اخبار داغ

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در شیراز:

شیرازی‌ها گام اول را به شایستگی برداشتند/ آغاز گام دوم انقلاب با خون مطهر شهدای مقاومت

شیرازی‌ها گام اول را به شایستگی برداشتند/ آغاز گام دوم انقلاب با خون مطهر شهدای مقاومت
حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: مردم شیراز با محوریت مساجد راه خود را پیدا کردند و حلقه‌های جهادی را شکل دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در سخنرانی پایانی راهپیمایی 22بهمن در شیراز، با تصریح بر اینکه امسال نخستین ٢٢ بهمن گام دوم انقلاب را سپری می‌کنیم، شیرازی‌ها را جزو اولین کسانی دانست که با حضور رجال نامی و شایسته به نهضت امام (ره) پیوستند و اظهار داشت: مردمان این شهر با محوریت مساجد راه خود را پیدا کردند و حلقه‌های جهادی را شکل دادند، چرا که در این شهر باید جوانانی تحت تعلیم مربیان الهی ساخته می‌شدند که به تدریج مقدمات کار فراهم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, .,

وی شیراز را دارالعلم، دارالادب و دارالایمان دانست که نمادی از حماسه، حضور، وفا، صفا، عشق، جهاد و ایثار را که نشانه‌های مردم سرزمین ماست، در این ٤١ سال در این شهر متبلور بوده است.

, .,

به گفته رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، استان فارس در چله اول انقلاب همیشه نام سربلندش، با نماد ویژه افتخارآفرینی ۱۵هزارشهید همراه بوده است.

, .,

حجت الاسلام حاج علی اکبری، ٥ هزار شهید در شهر شیراز را نشانه وفا و صفای مردمان این شهر دانست و تصریح کرد: فارسی‌ها و شیرازی‌ها، گام اول را به شایستگی برداشته‌، و سال ٩٨ اولین سال گام دوم انقلاب اسلامی است که مردم شریف ما این گام را به شایستگی آغاز کرده‌اند.

, .,

وی با اشاره به بزرگداشت باشکوه شهید سلیمانی افزود: در بزرگداشت مقام شهید سپهبد سلیمانی مردم استان فارس و شیراز همگام با دیگر مردم ایران حرکت ایثارگرانه‌ای از خود نشان دادند و با این کار به رهبر انقلاب اسلامی لبیکی دوباره گفتند.

, .,

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تأکید کرد: اگرچه ملت ما همواره رو به پیشرفت حرکت کرده‌اند و افول دشمنان سرعت گرفته، اما در این مقطع تاریخی، دهه فجر ٤١ را با آغازی متفاوت شروع کردیم و ملت ما قوی‌تر و بلند همت‌تر از همیشه تصمیم گرفتند.

, .,

حجت الاسلام حاج علی اکبری با یادآوری اینکه برای اولین بار بود که پایگاه آمریکایی مورد حمله قرار گرفت و البته این همه‌ی انتقام سخت نبود که اولین آن بوده و تازه شروع شده است تصریح کرد: این بار مردم ما با همراهی ملت منطقه، دست از انتقام برنخواهند داشت تا وجود نحس آمریکای جهان خوار از منطقه پاک شود.

, .,

وی به امتحان بزرگ داخلی نظام در انتخابات اسفندماه اشاره و بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی نماد مردم سالاری دینی در ایران و نشانه روش‌مند مردم ما در مدیریت کشور است.

, .,

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور همچنین با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال 87 در استان فارس بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در آن سفر به دلیل وجود امامزادگان واجب‌التعظیمی چون حضرت شاهچراغ(ع) این شهر را سومین حرم اهل بیت خواندند که این عنوان برای مردم شیراز بزرگترین افتخار است.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه