود؛ مردم شهر و روستای هرمزگان با در دست داشتن پلاکارد و تصاویر سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ارادت خود به ایشان را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

بندرعباس

,

سید شرف‌الدین ملک‌ حسینی، نماینده خبرگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، در راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن ماه در بندرعباس اظهار کرد: یوم الله ۲۲ بهمن روز عزت و شرف و ایستادگی ملت است و شهید سلیمانی رمز پیروزی مقاومت در جهان و عزت و آبروی انقلاب و ایران است.

,

وی با بیان اینکه حضور چند صد هزار نفری مردم هزمزگان در یوالله۲۲بهمن برگ زرینی برای تاریخ این استان استان است، عنوان کرد: در سالیان گذشته مردم این استان نگزاشتند این بندر به «بندرپرتقالی ها» تبدیل شود و نام‌ « خلیج فارس » از آن برداشته شود.

,

نماینده خبرگان رهبری در ادامه گفت: مردم هرمزگان به همراه سایر استان های کشور انقلابی را ایجاد کردند که نقطه عطفی در جهان به منسه ظهور رساند و توانست ساختار جهانی و هیمنه استکبار را بشکند.

,

ملک حسینی بابیان اینکه امام خمینی(ره) با اتکا به الله و همراهی مردم حکومتی دینی به وحود آورد تا زمینه ساز ظهور باشد،تصریح کرد: انقلاب اسلامی  با ایستادگی و‌ مقاومت در مقابل استکبار شکل دیگری از حکومت و نظام اسلامی را برای جهانیان نشان داد.

,

وی با بیان اینکه آرمان های بلند انقلاب نشان داد که اسلام در دنیا چه جایگاهی دارد،گفت: این انقلاب توانست به چند هزار سال پادشاهی و دوران طولانی استکبار و سلطه افراد نالایق پایان دهد.

,

نماینده خبرگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: حریت و فداکاری دو  آرمان بزرگ حکومت اسلامی است که استکبار جهانی از همان ابتدا تاب این را نداشت که ایران اسلامی الگوی سایر کشور ها باشد و با تمام توانایی خود به جنگ با انقلاب پرداخت.

,

ملک حسینی در ادامه « آرمان برتر » و  « رهبری مقتدر» و «مردم آگاه و یکپارچه» را سه رکن اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

,

وی با بیان اینکه آمریکا نمی توانست بپذیرد که ژاندارمش در منطقه به مقابل با او بپردازد، اظهار کرد: با آغاز انقلاب اسلامی فتنه های آمریکا و استکبار جهانی علیه ما شدت گرفت که ذکاوت و شجاعت و همچنین اطاعت از رهبری باعث شد که دشمنان به اهداف خود نرسند.

,

نماینده خبرگان رهبری، افزود: مسیر سختی در پیش روست که باید با صبر و تقوا آن را طی کرده  و بی شک مقاومت است که می تواند ما را به اهدافمان نزدیک کند.

,

ملک حسینی با اشاره به اینکه تدبیر مسئولان و مقاومت مردم می تواند گره گشای مشکلات شود، گفت: اگر کسی به معقوله مقاومت شک دارد می تواند با رجوع به تاریخ و مطالعه سرگذشت حکومت هایی که پس از وا دادگی شکست خورده اند، و پیروزی و عزت ملت های مقاوم پاسخی مناسب برای شبهات خود بیابد.

,

وی ادامه داد: آنچه که امروز ضرورت دارد بینایی، بصیرت و هوشیاری برای شناخت دشمن است و البته رهبر انقلاب به عنوان معلم جامعه «آمریکا» را اصلی ترین دشمن ما معرفی کرده است.

,

نماینده خبرگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که روحیه مقاومت می تواند ما را در برابر آمریکا و قدرت پوشالی اش پیروز کند، گفت: حاج قاسم سلیمانی دو عنصر شجاعت و تدبیر را در خود داشت و با اطاعت همه جانبه اش از رهبری نشان داد ولایت پذیری سرآغاز تمام پیروزی ها است.

,

ملک حسینی ادامه داد: سردار شهید سلیمانی بنیان گذار روحیه مقاومت در منطقه و نماد مقاومت برای امت های اسلامی است که خون او آغازی برای مجاهدت های بزرگتر و پایان آمریکا و استکبار جهانی است.

,

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: یکی از مسائل مهم پیش روی ما انتخابات است که باید با حضور حداکثری و مشارکت نقشه های دشمنان را بار دیگر بر هم بزنیم.

,

نماینده خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: ما باید با انتخاب درست و درس از گذشته نمایندگان اصلح را انتخاب و مسیر انقلاب را هموار تر سازیم.

,

, ,

, ,

شهرستان بستک

,

مردم شهرستان بستک در طول تاریخ مدافعان بی ادعای مرزها و خلیج همیشه فارس هستند که به رسم چهل و یک ساله اخیر و در راستای تجدید پیمان با ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل در راهپیمایی جشن ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی حضور یافتند.

,

, ,

, ,

بندر پل

,

مردم همیشه در صحنه شهرستان بندر خمیر همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ٢٢ بهمن ماه از مقابل کلانتری تا مسجد علی بن ابیطالب(ع) با سر دادن شعار علیه استکبار جهانی، اقدار ملی خود را به جهانیان نشان دادند

,

, ,

, ,

بندر خمیر

,

بندر خمیر بار دیگر شاهد خروش مردم ولایت مدار خود در ۲۲ بهمن ماه و اعلام انزجار از استکبار جهان و به ویژه آمریکا شد.

,

میرهاشم خواستار فرماندار بندر خمیر در راهپیمایی ٢٢ بهمن ماه اظهار کرد: مردم برای نشان دادن وحدت و حفظ وحدت خودشان به کشور های بیگانه و استکبار جهانی در ایام الله دهه فجر همه حضور پیدا می کنند.

,

فرماندار بندر خمیر با اشاره به معامله قرن تصریح کرد: اگر اتفاقی افتاده و معامله قرنی انجام داده آمریکا و اسرائیل باید دید چه پیش خواهد آمد آیا انعکاس هم دارد یا نه که ملت اعلام انزجار می کند با این معامله، در اوایل انقلاب شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی مطرح شد و به همین عنوان انقلاب شد.
خواستار در ادامه افزود: مردم سالاری دو آرمان بود مردم سالاری و دین سالاری، جمهوریت عین اسلامیت و اسلامیت عین جمهوریت همه به هم وصل هستند و این اتفاق بزرگی است.
وی با بیان اینکه ما این نظام را قبول کرده ایم و با دل و جان پای این انقلاب هستیم، گفت: این نظام ، نظام انتخاباتی است و مبانی دینی دارد و همه پایبند به دین هستند.

,
,
,

در ادامه حجت الاسلام معصومی مسئول شجره طیبه صالحین استان اظهار کرد: درود و سلام خداوند بر جوانان و نوجوانان این شهرستان که می خواهند با الگو گیری از آرمان های شهید پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی گام دوم انقلاب را پیش ببرند و انقلاب را به اهداف و آرمان های بلند برسانند.
مسئول شجره طیبه صالحین استان در ادامه افزود: امام راحل فرمود انقلاب ما انقلابی است که بر اساس آیات قرآن و کلام رسول خدا شکل گرفت، و می فرماید انقلاب ما انفجار نور بود.
معصومی خاطر نشان کرد: مردم با ایمان آن زمان بودند الگوی خود را امام و شهدای آن زمان قرار دادند و چهل سال این انقلاب را هدایت و حمایت کردند و حال وظیفه جوانان دیگر است که از الگوگیری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی راه انقلاب را پیش ببرند.
وی در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری می فرماید یکی از معجزاتی که در این انقلاب است بصیرتی می باشد که مردم ما بدست آورده اند.
معصومی گفت: سال گذشته ما انقلابمان را با گذشته قیاس می کردیم و در ۴١ سالگی انقلاب باید انقلابمان را با قبل از شهادت و بعد از شهادت حاج قاسم قیاس کنیم؛ زیرا خداوند هم در این راه نعماتش را بر ما نازل خواهد کرد به شرط اینکه همیشه با هم اینگونه وحدت داشته باشیم.
مسئول شجره طیبه صالحین استان اظهار کرد: انقلابی بودن یک شعار نیست بلکه انقلابی یک مکتب است، مکتب حاج قاسم معیار بلند انقلابی بودن را برای همه ما مشخص می کند، تواضع، خدمت به مردم و اخلاص،… حاج قاسم به ما یاد داد تا سپهبد بودن انسان می تواند پیش رفت کند ولی اینها برای یک انسان الهی مانند یک پر مگس است و حاج قاسم به مطلب دیگری می اندیشید.
وی خاطر نشان کرد: برای صادر کردن انقلاب باید مانند حاج قاسم به مردم و مملکت خدمت کنیم و باید در این مسیر قرار بگیریم؛ زیرا حاج قاسم یک شخص نیست یک مکتب است، مکتبی که تبلور مکتب امام و نظام عظمای ولایت است که هر دو توانستند جوانان رشیدی را به این انقلاب هدیه کنند.

,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

جاسک

,

رهپیمایی ۲۲بهمن با حضور اقشار مختلف مردم اهل سنت و تشیع جاسک برگزار شد

,

, ,

, ,

حاجی آباد

,

راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان حاجی آباد با حضور پررنگ مردم ولایت مدار برگزار شد؛ مردم حاجی آباد از مقابل دفتر امام جمعه تا امامزاده سیدمحمد(ع) راهپیمایی کرده و با مشت های گره کرده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند

,

میرزاده، فرمانده سپاه ناحیه حاجی آباد، در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، در جمع مردم و مسئولان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مایه عزت و سربلندی مردم ایران است و دهه مبارک فجر نیز زمانی برای شکرگذاری از نعمت های خداوند است.

,

میرزاده افزود: استقلال، آزادی، خودباوری و رسیدن به قله های رفیع در زمینه های مختلف از دستاوردهای بی نظیری است که با پیروزی انقلاب نصیب این ملت شده است.

,

, ,

, ,

پارسیان

,

همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور اقشار مختلف مردم پارسیان برگزار شد.

,

دریادار دوم پاسدار منصور روانکار، فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، در این مراسم با قدردانی از حضور پر معنا و ولایت مدار مردم پارسیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: در چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، ۲۲ بهمن را جشن می گیریم تا از امام راحل یاد کنیم، امامی که آزادگی را به همه جهانیان هدیه داد.

,

روانکار، دهه فجر را عیدی خداوند به ملت ایران دانست و تاکید کرد: دهه فجر عیدی خداوند به ملتی بود که اراده کرد تا دشمن را ریشه کن کند.

,

فرمانده منطقه چهارم ندسا، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران اصالت دارد، ریشه دارد و ریشه و اصالت این انقلاب، اسلام ناب است، اصالت آن قرآن، کربلا و عاشوراست و عصاره این حرکت، پیروزی خون هایی بود که به ناحق در کربلا ریخته شد.

,

روانکار، خطاب به جوانان و امیدهای آینده این کشور، عنوان کرد: جوانان ما باید تاریخ امروز و گذشته را بخوانند که در گذشته چه بودیم و امروز به کجا رسیده ایم، حکومت اسلامی ما در برابر استکبار ایستاده و کسی حق سر دادن شعار “آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند” را نداشت و این ما بودیم که دشمن را به زانو درآوردیم.

,

وی حضور باشکوه مردم در تشییع پیکرهای شهدای مقاومت را رفراندومی مردمی دانست و اظهار کرد: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، خون تازه ای در رگ های جوانان غیرتمند دمیده شد، حتی این خون به بدن بی رمق برخی مسئولین ما نیز وارد شد.

,

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، با اشاره به قدرت موشکی ایران، تصریح کرد: آمریکا بعد از ماجرای عین الاسد اگر غلطی اضافی می کرد تمام منافعش در منطقه به آتش کشیده می شد و این باعث شد تا جرات نکند اقدامی انجام دهد.

,

این مقام ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به موضوع انتخابات نیز‌ گریزی زد و خاطرنشان کرد: کاندیدها و مسئولین و کسانی که صاحب نفوذند مراقب باشید و دل مردم را چرکین نکنید و روحیه پاک مردم را هدف قرار ندهید.

,

روانکار، با بیان اینکه مجلس آینده باید مجلسی انقلابی شود، خاطر نشان کرد: اگر می خواهیم با فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم عمل کنیم باید شتاب بگیریم و اگر مجلس می خواهد سرعت بگیرد باید افرادی انقلابی را در خود ببیند نه افرادی سازش گر را.

,

, ,

, ,

ابوموسی

,

مردم خونگرم ابوموسی همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند.

,

, ,

, ,

بندر لنگه

,

مردم شهرستان بندرلنگه با حضور پر شور خود از هر قشر و طیفی نشان دادند که محکم پای آرمان های انقلاب و امام راحل (ره) ایستاده اند و تفکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قطعا در میان آنها ماندگار خواهد بود.

,

حجت الاسلام و المسلمین محمد فولادی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در این شهرستان گفت: همزمانی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال  با چهلم سردار دلها مصادف شده است و مردم با حضور پر شور خود در راهپیمایی بار دیگر ثابت کردند که تا آخرین نفس پای آرمان های انقلاب اسلامی با صلابت ایستاده اند.

,

وی حضور مردم از هر طیف و قشری در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشانه اتحاد ملت در برابر استکبار دانست و اظهار کرد: با وجود مشکلات اقتصادی، تهدیدها و تحریم هایی موجود در کشور، اما حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال آن را از سالهای قبل متمایز کرده است و آن هم، به برکت خون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و محبتی که از ایشان در دلهای مردم موج میزند نشات گرفته است.

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه افزود: مردم لبیک گویان به ندای رهبر خود صحنه های ناب و بی نظیری را از ولایت مداری خود خلق کردند.

,

فولادی در پایان خاطر نشان کرد : شرکت نوجوان و جوانان از هر قشر و طیفی نشان داد که هر چند قاسم سلیمانی در بین ما نیست؛ اما میلیون ها سلیمانی تربیت یافته مکتب انقلاب و سلیمانی هستند و افکار حاج قاسم سلیمانی در بین نوجوانان و جوانان ما قطعا ماندگار خواهد بود و راه شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان ادامه دارد.

,

, ,

, ,

میناب

,

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه باحضور پرشور اقشار مختلف مردم در شهرستان میناب برگزار شد.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه